Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Motyw Bhutański
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam. Zacząłem wczoraj w SektchUpie robić budynki w stylu Bhutańskim. Do tej pory zrobiłem 6. Moim problemem jest to, że kiedy importuję model do 3dmax i zmieniam format na .FBX, potem wrzucam to wraz z teksturami [imitacją tekstur, bo jeszcze budynek nie został pokolorowany] do folderu AppData>Collosal Order>Addons>Import, w edytorze assetów w grze faktycznie pojawia się na liście, ale kiedy go uruchamiam, nie pokazuje się budynek, a z włączonym workshopem gra się nawet crashuje. Byłbym wdzięczny, jakbym mógł z kimś podjąć współpracę w tej kwestii, tzn ja tworzę budynki, a ktoś mi podsyła gotowe wersje plików do wrzucenia do gry. Oczywiście taka osoba będzie współautorem.
(12-02-2016, 19:09)mzommer napisał(a): [ -> ]Witam. a miał bys to zapisane w dwg 
Ten link średnio pomógł, bo ja bym tego nie zrozumiał nawet po polsku :/ Poza tym nie chcę tracić na jakości tekstur ani trochę.

(13-02-2016, 21:48)citesrysiek napisał(a): [ -> ]
(12-02-2016, 19:09)mzommer napisał(a): [ -> ]Witam. a miał bys to zapisane w dwg 

Zapisać w .dwg? Hmm zawsze piszą, że fbx/dae. Ale spróbuję.
EDIT: nawet się nie wyświetla w edytorze w grze
Więcej nie pomogę bo się na tym nie znam,
Może zapytaj się na priv kolegi z tego tematu http://citiesskylines.pl/temat-Z%C5%82ota-44
przedrostek dwg jest w AutoCadzie  dlatego dalem Ci  takie pytanie bo w Cadzie  idze przerobić go na 3d i  zapisac w 3d

(13-02-2016, 21:48)citesrysiek napisał(a): [ -> ]
(12-02-2016, 19:09)mzommer napisał(a): [ -> ]Witam. a miał bys to zapisane w dwg 

Zapisać w .dwg? Hmm zawsze piszą, że fbx/dae. Ale spróbuję.
EDIT: nawet się nie wyświetla w edytorze w grze