Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities: Skylines - nasze oczekiwania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21
Też byłbym zainteresowany stworzeniem jakiegoś budynku do gierki Smile Gdyby była na to jakaś prosta metoda typu dobór różnych brył, a później wybór tekstur z gotowych zbiorów to byłoby fajnie Wink

Zawsze to większa różnorodność domków i wieżowców czy innych obiektów, co moim zdaniem w takiej grze jest bardzo ważne.
Właśnie, jak wiadomo jest to dalej alpha, nie wiadomo jak będzie w wersji stabilnej. Jak wam się wydaje właśnie o różnorodność tych wszystkich budynków, wg. mnie mogło by być troszkę więcej, nie tylko zmiana kolorystyki jednego typu budynku.
jak wyjdzie to na pewno będzie więcej rodzajów budynków niż w alpha ,a zawsze pewnie moderzy jakieś nowe budynki też dodadzą Smile
Data premiery Cities XXL - 12 lutego, cena: 80 zł.
Źródło: http://www.gry-online.pl/S013.asp?ID=89815

Szybko się uwineli, aaa no tak, roboty było jak na lekarstwo - dodali tylko "X" i zadowoleni Duży uśmiech
Nawet szybciej. Na steam gra jest dostępna od 29 stycznia, można już nawet dokonywać zakupu, ciekawe kto sie skusi? :P
Ja wolę jednak poczekać na cities skylines niż kupować jeszcze nie sprawdzone cities xxl. Mogła by to być w końcu zwykła xl z dwoma x i paroma nowymi mapami jak w każdej innej "części" tej gry :|
A czy nie wydaje wam się że cities XXL będzie miała dalej drogi nie zaokrąglone, mnie to dobijało w XL.
Przede wszystkim z tego co widziałem na screenach Cities XXL jak miało kanciaste drogi tak ma. Myślałem, że chociaż nad tym popracują i sprawią, że będą wyglądały bardziej realnie tak jak np: widać drogi w Cities Skylines. Jest za kwadratowo. Powinni te drogi bardziej "złagodzić".
Ciekaw jestem czy w cities xxl samochody i piesi będą wreszcie nie obrazkami które znikają tylko symulowanymi "ludźmi" i czy będą pożary i kradzieże oraz chorzy "ludzie" :?:
Nie liczyłbym na to, w ich dwóch trailerach z XXL ludzie w dalszym ciągu wyglądają jak karykatury i snują się bez sensu i bez celu jak duchy. To niestety jest tylko łatka z poprawioną wreszcie optymalizacją, kilkoma nowymi budynkami i nowym UI, którego zresztą nie pokazali...
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21