Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Hej, a jak jest z tą wielkością dostępnej przestrzeni pod zabudowę, wiem, że standardowo będzie to 36km^2 (9 kwadratów po 2x2km). Ciekawi mnie czy było już powiedziane ile maksymalnie będzie wynosiła ta mapa?

I kwestia też tego czy to procesor będzie najbardziej obciążony przy większej powierzchni, czy karta graficzna? Sądzę jednak, że procek, bo będzie musiał obliczać te wszystkie pojazdy, pieszych i ogólnie symulacje, a karta graficzna i tak załaduje większość tekstur w vram.
Cześć.

1. Jakiej wielkości będą mapy?
Mapa składa się z płyt o wielkości 2km x 2 km. Każde miasto może składać się z maksymalnie 9 z 25 takich płyt. Na początku rozgrywki miasto możemy budować na jednej płycie. Płyty można wybierać w dowolnej konfiguracji np 1x9, 3x3. Sumarycznie miasto może mieć powierzchnię równą 36 km kwadratowych

2. Czy można rozmiar 36 km kwadratowych jeszcze powiększyć?
Tak, będzie można odblokować większą ilość płytek, ale będzie to dostosowane do parametrów komputera i gra może nie działać optymalnie.

Jeśli jeszcze nie przeczytałeś FAQ, to zapraszam do lektury,

Właśnie ta informacja o 25 kwadratach mi uciekła. Czyli będzie można je teoretycznie wszystkie aktywować?
lamvip napisał(a):Właśnie ta informacja o 25 kwadratach mi uciekła. Czyli będzie można je teoretycznie wszystkie aktywować?
Tak, będzie możliwość. Jednak musisz zwrócić uwagę na to, że gra została zoptymalizowana do grania na mapach do 9 pól. Zatem jeśli masz naprawdę dobry sprzęt, który to wszystko udźwignie, granie na ogromnej mapie do 25 pól, nie powinno stanowić problemu. Oczywiście wszystko to na własne ryzyko. Ponadto gra na 9 polach ma limit do 1 000 000 obywateli. Nie jestem w stanie jednak stwierdzić jak to wpłynie na samą grę, gdy wyłączysz ogranicznik i jaką ilość mieszkańców będzie można wówczas osiągnąć. Przypuszczam, że więcej niż 1 000 000 ludzi przyczyni się do spowolnienia gry.
Dokładnie. Poza tym ten milion obywateli będzie symulowany na bieżąco, ponieważ po uwolnieniu 9 płytek i zabudowaniu ich, gra będzie wszystko obliczać w czasie rzeczywistym i całościowo.
Cześć!

Czy ktoś z Was mógłby mi powiedzieć jak ma się wielkość działki w tej grze - pojedyncze pole 2x2 oraz całość 36km do wielkości mapy w Cities XL? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić i porównać Smile

Z góry wielkie dzięki!
Cities XL - mapy 10 X większe niż w Simcity tj 16 km kwadratowych
Cities: Skylines - mapy dwa razy większe niż w Cities XL - tj 32 km kwadratowe (z możliwością powięksenia, jeśli Twój sprzęt na to pozwoli do max 100km kwadroatowych)
Pawel napisał(a):Cities XL - mapy 10 X większe niż w Simcity tj 16 km kwadratowych
Cities: Skylines - mapy dwa razy większe niż w Cities XL - tj 32 km kwadratowe (z możliwością powięksenia, jeśli Twój sprzęt na to pozwoli do max 100km kwadroatowych)


Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź Smile
Proszę bardzo.
Będzie gdzie budować Wink Nie tam jak w SC planowanie każdego cm, a i tak później brakuje miejsca na kolejne wysypisko, oczyszczalnie czy elektrownie....
Dlatego też dość szybko porzuciłem SimCity i czekam cierpliwie na ukazanie się Cities: Skylines.
Mam nadzieję, że poza tym co już Twórcy pokazali, środowisku moderów będzie aktywnie działało i wspierało produkt coraz to nowszymi elementami jak budynki, parki, tekstury etc.

Ciekawi mnie to w jaki sposób można tworzyć budynek do tego typu gry? Czy będzie ku temu jakiś program wydany dodatkowo czy na chwilę obecną jest jasno określone przy pomocy czego można stworzyć własne budynki?

Przyznam szczerze, że po głowie chodzą mi liczne obiekty z Warszawy, które chciałbym wprowadzić do gry Smile
PKiN i inne wieżowce warszawskie, budynki ze starówki z Zamkiem Królewskim na czele, Kolumna Zygmunta, Stadion Narodowy, Centrum Nauki Kopernik etc. A może także budynki zniszczone podczas wojny jak choćby Pałac Saski... byłoby cudownie móc tworzyć projekty i załączać je do gry.

Jeśli mogę liczyć na podpowiedź jak to zrobić, będę wdzięczny.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21