Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Cities Skylines: INDUSTRIES
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3
[Obrazek: maxresdefault.jpg]

[Obrazek: OLJEPUMP_GIF-edit-v1.gif?t=1540292360]

Wraz z jednym z najbardziej kompletnych rozszerzeń w historii Cities: Skylines przemysł staje się większą i bardziej znaczącą częścią gry. Gracze mogą dostosowywać swoje obszary przemysłowe za pomocą łańcuchów dostaw dla czterech różnych rodzajów zasobów i unikatowych fabryk. Dobrze zarządzane obszary przemysłowe osiągają wyższy poziom i większą wydajność. Oprócz łańcuchów dostaw pojawia się nowa usługa pocztowa oraz lotnisko towarowe, które ułatwia import i eksport wytwarzanych w fabrykach towarów. Rozszerzenie wzbogaca grę o PIĘĆ nowych map, przepisy, usługi miejskie, budynki (w tym budynki pozyskiwania surowców, produkcyjne, magazyny i unikatowe fabryki) oraz wiele więcej.

Kluczowe cechy:

Zrób to
Zarządzaj swoimi produktami od pozyskania surowców po przetwarzanie, magazynowanie i produkcję, a następnie transportuj je do stref komercyjnych lub eksportuj do sąsiednich miast.

Zarządzaj swoim przemysłem
Wydziel obszar za pomocą narzędzia obszaru przemysłowego i postaw na nim wysoko wyspecjalizowane budynki przemysłowe, aby stworzyć i zarządzać łańcuchem produkcyjnym od pozyskania surowca po produkt końcowy. Obszary przemysłowe podzielone są na cztery grupy w zależności od przetwarzanych zasobów naturalnych: rolnictwo, leśnictwo, przemysł wydobywczy i naftowy. Po wykonaniu celów produkcyjnych i wymagań kadrowych obszary te mogą osiągać kolejne poziomy.

Zbuduj wszystko od podstaw
Nowe budynki przemysłowe to między innymi budynki pozyskiwania surowców, magazynowe, przetwarzania i pomocnicze, rekwizyty oraz drogi. Unikalne zakłady o specjalizacji spożywczej, zabawkarskiej, meblarskiej, motoryzacyjnej i elektronicznej wytwarzają produkty luksusowe, lecz wymagają dużej ilości pracowników, wody i energii elektrycznej, a także surowców ze swoich branż. 

[Obrazek: ORETRUCK_GIF.png.gif?t=1540292360]
Wyślij to
Zarządzaj ruchem i logistyką dzięki magazynom przemysłowym i korzystaj z nowych usług cargo, w tym z lotniska towarowego.

Pocztowe szaleństwo
Popraw sytuację mieszkańców dzięki usługom pocztowym. Sortownie obsługują przesyłki między punktami zewnętrznymi a urzędami pocztowymi, a nowe furgonetki i ciężarówki pocztowe umożliwiają ich przewóz.

Zorganizuj wszystko po swojemu
Trzy nowe przepisy dotyczące przemysłu i cztery obejmujące całe miasto, w tym związki zawodowe, sortownie, opłaty drogowe, Wi-Fi, logistyka, bezpieczeństwo pracy i automatyzacja.

Pięć nowych map
Nowe mapy mają wszystko, czego potrzeba: znaczną ilość zasobów naturalnych, opcje transportu i możliwości przemysłowe.

[Obrazek: SKORTSEN_GIF.png.gif?t=1540292360]

Cztery nowe nakrycia głowy dla Ćwierkacza!

Industries Plus:
Poradź sobie ze wszystkimi wyzwaniami śpiewająco dzięki kosmicznej muzyce z Synthetic Dawn – najodleglejszej stacji radiowej, która kiedykolwiek nadawała w Cities: Skylines! Stacja zawiera 16 utworów obejmujących cztery gatunki: od 80’s Electro po Futuristic Synths.


Dokładne informacje o nowych funkcjach zawartych w DLC Industries dostępne będą w przetłumaczonej serii dzienników developerskich:




GALERIA:

[Obrazek: screenshot1.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot2.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot3.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot4.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot5.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot6.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot7.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit][Obrazek: screenshot8.jpg?sw=2000&sh=2000&sm=fit]

Co sądzicie o nowym dodatku? Ja czekam na niego z niecierpliwością Smile Jak tylko pojawią się nowe informacje/screeny na pewno o tym poinformujemy!
Zapraszam do komentowania Smile
Co nowego wprowadzi DLC Industries?

Przede wszystkim strefy przemysłowe (rolnicze, leśne, górnicze i rafineryjne) będą mogły realizować postawione im cele (produkcyjne i kadrowe) zwiększając swój potencjał i awansując na kolejne poziomy. Oprócz tego będziemy mogli prześledzić drogę produktu od jego wydobycia przez przetwarzanie, magazynowanie, produkcję aż do jego transportu do stref handlowych bądź eksportu poza miasto. Dostaniemy więc dużo większą kontrolę nad strefami przemysłowymi oraz ich produktami.
Oczywiście będzie to wymagać nowych budynków - hal magazynowych, fabryk, przetwórni itp. do których obsługi wykorzystamy nowe drogi oraz wyciągi. Pojawią się również zupełnie nowe propy.
Do eksportu naszych produktów będziemy mogli skorzystać z nowych portów towarowych oraz lotniska cargo. Cimy natomiast będą mogły skorzystać z usług pocztowych zwiększając swój dobrobyt. 

Aby w lepszy sposób zarządzać miastem do naszej dyspozycji zostaną oddane 3 przepisy industrialne (dzielnicowe) oraz 4 ogólnomiejskie takie jak:
Związki zawodowe, sortowanie, opłaty drogowe, Wi-Fi, logistyka, BHP oraz automatyzacja.

Rozgrywkę będziemy mogli z kolei rozpocząć na 5 zupełnie nowych mapach bogatych w surowce naturalne, opcje transportowe oraz możliwości industrialne, czyli wszystko czego będziemy potrzebować podczas gry z nowym dodatkiem. Natomiast ćwierkacz będzie mógł cieszyć się z 4 nowych czapek.

W darmowej aktualizacji udostępnione zostaną bramki do poboru opłat, opcję oznaczenia strefowych budynków jako historyczne oraz możliwość tworzenia niestandardowych list nazw dla mieszkańców, dzielnic i powstających budynków.
DLC w porównaniu do najlepszych szykuje się trochę słabe, natomiast darmowy upgrade w porównaniu do innych wydaje się być fajny!
(12-10-2018, 00:34)kabexxx napisał(a): [ -> ]DLC w porównaniu do najlepszych szykuje się trochę słabe, natomiast darmowy upgrade w porównaniu do innych wydaje się być fajny!

hmm jesli te farmy wkoncu zaczna wygladac jak farmy dzieki temu dlc, a centra dystrybucyjne/magazyny doprowadza do normalnosci w ruchu pociagow towarowych i ciezarowek to wedlug mnie dosc ciekawy dlc, choc pewnie sie zdecyduje dopiero jak zaczne jakis nowy projekt bo teraz za duzo mialbym do przebudowania aby funkcje z dlc wykorzystac
Czy mi się wydaje czy nowe rodzaje dróg dojdą? Na trailerze i zdjęciach kilkukrotnie widać drogę z inną teksturą, taką jakby wyjeżdżoną. Myślałem, że może po prostu zaktualizują trochę wygląd dróg, żeby nie wyglądały tak idealnie, ale te stare też są widoczne.
(12-10-2018, 01:31)Notzo napisał(a): [ -> ]Czy mi się wydaje czy nowe rodzaje dróg dojdą? Na trailerze i zdjęciach kilkukrotnie widać drogę z inną teksturą, taką jakby wyjeżdżoną. Myślałem, że może po prostu zaktualizują trochę wygląd dróg, żeby nie wyglądały tak idealnie, ale te stare też są widoczne.

to sa nowe drogi do stref przemyslowych
A, to spoko :P Szkoda, że nie planują poprawiać pozostałych, przydałoby im się odświeżenie (jakaś bardziej szczegółowa tekstura choćby).

Co do samego dodatku, na początku uznałem, że znowu się rozdrabniają. Ale ostatecznie może wyjść całkiem spoko. Mam nadzieję, że poprawią jakoś zapotrzebowanie na strefy przemysłowe, bo przeważnie jak zaczynam budować miasto, to takie mające zaledwie 1000 obywateli potrzebuje więcej stref przemysłowych niż jakichkolwiek innych... I ostatecznie powstaje dziwaczny efekt, gdzie powierzchnia przemysłu jest prawie taka sama jak stref mieszkalnych i handlowych razem wziętych.
Filmik z tego posta sporo pokazuje:

https://www.facebook.com/CitiesGame/vide...895278695/

Najbardziej mnie ciekawią nowe porty i lotnisko.
Myślę, że nawet fajny, ale mogli by się w końcu zabrać za turystkę, żeby hotele naprawdę działały
Nie mogę się doczekać w końcu normalnych farm. Reszty mogłoby nie być jak dla mnie. Możliwość zapełnienia całej mapy dookoła miasta farmami bez potrzeby ustawiania propów powinna być od samego początku. Nadal uważam że przydałby się inny system zoningu znany z cities XL, ale to może kiedyś...
Stron: 1 2 3