Gdyby nie te auta na kilku screenach i siedziba Konsorcjum Scheiflera to bym pomyślał, że budujesz miasto z przełomu XIX/XX wieku - Księży Młyn wygląda super. Dobrze oddałeś klimat tego typu miejsc.
Powodzenia w dalszych pracach nad miastem
Postanowiłem dać temu nowemu blokowisku nieco historii, a oto efekty.
Stare Grombierki
Grombierki były wsią po raz pierwszy wzmiankowaną w XII wieku jako Gr
ünberg, zamieszkiwali ją głównie niemieccy kupcy. Jako niewielka osada kupiecko-rolnicza funkcjonowała aż do XIX wieku, kiedy Hans Diestler założył w pobliżu elektrociepłownię. Wieś zmieniła swój charakter na robotniczy, zmieniła się także zabudowa. Duża jej część została zniszczona podczas II Wojny Światowej, do dzisiaj przetrwało mniej niż 20% jej zabudowy, w centralnej części i w pobliżu elektrociepłowni. Resztę terenów po dawnej zabudowie robotniczej zapełniono w latach 70. ubiegłego wieku blokami z wielkiej płyty. Obecnie część osiedla jest w bardzo dobrym stanie, natomiast część, głównie tych kamienic, w których urządzono lokale socjalne, wymaga gruntownej renowacji.
Widok ogólny na osiedle.
Widok na głównej uliczce osiedla.
Kościół św. Bartłomieja, stacja roweru miejskiego, w tle zakorkowana arteria łącząca Karlów z Józefowem.
XIX-wieczne wille dla bogatszych mieszkańców.
Plac główny wraz z niewielkim ratuszem, dawniej stanowiący centralny punkt osiedla. Obecnie znajduje się na jego skraju.
Pomimo tego, że wszystko zniechęca mnie do kontynuowania gry na tym mieście, to prace nad Grombierkami nadal trwają.
(23-08-2019, 00:40)garfield napisał(a): [ -> ]zniecheca ? dlaczego ?
Ciągły brak opału w elektrowniach, 2/20 śmieciarek w użyciu, mimo że są problemy z wywozem śmieci itp. Jak był pożar na Grombierkach to nawet straż pożarna nie dojechała, mimo że remiza jest obok xD
(23-08-2019, 01:13)Kokos3 napisał(a): [ -> ] (23-08-2019, 00:40)garfield napisał(a): [ -> ]zniecheca ? dlaczego ?
Ciągły brak opału w elektrowniach, 2/20 śmieciarek w użyciu, mimo że są problemy z wywozem śmieci itp. Jak był pożar na Grombierkach to nawet straż pożarna nie dojechała, mimo że remiza jest obok xD
to nie jest wina mapy / gry to efekt zlego rozplanowania siatki ulic do niektorych budynkow poprostu w/w sluzby nie moga dojechac zapewne przy wysypisku/spalarni pojawiaja sie smiaciarki i znikaja, niedlugo ten sam problem bedziesz mial z transportem zmarlych
No właśnie nieważne jakbym tej siatki nie zrobił to problemy ze śmieciami są zawsze. Bo np. w takiej sytuacji trudno żeby nie było dojazdu.
to nie dziala tak jak myslisz xD wystarczy ze do jednego budynku nie ma dojazdu np stoi za daleko od ulicy lub ulice sa jednokierunkowe i nie ma dojazdu lub jakies polaczenie nielogiczne pasow lub restrykcje wprowadziles w TM:PE wystarczy ze jest jeden taki budynek na mapie i powoli problem zacznie sie pojawiac w kazdym nastepnym. Powod jest prosty mechanika gry nakazuje wyslac pojazd do problematycznego budynku, pojazd sie pojawia droga dojazdu nie moze byc obliczona wiec znika, i pojawia sie nastepny pojazd itd. za kazdym pojazd znika bo nie moze znalezc drogi, w taki sposob pojazdy nie dotra nigdzie.
(23-08-2019, 15:32)garfield napisał(a): [ -> ]to nie dziala tak jak myslisz xD wystarczy ze do jednego budynku nie ma dojazdu np stoi za daleko od ulicy lub ulice sa jednokierunkowe i nie ma dojazdu lub jakies polaczenie nielogiczne pasow lub restrykcje wprowadziles w TM:PE wystarczy ze jest jeden taki budynek na mapie i powoli problem zacznie sie pojawiac w kazdym nastepnym. Powod jest prosty mechanika gry nakazuje wyslac pojazd do problematycznego budynku, pojazd sie pojawia droga dojazdu nie moze byc obliczona wiec znika, i pojawia sie nastepny pojazd itd. za kazdym pojazd znika bo nie moze znalezc drogi, w taki sposob pojazdy nie dotra nigdzie.
No to będę się męczył z tym już do końca gry xD. Może jakoś przeżyję.