to co, wystarczy wstawić w edytorze nowe tory? one będą funkcjonujące? Bo z tego co wiem, one potrzebują link do zewnętrznej części budynku (nazwijmy to tunelami) z każdej platformy aby przyjmować i obierać ludzi. Ale to sprawdzę, może to działa tak po prostu.
Pozwolę sobie podłączyć się z jednym pytaniem. Jest możliwość za pomocą moda Move it przesunąć wyspę oddzielającą jezdnie w drogach tzw medium?
Jeśli nie ma takiej możliwości to w jaki sposób można wypełnić fragment drogi, który powstaje przy połączeniu np. dróg o różnej ilości pasów. Znalazłem kilka propów, ale wyraźnie różnią się od wysp w istniejących drogach.
(21-09-2018, 13:26)cmariusz napisał(a): [ -> ]Pozwolę sobie podłączyć się z jednym pytaniem. Jest możliwość za pomocą moda Move it przesunąć wyspę oddzielającą jezdnie w drogach tzw medium?
Jeśli nie ma takiej możliwości to w jaki sposób można wypełnić fragment drogi, który powstaje przy połączeniu np. dróg o różnej ilości pasów. Znalazłem kilka propów, ale wyraźnie różnią się od wysp w istniejących drogach.
Medium to lepiej nie ruszac bo duchy sie moga obrazic
Move it nic tutaj nie poradzi. Jest cos takiego
https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...oad+median
Dzięki SZyMeX.
Wieczorkiem przetestuję, ale już widzę, że będzie git
Ten środek drogi to po angielsku "median"
I są takie propy. Ja mam. Tylko wpisz w warsztacie "median", nie żadne "medium" xD
A tych z dróg nie przeciągniesz move it, bo to zagospodarowany pas ruchu, no jak chcesz zdekomponować jezdnię na pasy ruchu?
Pisząc medium miałem na myśli kategorię średnich dróg, w których występują właśnie wyspy rozdzielające jezdnie lub pasy ruchu (median strip). Mam nadzieję, że to wystarczy aby zakończyć to niezrozumiałe "jaranie się" tym słówkiem.
To co podesłał mi
SZyMeX w zupełności rozwiązuję mój problem.
Dziękuję