(23-03-2016, 15:25)martinez76 napisał(a): [ -> ] (23-03-2016, 13:45)Pawel napisał(a): [ -> ] (23-03-2016, 10:34)martinez76 napisał(a): [ -> ]modyfikowalem wczesniej teren modami - save`y wgrywaja sie bezproblemowo
a po usunięciu starego moda, też nie ma problemów?
usunalem Terraform Tool i Fine road
wszystko dziala
Potwierdzam, mi też działa po usunięciu tych dwóch modów
Jezuuuuuniuuuuu ta aktualizacja rozwala w pozytywnym sęsie.... lol zakładka kamienie i wodne konstrukcje mmmmmm miodziooooooo dla oczów.
Jestem podjarany jak dziwka na trasie
Hej zobaczcie jak fajnie wygląda autostrada z wałem przeciwpowodziowym niżej
Znaczy się przeciwpowodziowym? Fajnie, coraz bardziej realistyczne miasta można budować i coraz łatwiej odtwarzać swoje miejsce zamieszkania.
(29-03-2016, 10:50)Vlang napisał(a): [ -> ]Znaczy się przeciwpowodziowym? Fajnie, coraz bardziej realistyczne miasta można budować i coraz łatwiej odtwarzać swoje miejsce zamieszkania.
Ups... poprawiłem, dobre heheheheh
Ogólnie mówiąc, inwestycja w grę jak najbardziej udana, coraz bardziej ta gra cieszy po tych wszystkich łatkach i modyfikacjach.
oj tak zgadzam się - zmiany idą w bardzo dobrym kierunku oby tak dalej
Hmm, co kto lubi. Ale za miastem można postawić.
(16-04-2016, 21:16)kompus napisał(a): [ -> ] (28-03-2016, 21:07)Vortex napisał(a): [ -> ]Hej zobaczcie jak fajnie wygląda autostrada z wałem przeciwpowodziowym niżej
Jak to zrobiłeś? :P
Cześć,
Wał przeciwpowodziowy jest wysoki jakieś 12-15 metrów, czyli o tyle musisz podnieś drogę, sprawdź sobie, aby droga fajnie nakładała się na wał i oczywiście musisz mieć
MOD anarchy, mam nadzieje że nie pomyliłem moda. Jak wiadomo po to aby nie było konfliktu droga z wałem. Reszta to już cierpliwe umieszczanie wału pod drogą, prosta to pikuś ale przy zakrętach to już troszkę zabawy i delejtowania