22-11-2019, 19:02
Stron: 1 2
22-11-2019, 19:11
Rzeczywiście.
A czemu dwa pliki? Bo powinieneś mieć jeszcze error.log No ale czasem bywa tak że się on nie tworzy.. Nie wiem z czego to wynika. W każdym razie jeżeli na pewno go nie masz (sprawdź jeszcze drugi raz na wszelki wypadek) to póki co widzę trzy opcje czemu może ci wywalać grę:
1) za mało RAMu / za mały rozmiar pliku stronnicowania:
chociaż z tego co pisałeś można to wykluczyć. Tutaj właśnie baaaaardzo przydałby się plik error.log
2) Problem z DirectX - spróbuj w opcjach uruchamiania użyć komendy "-force-d3d9"
3) Problem z Parraler Tool:
Masz tą modyfikację? Jeżeli tak to spróbuj ją odsubskrybować albo przynajmniej wyłączyć.
A czemu dwa pliki? Bo powinieneś mieć jeszcze error.log No ale czasem bywa tak że się on nie tworzy.. Nie wiem z czego to wynika. W każdym razie jeżeli na pewno go nie masz (sprawdź jeszcze drugi raz na wszelki wypadek) to póki co widzę trzy opcje czemu może ci wywalać grę:
1) za mało RAMu / za mały rozmiar pliku stronnicowania:
Kod:
ERROR: SymGetSymFromAddr64, GetLastError: 'Próbowano uzyskać dostęp do nieprawidłowego adresu.' (Address: 00007FF6E85EAAB9)
0x00007FF6E85EAAB9 (Cities)
2) Problem z DirectX - spróbuj w opcjach uruchamiania użyć komendy "-force-d3d9"
3) Problem z Parraler Tool:
Kod:
NullReferenceException
at (wrapper managed-to-native) UnityEngine.Component:GetComponentFastPath (System.Type,intptr)
at UnityEngine.Component.GetComponent[UIComponent] () [0x00000] in <filename unknown>:0
at ColossalFramework.UI.UICustomControl.get_component () [0x00000] in <filename unknown>:0
at MoveIt.OptionsKeymapping.RefreshBindableInputs () [0x00000] in <filename unknown>:0
at MoveIt.OptionsKeymapping.OnLocaleChanged () [0x00000] in <filename unknown>:0
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at (wrapper delegate-invoke) ColossalFramework.UI.UIFontManager/CallbackRequestCharacterInfo:invoke_void__this__ ()
at ColossalFramework.Globalization.LocaleManager.LoadLocale (System.String codeString) [0x00000] in <filename unknown>:0
UnityEngine.DebugLogHandler:Internal_LogException(Exception, Object)
UnityEngine.DebugLogHandler:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Logger:LogException(Exception, Object)
UnityEngine.Debug:LogException(Exception)
ColossalFramework.Globalization.LocaleManager:LoadLocale(String)
ColossalFramework.Globalization.LocaleManager:ForceReload()
[b]ParallelRoadTool.Utils.LocalizationManager:LoadLocalization()
ParallelRoadTool.ModInfo:OnSettingsUI(UIHelperBase)[/b]
System.Reflection.MonoMethod:InternalInvoke(Object, Object[], Exception&)
System.Reflection.MonoMethod:Invoke(Object, BindingFlags, Binder, Object[], CultureInfo)
System.Reflection.MethodBase:Invoke(Object, Object[])
OptionsMainPanel:AddUserMods()
OptionsMainPanel:CreateCategories()
OptionsMainPanel:RefreshPlugins()
ColossalFramework.Plugins.PluginManager:TriggerEventPluginsStateChanged()
ColossalFramework.Plugins.PluginInfo:set_isEnabled(Boolean)
EntryData:SetActive(Boolean)
PackageEntry:OnCheckedChanged(UIComponent, Boolean)
ColossalFramework.UI.UICheckBox:OnCheckChanged()
ColossalFramework.UI.UICheckBox:set_isChecked(Boolean)
ColossalFramework.UI.UICheckBox:OnClick(UIMouseEventParameter)
ColossalFramework.UI.UIComponent:OnClick(UIMouseEventParameter)
ColossalFramework.UI.MouseHandler:ProcessInput(IInputTranslator, Ray, UIComponent, Boolean)
ColossalFramework.UI.UIInput:ProcessMouseInput()
ColossalFramework.UI.UIInput:Update()
Masz tą modyfikację? Jeżeli tak to spróbuj ją odsubskrybować albo przynajmniej wyłączyć.
22-11-2019, 19:14
Dosyłam error, jasne że jest
22-11-2019, 19:18
Kod:
95% memory in use.
12201 MB physical memory [510 MB free].
32987 MB paging file [3656 MB free].
Za mało RAMu.
Jako że dosłownie parę minut temu napisałem poradnik odnośnie plików log i najpopularniejszych błędów to pozwolę sobie przekleić fragment dotyczący RAMu
Cytat:A jak poradzić sobie ze zbyt małą ilością RAMu? Jest na to parę rozwiązań.
Pierwsze to odsubksrybowanie pewnej ilości obiektów. Jak wiadomo im więcej modyfikacji i dodatków - tym większe zużycie pamięci fizycznej.
Drugie: zmniejszenie jakości tekstur. Te również oddziałują na wykorzystanie RAMu, tak więc warto najpierw spróbować zmniejszyć ustawienia.
Trzecie - zwiększyć rozmiar pliku stronnicowania. Czym on jest i jak to zrobić, to już rozpisywać się nie będę. Pełno poradników na ten temat znajdziecie w internecie. Ja mogę tylko dodać że jest to taki "wirtualny RAM" na jednym z naszych dysków. Przy grze w Cities Skylines bardzo istotny Wink
Czwarte - najbardziej radykalne rozwiązanie to.. dokupienie większej ilości RAMu Smile Przy Citieskach czasem nawet i 32GB to za mało Wink
22-11-2019, 19:21
Nawet to czytałem wcześniej, dlatego powiększyłem plik stronnicowania.
Co do tych obiektów, ok sprawdzę
Zostaje jakość tekstur, spróbuję od tego zacząć
Nie uwierzysz, ale ja tę grę odpalałem na tym lapku jak miałem jeszcze tylko 4 GB...
Co do tych obiektów, ok sprawdzę
Zostaje jakość tekstur, spróbuję od tego zacząć
Nie uwierzysz, ale ja tę grę odpalałem na tym lapku jak miałem jeszcze tylko 4 GB...
22-11-2019, 19:25
Wszystko zależy od ilości obiektów i postępu w grze. Im więcej ich masz i dalej jesteś tym więcej RAMu jest wymagane. A patrząc po logu to obiektów masz akurat dość dużo
23-11-2019, 10:54
Po pierwsze dziękuję za cierpliwość i pomoc.
Połowicznie się udało postawić grę, działa mi save z miasta, które zacząłem niedawno, te większe mają problemy. Podejrzewam, że dużo miesza to, iż znikły mi style, które wcześniej miałem w modzie Theme Manager.
Trudno jednoznacznie powiedzieć co pomogło, zacząłem od zmiany ustawień grafiki, potem wywaliłem Parralera. To pozwoliło na odpalenie nowej gry na mapie z wanilii. Kolejnym krokiem było wywalanie obiektów, rzeczywiście dużo śmieci się nazbierało, z których nawet nie korzystałem i nie wiedziałem, że mam. Zwróciłem też przypadkiem uwagę, że po przeinstalowaniu systemu miałem ustawienia wydajności przy zarządzaniu energią na średnim poziomie.
Reasumując - gra działa, nie jest idealnie, ale dobre i to. Mam nadzieję, że kiedyś uda się dostać do starych miast.
Połowicznie się udało postawić grę, działa mi save z miasta, które zacząłem niedawno, te większe mają problemy. Podejrzewam, że dużo miesza to, iż znikły mi style, które wcześniej miałem w modzie Theme Manager.
Trudno jednoznacznie powiedzieć co pomogło, zacząłem od zmiany ustawień grafiki, potem wywaliłem Parralera. To pozwoliło na odpalenie nowej gry na mapie z wanilii. Kolejnym krokiem było wywalanie obiektów, rzeczywiście dużo śmieci się nazbierało, z których nawet nie korzystałem i nie wiedziałem, że mam. Zwróciłem też przypadkiem uwagę, że po przeinstalowaniu systemu miałem ustawienia wydajności przy zarządzaniu energią na średnim poziomie.
Reasumując - gra działa, nie jest idealnie, ale dobre i to. Mam nadzieję, że kiedyś uda się dostać do starych miast.
Stron: 1 2