"Tylko pierwszeństwo" ustalają znaki
Nie pamiętam jak zaawansowana ta opcja jest w grze, ale tam można wybrać dobór znaków.
A jeśli już tak jesteś napalony na budowę całego ringu, to przynajmniej rób to etapami i obserwuj ruch. Nie rób na siłę, bo rozwalisz system transportu. Nawet w skali świata mało miast ma pełne ringi. Nawet wielki Berlin nie ma żadnego pełnego - obwodnicę buduj tam, gdzie duży ruch "i tak" będzie.
W przypadku uproszczonych realiów gry nie widzę innego zastosowania, niż łączenie dwóch autostrad lub autostrady i strefy przemysłowej (i różnych kombinacji obu).
Zainwestuj również w kolej.
No jestem pod dużym wrażeniem waszego zaangażowania w temacie
Prace ruszyły, pierwszy odcinek został już oddany do ruchu, póki co nie jest on zbyt duży z uwagi na małą ilość węzłów. Ale kierowcy powoli muszą przyzwyczajać się do nowej rzeczywistości.
Jednocześnie jedną nitka trasy śródmiejskiej została w połowie wyburzona - sprawdzam reakcję kierowców na te "anomalia"
Pierwszy etap budowy został zakończony, obwodnica została włączona do ruchu. Etap pierwszy obejmował wyburzenie nitki nitki wlotowej do miasta i budowę trasy od Przedmieścia Kareńskiego do Mostu Obrońców Pokoju.
Główny węzeł "Przemieście Kareńskie" wymaga drobnych poprawek kosmetycznych ale sprawdza się dobrze.
Jest to zdecydowanie największy węzeł w całym mieście, ruch jest tutaj zorganizowany bezkolizyjnie, co zapewnia płynny przejazd.
[/url]
A w ten sposób obwodnica została włączona do poprzedniego biegu - powstała podwójna estakada nad Trasą katowicką i linią kolejową
Sama trasa Katowicka została przedłużona aż do Ronda Obrońcow Tobruku - to spowodowało, że ruch na tej ulicy bardzo mocno wzrósł i obecnie jest to najbardziej obciążona ulica wlotowa do miasta.
Kolejnym węzłem na trasie są Turkoty - raczej jest to lokalny węzeł, chociaż ruch jest tutaj wcale nie najmniejszy
Węzeł Aleja Meksykańska - zupełnie nowa aleja wytyczyła kolejny kierunek rozwoju - powstała aleja z pasem zieleni i parkingów, wzdłuż której tworzą się obszary mieszkalne oraz biurowe. Stanowi ona przedłużenie trasy która wcześniej kończyła się w Parku Koszyki, i obecnie biegnie od Ronda Dobrej Nadziei aż do obwodnicy - ruch jest tutaj intensywny, chociaż jednocześnie bardzo płynny
[url=https://ibb.co/mXLeTS]
Fragment nowej zabudowy przy al. Meksykańskiej
Kolejny węzeł to Tarnawa Północ - połączenie z drogą krajową
Końcowy fragment pierwszego etapu - Węzeł Tarnawa - Most Obrońców Pokoju
Zastanawiam się jeszcze nad innym wyprofilowaniem trasy - być może ostatecznie zostanie ona poprowadzona mniej "kręto"
Uff, pora planować kolejny etap - od mostu Dąbrowskiego aż do Kołzinu.... Ale póki co, odpocznę przy budowie al. Meksykańskiej
Zdajesz się mieć wszystko dokładnie zaplanowane. Podoba mi się to
Bardzo dobry wpis do pamiętnika, jest co podpatrywać bo drogi robisz kapitalnie. Pierwszy węzeł po tych drobnych poprawkach o których piszesz ciężko będzie odróżnić od zdjęcia satelitarnego z google maps
Dzięki LULOK, szczerze mówiąc nie sądziłem że budowa zwykłej drogi może być tak męcząca. A i tak nie jest to jakieś perfekcyjne, chociaż mam dużą satysfakcję w obserwowaniu jak ruch odbywa się na tych wszystkich węzłach i rozjazdach.
Do pełni szczęścia brakuje mi dwupasmowej autostrady ale o szerokości takiej jak tam trzypasmowa-obecnie w miejscu gdzie znajdują się rozjazdy robią się zwężenia jezdni i wygląda to tak sobie. Muszę chyba przeprosić edytor dróg i spróbować tam coś wymodzic
Tarnawa zakupiła drona do obserwacji klęsk żywiołowych - chodzi tutaj głównie o regularnie podtapianie Przemieścia Kareńskiego oraz os. Bosmańskiego
[/url]
Korzystając z tej okazji (tj z posiadania drona) chciałbym wam pokazać najciekawsze mosty, które znajdują się w mieście
Most Armii Krajowej (drogowy)
[url=https://ibb.co/eN2EXn]
Most Narodów Świata (drogowo-tramwajowy)
Most kolejowy im. Andrzeja Rzeszotarskiego
Estakada Górnośląska (drogowa)
Estakada Antoniego Sulimy
Most Koszycki (drogowy)
Most Obrońców Pokoju (drogowy) - największy most w Tarnawie
Most Dąbrowski (drogowy)
Most Polskich Noblistów (drogowy)
Wiadukt Widawski (drogowo-tramwajowy) - swoją drogą jak widać, trasa śródmiejska w połowie została już zlikwidowana
Chwilę mnie nie było, Tarnawa niestety po wszystkich update'ach stała się niezdatna do daleszego uruchomienia
W związku z tym, zabieram was w ostatni spacer po tym wspaniałym mieście...
Budynki biurowe przy al. Bankowej, w tle widać wieżę ratusza. Widoczny na zdjęciu historyczny wagon tramwajowy woził turystów po śródmieściu.
al. Romualda Traugutta z jej socrealistyczną zabudową
Autobus linii turystycznej T1 pozwala na zwiedzenie miasta w wygodny sposób
Stacja kolei Al. Milenijna, na pierwszym planie pociąg linii podmiejskiej S2
Plac teatralny, w tle widok na wieżę CH Karstadt
Tłok oczekujący na tramwaj na placu
Dom Technika
Tarasy Elżbiety i widok na kościół Podwyższenia Krzyża i wieżę telewizujną
Przedmieście Kareńskie widoczne z tarasu wieży widokowej
Kościół św. Pawła i Piotra
Budynek Opery Miejskiej przy skwerze Haliny Szyszko
Szosa Kareńska, widok w kierunku Przedmieścia Kareńskiego
Przedmieście kareńskie wiidziene ze skarpy nad rzeką Widawką
szkoda bardzo fajne miasto
A może jednak jest szansa? Co dokładnie się stało że "jest niezdatna do uruchomienia"?
Rzeczywiście szkoda by było miasta, chyba jedno z lepszych na tym forum :/