(20-11-2018, 20:41)daqwid2727 napisał(a): [ -> ]My own design. Tower created for my own city that you can check out at citiesskylines.pl forum
Here: https://citiesskylines.pl/temat-Canlio-Cannburg-Kanno
Info
Model: 1031 tris
Texture: 1024 x 1024
LOD: 160 tris
LOD texture: 256 x 256
Size: 8x6
Hope you like it!
Ten budynek ma chyba najlepsza teksture z Twoich budynkow
i sie juz ladnie wpasowal do "Starych Filtrow"
Całkiem prawdopodobne że zrobiłem go troszeczkę inaczej niż resztę. Aczkolwiek same grafiki są z poprzednich budynków, jeśli się przyjrzysz, zauważysz że są tam elementy z oxford tower na przykład :P
Może chodzi o skalę budynku, biorąc pod uwagę jego rozmiar i wysokość, i to że zostawiłem tekstury 1024p daje taki rezultat że textury są lepsze.
Dzięki za subskrypcje i komentarze, przynajmniej wiem że coś się dzieje na tym workshopie.
(20-11-2018, 20:56)daqwid2727 napisał(a): [ -> ]Całkiem prawdopodobne że zrobiłem go troszeczkę inaczej niż resztę. Aczkolwiek same grafiki są z poprzednich budynków, jeśli się przyjrzysz, zauważysz że są tam elementy z oxford tower na przykład :P
Może chodzi o skalę budynku, biorąc pod uwagę jego rozmiar i wysokość, i to że zostawiłem tekstury 1024p daje taki rezultat że textury są lepsze.
Dzięki za subskrypcje i komentarze, przynajmniej wiem że coś się dzieje na tym workshopie.
zauwazylem ze tekstury sa podobne do tych z innych Twoich budynkow ale naprawde szczegolnie LOD wygladaja lepiej :
aprawde fajny budynek i wyglada fajnie w kompozycji z "Motel One"
aaa jeszcze jedno, skoro spora czesc budynkow ma te same tekstury to czy LSM laduje je tylko raz? to bylo by super duza oszczednosc ram
Niestety nie. nie są dokładnie takie same, mają po prostu wspólne elementy. nie wiem też jak traktuje LSM różne nazwy plików. Plus całość jest zawsze spakowana wraz z modelem w plik gry.
(21-11-2018, 23:54)daqwid2727 napisał(a): [ -> ]Niestety nie. nie są dokładnie takie same, mają po prostu wspólne elementy. nie wiem też jak traktuje LSM różne nazwy plików. Plus całość jest zawsze spakowana wraz z modelem w plik gry.
wlasnie w nazwach jest klucz musi byc taka sama wtedy lsm laduje tylko raz OK tak tylko pytalem :P