Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Ułomność kierowców ?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4
Marov napisał(a):
Swistak170 napisał(a):
Ozi napisał(a):Ogólnie to trzeba by było zmienić podstawową zasadę na której się poruszają. Teraz biorą najkrótszą drogę, a będąc na skrajnym pasie są bliżej celu. Wg mnie najmniej obciążający komputer sposób to gdyby AI olało pasy jako różne drogi i traktowało całą wielopasmową drogę jako całość i dopiero w pobliżu skrzyżowań zmieniało pas.

Według mnie wtedy by się blokowali w miejscy gdzie kończy skrzyżowanie a zaczyna droga. W chwili obecnej w sposób znaczący poruszanie się samochodów ułatwiłaby całkowita likwidacja świateł,albo możliwość podjęcia decyzji gdzie mają być a gdzie nie

To by w zupełności mogło usprawnić problem pojawiających się korków. Problemem w większości są właśnie te światła, ale z drugiej też strony to poprawienie też w jakiś sposób Al, tak by samochody wybierały możliwie najkrótszą drogę, ale nie jedyną możliwą ale kilka. Gdyby korzystały też z dwóch pasów umożliwiających zjazd czy to w lewą czy prawą stronę, korków byłoby pewnie mniej.

Najlepsza opcją byłoby, gdyby wybierały drogę o najkrótszym czasie podróży. Albo właśnie dwie-trzy trasy i zależnie od warunków dobierały jedną z nich.
Można to trochę ominąć:

[Obrazek: CAQCQDPU8AA09Yd.jpg:large]
Bardzo fajna koncepcja Smile testowałeś?
Tego akurat nie testowałem, ale w trochę innej konfiguracji zmniejszenie ilości pasów pomogło. Nie miałem sytuacji jeszcze z korkiem na jednym pasie.
To ja bardzo chętnie zobaczę takie miastoSmile zechciałbyś się nim z nami podzielić?
Spoko, tylko się muszę dostać do komputera z grą Wink
To moje pierwsze miasto w tego typu grze, więc nie spodziewajcie się jakiś bardzo przemyślanych rozwiązań, poza tym malutkie, marne 30k osób z tego co pamiętam, parę pierwszych godzin grania
Właśnie 30k to jeszcze nie dużo (zalezy jeszcze na jakiej powierzchni). Problemy z korkami zaczynają się u mnie w miastach około 50k+.
Mimo wszystko bardzo chętnie zobaczę Twoje miastoSmile
Wyobrażasz sobie gdyby moderzy dorabiali różne elementy do The Sims? Przecież to podstawowa zasada EA - dać możliwie najbardziej okrojony produkt a potem sprzedać kilka dodatków bez których niemal nie da się grać więc taki Warsztat to dla EA koszmar. Tak miało być pewnie z Simcity tylko fani city-buiderów tego "wspaniałego pomysłu" nie kupili.
Oprócz tego niewydolny silnik (te mapy to naprawdę skandal), chyba po prostu nie potrafili tego zrobić.
Wpadłem tu znaleźć jakieś lepsze rozwiązania, ale z tego co widzę, to moje nie są takie złe; )
Przykładowo część mojego pierwszego miasta, może kogoś zainteresuje ta koncepcja.
http://prntscr.com/6j9ui3
http://prntscr.com/6j9uda
Aha, gra kłamie, tam gdzie czerwone w rzeczywistości korków nie ma, wyjątkiem jest kolejowa linia pasażerska , która stoi na prawie całej mapie Smile
No niestety to co widzę to są drogi z elementami miasta Smile Ale w tej grze jest taka dowolność i ilość terenu, że można popuścić wodze fantazji Wink
Stron: 1 2 3 4