Ocena wątku:
  • 0 głosów - średnia: 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ciekawe mody-linki opisy
#1
Zalozylem ten temat poniewaz modow do gry zaczyna byc juz spora ilosc i bedzie si emozna w nich pogubic lekko co do czego.
Gracze testuja rozne mody wiedza ktory jest co warty,inni szukaja tego i owego a na forum linki i opisy modow pojawiaja sie w roznych tematach i znalezc cos zaczyna graniczyc z cudem a to dopiero poczatek istnienia forum.
Sam ostatnio szukalem moda na kamere ze tak powiem "z chodnika" i okazalo sie ze sa dwa.Przegapilem temat i szukalem z godzine.Jednego znalazlem drugiego nie Uśmiech

Proponuje zeby zamieszczac tutaj posty z linkiem do moda,moze nawet ze zdjeciem
krotkim opisem co dany mod robi czy jak dziala i to tyle.Mysle ze oglibysmy tutaj tez wstawiac ciekawe budynki czy rozwiazania tzw intersection autostrad itd itp.
Mysle ze moglibysmy sie ograniczyc do krrotkiego opisu jak pisalem zdjecia,omowienia.
Nie wiem czy dyskusja tu jest wskazana aczkolwiek zawsze cos z niej wynika wiec zostawiam to wam.
Mysle ze pojawia sie tutaj linki do dwoch modow dotyczacych kamery z chodnika Uśmiech ktorych szukam
a zaczne od moda ktorego dzis przyuwazylem i moim zdaniem jest dosc ciekawy i raczej dobrze by bylo go rozwijac a linka daje po to zeby nie znikl w czelusciach informacji na forum.

Zonable Pedestrian Paths:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=

Mod dodaje pola strefy do sciezek dla pieszych oraz powolne poruszanie sie samochodow strazy,policji i karetek pogotowia.
Tworca pracuje obecnie nad mozliwoscia dostarczania towaru do stref handlowych bo cos tam za dobrze nie dziala.
Opis i wszystko inne do przeczytania na Steam
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/hadley-s-hope-t116.html">nowe-publikacje-f38/hadley-s-hope-t116.html</a><!-- l -->

[Obrazek: 76561198011956296.png]
Odpowiedz
#2
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406132323

Bulldożer który wyburza puste budynki.
Odpowiedz
#3
McDonalds:
Nie trzeba nic tlumaczyc
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... xt=donalds

Santa Maria del Fiore
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406845910

One World Trade Center
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408312760
Suma IQ na Ziemi jest wielkością stałą. Problem w tym, że liczba ludzi stale rośnie

<!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/hadley-s-hope-t116.html">nowe-publikacje-f38/hadley-s-hope-t116.html</a><!-- l -->

[Obrazek: 76561198011956296.png]
Odpowiedz
#4
Rozszerzenia drogowe Upgrade - aktualizacja od drogi jedno- i dwukierunkowych! dzieki czemu możesz zmieniać drogi z jedno kierunkowych na zwykłe autostrady i na odwrót.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
Wayne Enterprises
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407889141

Ćwirek FIlter
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407871375

Less Garbage - mniej śmieci.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407563935
Podzielić przez 4 wydatki na śmieci do bardziej zrównoważonej rozgrywki

Best Comics Ever
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406400260

Cathedral of Salzburg
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407094677

Bank Tower
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406625455

Mod Achievement Enabler
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407055819
można używać modów nie tracąc przy tym osiągnięć.

Day/Night mod na zmiane dnia i nocy
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407264196

Disable Abandonment wyłącza opuszczanie budynków
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406233587

System Time Clock bardzo użyteczny zegar systemowy. pokazuje aktualną godzine.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406736046

Refund dzięki temu zaoszczędzicie majątek przy budowie jak i burzeniu dróg.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405931025

Dynamic Resolution Lepszy antyaliasing. Ekskluzywny / dół skali w dowolnej rozdzielczości.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406629464

Grand Library
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405946242

Urban FireControl
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406312201

Changes:
firedepartmentradius from 1200 to 2400
firetruckcount 25 to 35
uneducated worker count from 10 to 15
educated worker count from 20 to 25
well educated worker count from 40 to 45
highly educated worker count from 30 to 35

Faith's Hospitalnajlepszy mod ze szpitalem
Lot size 15x7. Ambulances 100, Curing Rate 400, Healthcare Accumulation 600, Healthcare Radius 5000 & 4000 łóżek.

Mary Poppins Schoolnajlepsza podstawówka.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406254779
Lot size 7x4. Education accumulation 500, Education Radius 2000 & Student Count 1000.

Observatory
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406298209

University of Bright Minds najlepszy uniwerek
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406253588
Lot size 6x9. Education Accumulation 2500, Education Radius 8000 & Student Count 10000.
Annunciation Cathedral
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405695945

Family Park (Big)
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405734043
Size: 16x8
Construcion Cost: 500
Maintenance Cost: 100
Entertainment Accumulation: 200
Entertainment Radius: 1000
Electricity Consumption: 0
Water Consumption: 0
High Wealth Tourists: 200
Low Wealth Tourists: 200
Medium Wealth Tourists: 200

Spasm Electricitybudynek specjalny
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405973754

Custom Stadium
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405957118

Collosal order Offices
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405895138

Maastricht City Hall
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405876854

Park Treeside Foutain
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406397025

Big park - Labyrinth style
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406288496

TO by było chyba na tyle. najlepsze budynki zmodyfikowane działają 2 razy lepiej od oryginałów.
zmodyfikowaną podstawówke, uniwerek, szpital wystarczy mieć 1 sztukę jak nie ma korków to potrafią obsłużyć 50k miasto. można to postawić już mając 4200 mieszkańców.
podałem to co najlepsze. sam tego używam. i chyba wyczerpałem temat dotyczący użytecznych budynków publicznych. parki dodałem te które mają największe pole oddziaływania.
[Obrazek: 76561198041548912.png]
Odpowiedz
#5
No to dołożę do tego parę modów poprawiających funkcjonalność.

Commercial Demand Fix
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409068574
mod naprawia bug z zapotrzebowaniem na strefy handlowe (Colosal Order pracują już nad wyeliminowaniem buga)

Transport Lines Manager
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408875519
wczesna wersja moda dodającego okno zarządzania liniami transportowymi

Traffic Report Tool
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408092246
mod służy do wizualizacji trasy samochodów. Bardzo przydatne narzędzie w rozwiązywaniu problemów z korkami. Możemy sprawdzić każde auto- skąd i dokąd jedzie.

Automatic Emptying
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407873631
Automatycznie opróżnia cmentarze i wysypiska śmieci.

AutoLineColor
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408760323
Automatycznie zmienia kolor nowej linii komunikacji miejskiej.

Dynamic Resolution
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406629464
Wyłącza w grze antyaliasing i używa ssaa (renderuje obraz w wyższej rozdzielczości i skaluje do rozdzielczości ustawionej przez użytkownika. U mnie efekt rewelacyjny 5760x2899 do 1920x1080)
Odpowiedz
#6
translator mi coś nawalił. miałem poprawić następnego dnia.
$500K Start Money
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
Daje 500k zamiast 70k przy zakładaniu nowego miasta.
Infinite Oil And Ore
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
powoduje że ropa i ruda sie nigdy nie kończą.
Unlock Basic Roads
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
odblokowywuje podstawowe drogi, niż to co mamy na początku.
1M Start money
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
daje 1M kasy początkowej
Sim City 3000 Microwave Power Plant
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
SC3000 elektrownia mikrofalowa. całkowicie przebudowana i Nowa koncepcja.
Cost: 200.000
Maintenance: 8.000 / week
Provides: 640 MW
Needs: 1920 m3 / wody i ścieków
zaawansowane Krematorium
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
masz problem ze zbieraniem zwłok boisz sie inwazji zombie. ten budynek rozwiąże twoje problemy.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
z zaawansowanym krematorium dostajesz:
Burial rate of 400 !
Corpse Storage of 500 !
Higher Deathcare radius of 1600 !
i wiecej hałasu o 20 !
[Obrazek: 76561198041548912.png]
Odpowiedz
#7
NoPillars
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
osunięte słupy nośne przez co autostrada wygląda jak by sie unosiła w powietrzu.

No More Purple Pollution
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
zmienia kolor zanieczyszczeń gruntu i wody z purpurowego na brązowy.

Isometric Camera
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
zmień kamere na izometryczną jak w klasycznych builderach

Slow Citizen Aging Configurable
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
pozwala modyfikować starzenie sie mieszkańców.

Los Santos from GTA V Miasto
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406684124
zarządzaj miastem z gta5
[Obrazek: 76561198041548912.png]
Odpowiedz
#8
Łał! Ta izometryczna kamera! Jakby Simcity 4 w HD.
Odpowiedz
#9
w końcu ktoś wymyślił futurystyczne budynki.
Quad's Panorama budynek mieszkalny
[Obrazek: F329F6150883FF8D317AE146A7B7D71070E9DCDE]
- Fix (v2)
- Temperate
- Residential, High
- 4x4
- Level 5
- Entrance + 6 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 4712, Diffuse, Spec, Normal Map
Note
- To nie zastąpi istniejącego budynku w grze.
- będą zachowywać się jak jego odpowiedniki tego samego typu.
- Użyj go na własne ryzyko..
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =411159395

Quad's Plasma Core fabryka
[Obrazek: E46E72AA1D356D6F364FAAAE67EF72EB0C5DF753]
- Temperate
- Industry (Big)
- 4x4
- Level 3
- 1 Entrances, 6 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 3078, Diffuse, Spec, Normal Map
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410724764

Quad's Trance biurowiec
[Obrazek: 5DF41B183775B0F3BC07F218A1158D8845E74AA3]
- Fix (v2)
- Temperate
- Office
- 4x4
- Level 3
- 4 Entrances
- Custom Model
- Tri: 5284, Diffuse, Spec, Normal Map
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410257557

Quad's Lance
[Obrazek: E1D2A24FB8689901C8C12A9B24ECE53B88CDCB2D]
- Fix (v2)
- Temperate
- Office
- 4x4
- Level 3
- 2 Entrances + 3 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 5183, Diffuse, Spec, Normal Map
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409789795

Quad's Grace
[Obrazek: 28BA552D5A3B6D42C34CF5E279D256A58D4F7723]
- Fix (v2)
- Temperate
- Office
- 4x4
- Level 3
- 4 Entrances + 6 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 4858, Diffuse, Spec, Normal Map
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409373322

Quad's Midnight Gallery
[Obrazek: 0AE63FAD07BC57031D67454AB2F152710F24C2BE]
Temperate
- Commercial, High
- 4x4
- Level 3
- 2 Entrances + 4 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 4270, Diffuse, Spec, Normal Map
- Fix: Zone Size from 4x3 to 4x4.
- Fix: Smooth the mesh.
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408982464

Quad's Jade
[Obrazek: 4C0FDE91DDB39DD6DA15B27CC60F9650E0C4396B]
- Temperate
- Residential, High
- 4x4
- Level 5
- Entrance + 8 Car Parks
- Custom Model
- Tri: 3350, Diffuse, Spec, Normal Map
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408288017
[Obrazek: 76561198041548912.png]
Odpowiedz
#10
Mod na wyłączanie świateł na skrzyżowaniach:
http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext=
Jeszcze świeży mod umożliwiający usunięcie świateł z dowolnego skrzyżowania.
Moje miasto w Cities Skylines - <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://citiesskylines.com.pl/nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html">nowe-publikacje-f38/mokry-sen-perfekcjonisty-t214.html</a><!-- l -->
Odpowiedz



Skocz do:


Użytkownicy przeglądający ten wątek: 2 gości