Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Mam Errory
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2
Postanowiłem odpalic cities skylines odpalam mape i wyskakują błendy:
Broken assets:

Custom Assets: 773015421.Cloverstack A52/A61_Data: NetInfo missing [BrokenAssetException]

Details:
No details

I drugi:
Invalid IL code in DifficultyMod.WBBResidentialBuildingAI2:SimulationStepActive (uint16,Building


Próbowałem wyłączac mody  reinstalować gre. Co mam zrobić ?
Pierwszy błąd to nic innego jak uszkodzony budynek. Masz nawet napisaną jego nazwę i id steam.... Albo brakuje ci jednego z dwóch wymaganych do niego modów albo po prostu z samym skrzyżowaniem jest coś nie tak.

Drugi błąd w sumie chyba widzę pierwszy raz. Na nowym, pustym save-ie też występuje? (najlepiej na mapie z podstawki)
(03-12-2017, 11:34)SZyMeX napisał(a): [ -> ]Pierwszy błąd to nic innego jak uszkodzony budynek. Masz nawet napisaną jego nazwę i id steam.... Albo brakuje ci jednego z dwóch wymaganych do niego modów albo po prostu z samym skrzyżowaniem jest coś nie tak.

Drugi błąd w sumie chyba widzę pierwszy raz. Na nowym, pustym save-ie też występuje? (najlepiej na mapie z podstawki)

Drugi wyskakuje nawet na pustym save-ie gdy dam strefe do budowania i zbudują sie budynki
Spróbuj uruchomić grę z opcją "-noWorkshop" i wtedy odpalić pusty save
(03-12-2017, 14:18)SZyMeX napisał(a): [ -> ]Spróbuj uruchomić grę z opcją "-noWorkshop" i wtedy odpalić pusty save

jak moge to zrobić bo jeśli chodzi o wyłączenie wszystkiego to probowalem.
steam -> ppm na gre -> właściwości -> opcje uruchamiania
(03-12-2017, 16:36)SZyMeX napisał(a): [ -> ]steam -> ppm na gre -> właściwości -> opcje uruchamiania

Działa 0 komunikatów ! Ale jak zrobić by działało z workshopem ? Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech
Jeżeli działa to dobrze.
Czyli uruchamiałeś grę z wyłączonymi wszystkimi modami i problem występował?
Spróbuj uruchomić grę z wyłączonymi obiektami ale włączonymi modami. Jeżeli błędu nie będzie to znaczy że jakiś obiekt powoduje błąd. Jaki? To już musisz dojść do tego sam.
(03-12-2017, 17:14)SZyMeX napisał(a): [ -> ]Jeżeli działa to dobrze.
Czyli uruchamiałeś grę z wyłączonymi wszystkimi modami i problem występował?
Spróbuj uruchomić grę z wyłączonymi obiektami ale włączonymi modami. Jeżeli błędu nie będzie to znaczy że jakiś obiekt powoduje błąd. Jaki? To już musisz dojść do tego sam.

Gdy mam wyłączone obiekty a mody włącznone wyskakuje ten błąd:
Invalid IL code in DifficultyMod.WBBResidentialBuildingAI2:SimulationStepActive (uint16,Building
Hmmm. A gdy wyłączysz i mody i obiekty?
Stron: 1 2