Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
A ja mam nowe fotki z Cities Smile
Strefa tropikalna niczego sobie, ale osobiście najbardziej podoba mi się typ klimatu Europy Północnej.
Mam pytanie do was. Czy jak zaczynacie budować miasto to wcześniej planujecie je na papierze. Czy walicie spontana.
Fajnie by było aby w grze był generator losowych map. Np. podajesz parametry mapy typu zróżnicowanie terenu rzeki jeziora dostęp do morza itp. A system generuje mapę.
Buduje i patrze co z tego wyjdzie
W Skylines planuje jednak poplanowac Smile
Chodzi o to ze chcialbym osobno zrobic pewne dzielnice jak przedmiescia klasy sredniej,centrum biurowo handlowe z drapaczami i moze cos tam jeszcze..nie chcialbym robic miszmaszu ..wiecie o co chodzi Smile
Uwaga! Ponoć już samochody nie znikają!
ale z tego co widzę to samochody przejeżdżają przez siebie na skrzyżowaniu
ja jak ja zobaczyłem 1 raz gameplay z cities skylines to przeraziłem się mapką że znowu taka mała jak w simcity i jeszcze te linie co ograniczają budowe, a potem jak zobaczyłem że jest takich 9 płytek to się ucieszyłem że w końcu zrobie fajne duże miasto, jeśli chodzi o powiększenia mapki z 36km^2 na np 100km^2 to myśle źe mój komputer uciągnie to, jedynie boje się co będzie jak przekrocze 1mln osób
Gdzieś czytałem, że po przekroczeniu 1 mln ludzi symulacja może już nie działać poprawnie, dlatego deweloperzy nie dają gwarancji na to, jak stabilna będzie gra po odblokowaniu więcej niż 9 płytek lub przekroczeniu miliona ludzi. Gra jest zoptymalizowana właśnie na maksymalnie takie parametry.

Edit: Z wczorajszego AMA na temat modów, oficjalne stanowisko Colossal Order jest takie, że nie popierają odblokowywania większej ilości płytek, gdyż może to powodować różnego rodzaju błędy. Nie mają oczywiście wpływu na moderów, którzy i tak mimo wszystko zrobią co zechcą, ale nie będą wspierać technicznych usterek itp w przypadku, gdy u kogoś coś takiego wystąpi podczas rozgrywki a spowodowane będzie graniem "poza limit". Jak podkreślają twórcy, gra jest bardzo przyjazna moderom i nie ma praktycznie żadnych ograniczeń, poza tą jedyną barierą. Granie na większej ilości płytek niż 9 jest na swoją własną odpowiedzialność.
Trzeba będzie zwyczajnie spróbować. Z ew. usuwaniem modyfikacji przecież nie będzie problemu.
Najpierw czlowiek pogra na 9 potem delikatnie skusi sie na 10 i tak bedzie do momentu kiedy nastapi bluescreen czy tez ogolnie komputer odmowi posluszenstwa i wtedy bedziemy znac wynik na jakim sprzecie do jakiej ilosci kratek mozna dojsc lub tez dowiemy sie ilu mieszkancow na jednej kratce komus udalo sie zmiescic to razy 9 do tego + dpdatkowe kratki i wyjdzie kiedy nam szlag trafi sprzet lub gra odmowi posluszenstwa..ewentualnie beda takie bledy ze nie da sie grac Smile lub tez zaczniemy grac w slowmotion
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21