(14-09-2018, 20:25)SZyMeX napisał(a): [ -> ]Fajny widoczek, klimatyczny
Co do TM:PE to na pewno obciąża grę ale ustawienie ai chociaż na tak jak ty masz - średnie, jest koniecznością. Nawet nie chce myśleć co by się działo w moim mieście z standardowym AI
Jeśli chodzi o zmiany pasów, to nie jest wina AI gry, a po po prostu w wielu przypadkach - brak węzła, na którym samochody mogą zmieniać pasów ruchu. Przy nieco bardziej gęstej siatce dróg, skrzyżowania mogą być tak często, że nie powstaje między nimi żaden dodatkowy węzeł i większość aut musi przed całą tą siatką wybrać ostateczny pas ruchu. Najczęściej prawy, bo to zarówno na skręt, jak i zjazd do posesji.
Taki maly dodatked do wczorajszego update'a z Doborzca (strona 9) Wezel autostrady A2 i drogi krajowej/trasy ekspresowej T12/E12
Fajny pomysł z podzieleniem wsi na starszą i nowszą część. Bardzo podoba mi się ten węzeł drogowy. Nie wiem czemu, ale ta okolica kojarzy mi się trochę z węzłem w Strykowie.
Jakby mnie było stać, to nawet mógłbym w Doborzcu zamieszkać, ale podejrzewam, że ceny domów by mnie zabiły
mi się najbardziej podoba to osiedle domków z parkingiem przy wjeździe i wjazd do tunelu
domki to z european suburbia czy jakieś workshopowe? a do tunelu używałeś czegoś oprócz tych przeszkleń, które były w zestawie do któregoś hotelu?
Jak zwykle ładnie, z dbałością o detale, nic dodać nic ująć
No i też wszystko wydaje się dobrze rozplanowane, szczególnie podoba mi się to zdjęcie:
https://citiesskylines.pl/temat-Aglomera...10#image-6
Sam pewnie się zabiorę za coś podobnego w okolicach portu ale chyba nie aż tak duże.