Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Aglomeracja Polbrowska
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26
Dopiero teraz zobaczyłem schemat, uroki bycia w górach i słabego połączenia z internetem Wink
Całkiem fajnie ci wyszedł. Wiem że był mod który sam miał tworzyć taki właśnie schemat ale słabo mu to wychodziło. Może teraz jest lepiej.
(28-08-2018, 17:49)SZyMeX napisał(a): [ -> ]Dopiero teraz zobaczyłem schemat, uroki bycia w górach i słabego połączenia z internetem Wink
Całkiem fajnie ci wyszedł. Wiem że był mod który sam miał tworzyć taki właśnie schemat ale słabo mu to wychodziło. Może teraz jest lepiej.

TLM robi, wygnerowalem zeby miec podgladowke ale i tak musialem zrobic w Paint bo strasznie to rozjechane bylo i tak BTW te przeskoki w numeracji i brak np J1 xD to celowy zabieg tak sie wydaje ze tych linii jest wiecej xD
No spoko Duży uśmiech
Ja jeszcze nie mam nic ponumerowane ale to się ogarnie po powrocie Wink
W mieście póki co mam 5 linii tramwajowych i 2 autobusowe. Autobusowych by było więcej ale centrum miasta to starówka przez którą z wiadomych względów autobusy nie będą jeździć a do okoła są już linie tramwajowe więc póki co po prostu nie ma potrzeby na kolejne linie. Ale w miarę rozwoju miasta na pewno sieć będzie się rozrastać a w przyszłości planuje również linię kolejową do lotniska i może portu pasażerskiego (o ile taki zrobię Wink)

A co do TLM to od jakiegoś czasu chciałem się na niego przesiąść ale cały czas miasta zaczynałem z IPT a przy zmianie modów zawsze były problemy. Ale ostatnio spróbowałem i się udało ale w sumie stwierdziłem że zbyt rozbudowany i "skomplikowany" (kwestia posiedzenia z modem i ogarnięcia wszystkich opcji) i wróciłem do IPT bo ma wszystko co najbardziej potrzebne Wink
(28-08-2018, 18:21)SZyMeX napisał(a): [ -> ]No spoko Duży uśmiech
Ja jeszcze nie mam nic ponumerowane ale to się ogarnie po powrocie Wink
W mieście póki co mam 5 linii tramwajowych i 2 autobusowe. Autobusowych by było więcej ale centrum miasta to starówka przez którą z wiadomych względów autobusy nie będą jeździć a do okoła są już linie tramwajowe więc póki co po prostu nie ma potrzeby na kolejne linie. Ale w miarę rozwoju miasta na pewno sieć będzie się rozrastać a w przyszłości planuje również linię kolejową do lotniska i może portu pasażerskiego (o ile taki zrobię Wink)

A co do TLM to od jakiegoś czasu chciałem się na niego przesiąść ale cały czas miasta zaczynałem z IPT a przy zmianie modów zawsze były problemy. Ale ostatnio spróbowałem i się udało ale w sumie stwierdziłem że zbyt rozbudowany i "skomplikowany" (kwestia posiedzenia z modem i ogarnięcia wszystkich opcji) i wróciłem do IPT bo ma wszystko co najbardziej potrzebne Wink

TLM jest fajny :P najlepiej w AVO zmodyfikowac pojemnosc autobusow, przyspieszenie (ja mam 0.6 dla duzych i 0.65 dla malych) i w TLM dopasowac czestotliwosc. Bez TLM autobusy jada jeden za drugim nie da sie zrobic kilku linii bo sie zakorkuja. A z TLM mam w alejach nawet 4 linie zatrzymujace sie na tym samym przystanku i jest ok :P OK zaraz bedzie update
Z tą częstotliwością to nie prawda :P W IPT jest unbuching (czy jakoś tak Tounge) pojazdów dzięki czemu tez nie jeżdżą jeden za drugim, ale moze w TLM jest to bardziej rozbudowane.
Ale ten mechanizm powoduje po prostu chamskie postoje na przystankach, co. wręcz powoduje korki.
Rafineria Smile
Budowa rafinerii przyczynila sie do powstania miasta. Dosc kontrowersyjna lokalizacja (wycieto naturalna puszcze, pluca Polbrowa) byla mozliwa tylko i wylacznie ze wzgledu na panujacy w przeszlosci ustroj polityczny. Rafineria w Jozefowie jest 2 pod wzgledem wielkosci w kraju, zatrudnia ponad 4,5tys osob i nalezy do panstwowej spolki CIM Nafta zajmujacej sie wydobyciem i poszukiwaniem i przetworstwem ropy naftowej. Rafineria powstala w latach 50tych najwieksza rozbudowe zakladu rozpoczeto w polowie lat 60tych po odkryciu duzych zloz ropy na polnocy kraju (wtedy tez podjeto decyzje o budowie jeszcze wiekszej rafinerii w Nowym Porcie).
Tak jak zauwazyliscie na poprzedniej stronie na schemacie komunikacji rafineria zajmuje okolo 30% powierzchni miasta, ma dwa terminale autobusowe przy bramie 1 i przy bramie 2 i wlasna wewnetrzna linie pracownicza laczaca w/w bramy (autobusy maja nietypowe malowanie - rozowe wiec nie da sie ich pomylic z niebieskimi autobusami miejskimi ). Rafineria zaopatruje miasto Jozefow w energie cieplna za posrednictwem spolki Cieplownia Jozefow 

Brama 2 i terminal paliw
Ponizej Brama 2 wraz z parkingiem pracowniczym, parkingiem dla ciezarowek (drugi znajduje sie przy bramie 3 oba parkingi posiadaja toalety, prysznice, wifi, i pomieszczenie jadalni z kuchenkami mikrofalowymi i automatami do sprzedazy przekasek). Biurowiec przy bramie 2 miesci zarzad Cieplowni Jozefow, niewielka kantyne i sklep spozywczy. W poblizu bramy 2 zlokalizowany jest terminal paliw.
[Obrazek: o3HtUFS.jpg][Obrazek: NxBjThI.jpg][Obrazek: 1HQ3hWY.jpg][Obrazek: BK8Rk23.jpg][Obrazek: PWit8H5.jpg]

Brama 1
Przy bramie 1 znajduje sie najwiekszy z parkingow pracowniczych,  wieksza z dwoch petli autobusowych oraz biurowiec zarzadu rafinerii. Z bramy korzystaja glownie pracownicy (stad duza czesc specjalnych bramek dla pieszych) oraz pojazdy techniczne rafinerii. Biurowiec sklada sie z dwoch czesci nizszej - starszej w ktorej znajduja sie biura inzynierow, przychodnia pracownicza, supermarket, kantyna i dwa bufety, i nowszej czesci wyzszej (najwyzszy budynek Jozefowa) w ktorej znajuje sie odzial poczty, bank i biura zarzadu Rafinerii. Ze wzgledu na bliskosc Polbrowa gdzie CIM Nafta posiada 46 pietrowy biurowiec w centrum miasta, planowano przeniesc czesc pracownikow do Polbrowa a biura w Jozefowie wynajac, ze wzgledu na problemy logistyczne i niskie stawki oferowane przez potencjalnych najemcow plan nie zostal zrealizowany. 
[Obrazek: koMHwZt.jpg][Obrazek: K1If0C4.jpg][Obrazek: 6RelvoA.jpg][Obrazek: tskZMhk.jpg]

Terminal kolejowy
[Obrazek: 90548oB.jpg]

Brama 3
Przy bramie 3 znajduje sie parking dla ciezarowek wraz z zapleczem, oraz terminal pozostalych produktow rafinerii (min asfalt)
[Obrazek: jFPDZwa.jpg][Obrazek: TnEkGTA.jpg][Obrazek: H4mKWmW.jpg]

I takie tam zdjecia ogolne:
[Obrazek: 5ma0T11.jpg][Obrazek: LeTNBCu.jpg][Obrazek: 9rydVx8.jpg][Obrazek: Ke2aAmw.jpg][Obrazek: a4b96rc.jpg][Obrazek: YQdqM6c.jpg][Obrazek: WdvKgYn.jpg]

Co dalej:
Powstana dwie wioski do ktorych docieraja autobusy J21 i J23 (teraz sa tam tylko petle autobusowe xD) . Przebuduje wezel autostrady i drogi krajowej/ekspresowej na polnoc od Jozefowa bo jest przeskalowany. Mialem budowac Grodek - zabytkowe miasto w poludniowej czesci aglomeracji nad jeziorem, gdzie mieszkancy Polbrowa spedzaja weekendy i mieszkaja artysci i aktorzy LOL , ale mam problemy z ruchem kolejowym, polaczenia zewnetrzne obsluguje Jozefow Glowny (pasazerskie) i terminal kolejowy w rafinerii (towarowe) wiec musze jakos spiac czesc linii kolejowych. Dlatego zajme sie dworcem Polbrow Wschodni i Polbrow Wschodni Towarowy i ich okolicami
mówisz o mechanizmie z IPT?
Generalnie jak już linia się rozrusza w sensie pojazdy podstawiają się w odpowiednich odległościach to wcale nie czekają dłużej na przystankach. A jak to działa w TLM jeśli mogę wiedzieć? Nie zgłębiałem tego za bardzo a może jednak warto będzie się przesiąść na TLM.

A co do miasta no to jak zawsze super ci to wyszło . Nic dodać nic ująć Smile
(29-08-2018, 14:24)SZyMeX napisał(a): [ -> ] mówisz o mechanizmie z IPT?
Generalnie jak już linia się rozrusza w sensie pojazdy podstawiają się w odpowiednich odległościach to wcale nie czekają dłużej na przystankach. A jak to działa w TLM jeśli mogę wiedzieć? Nie zgłębiałem tego za bardzo a może jednak warto będzie się przesiąść na TLM.

A co do miasta no to jak zawsze super ci to wyszło . Nic dodać nic ująć Smile

 dzieki. W TLM mozesz sobie wszystko ustawic np finansowanie kazdej lini z osobna i dla kazdej pory dnia z osobna, w zwiazku z czym jesli masz autobusy z wieksza pojemnoscia i wiecej linii ktore na pewnej czesci trasy sie pokrywaja tak jak w prawdziwym miescie i wlaczysz sobie unikanie przesiadek czyli cimowie staraja sie wybrac linie ktora dowiezie ich najblizej celu bez przesiadek i przesiadaja sie tylko jak musza, to mozesz ograniczyc finansowanie. U mnie w godzinach szczytu finansowanie jest max 0.45 dluga linia podmiejska J21 w godzinach szczytu 7 autobusow. To daje duzo realizmu, kilka lini moze swobodnie zatrzymywac sie na tym samym przystanku. Autobusy mam tak jak wczesniej - przyspieszenie 0.6 lub 0.65, hamowanie 1 lub 1,1 autobusy MIDI- Maz 206 8.5m 65 pasazerow, MAXI - Volvo 7900 12m 90 pasazerow, MEGA - Mercedes Citaro G 18m 115 pasazerow, zastanawiam sie czy sobie nie pobrac jeszcze Mercedesa CapaCity (MEGA - 19,5m ustawilbym na 130 pasazerow) moze sie przyda na jakies szczytowe linie w Polbrowie Wink
(29-08-2018, 14:44)garfield napisał(a): [ -> ]zastanawiam sie czy sobie nie pobrac jeszcze Mercedesa CapaCity (MEGA - 19,5m ustawilbym na 130 pasazerow) moze sie przyda na jakies szczytowe linie w Polbrowie Wink
nie pobierać, bo w polsce nie mogą jeździć pojazdy dłuższe, niż 18,75m. dlatego wszystkie przegubowce mają 18m Duży uśmiech
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26