Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: #WroclawSkylines czyli Wrocław za 20 lat
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Dzisiaj wpadła mi spora galeria zdjęć więc przy okazji opiszę mój projekt nad którym już bardzo długo siedzę.

Zaczęło się 3 lata temu od tego, że chciałem stworzyć mapę Wrocławia, ze względu na to, że po prostu zauroczyłem się tym miastem.
Po roku jego produkcji w bólach, straciłem zapis gry. Udało mi się odzyskać na całe szczęście, albo i nie szczęście.  Bo teraz na na niej pracuje do dzisiaj i ze względu na 
dość specyficzną technikę budowy miasta, nie jestem w stanie korzystać z overlayerem ale mniejsza o o to.

Projekt zakłada zbudowanie miasta zgodnie z planami zawartymi w Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego z 11 stycznia 2018.
Sprowadza się to do tego, że w wielu miejscach wizualizuje elementy infrastruktury czy zabudowę, która jeszcze nie istnieje ale ma dużą szansę w najbliższej przyszłości powstać.

Mapa jest w skali 1:1,125 więc musiałem uciąć fragment miasta, padło na zachodni fragment więc z przykrością stwierdzam, że nie będzie lotniska czy Leśnicy.

Pracę podzieliłem na 4 fazy.
1 - Infrastruktura tramwajowa;
2 - Infrastruktura kolejowa;
3 - Infrastruktura drogowa - główna;
4 - Zabudowa i detale;

Podział wynika z tego, że nie chce za szybko skończyć zabawy, a jednocześnie nie wykorzystać od razu wszystkich zasobów komputera czy prop/nod/segment limitów.
Wygląda to tak, że wybieram sobie jakąś trasę czy obszar do realizacji i po kolei prowadzę drogi, dodaje detali. Dlatego mi długo to schodzi, to nie jest po prostu walnięcie dwóch segmentów i zrobione. 
Po drodze okazało się, że umiem modelować i produkuje na potrzeby serii dodatkowe assety. 
A żeby odcinki na YT nie były takie nudnawe, dodaje do realizacji jakieś wybrane elementy charakterystyczne dla danej trasy np. przy trasie tramwajowej na Klecine zbudowałem osiedle. 
przy trasie na Oporów buduje park Grabiszyński.

Aktualnie kończę trasę na Oporów więc zostaną mi już tylko Muchobór, Nowy Dwór, Kuźniki, Nowe Żerniki, Kozanów i Osobowicę, czyli inaczej cztery korytarze tramwajowe. 
Większość fazy 1 jest za mną, kwestia 5 miechów żeby ją dokończyć.

Wpisy do serii publikuje na YouTube na moim kanale Wyderhttps://www.youtube.com/channel/UCiGSz3S...A/featured
Filmiku są tam w różnej jakości, z biegiem czasu co raz lepiej to wygląda ale nie katujcie się jak się coś ciężko ogląda.  Wielka Wyspa strasznie ciężko mi szła ze względu na problemy z płynnością gry. W końcu to naprawiłem ale nie nagrywałem drugi raz tego samego, bo po co.

Na wykopie pod tagiem #wroclawskylineshttps://www.wykop.pl/tag/wroclawskylines/
A od dzisiaj będę tutaj również zamieszczał aktualizację co do mojej budowy Smile

Materiałów do obejrzenia jest sporo.
Uszeregowane galerie według kolejności. Starszych niż 8 nie ma gdyż robiłem je bez założonego konta na imgur, są one gdzieś w czeluściach tagu na wykopie ale tak naprawdę odcinek pilotowy na YT wszystko zdradza.
Galerii 26 nie ma bo chyba mi się numery pomyliły, nie mam jej w liście na imgurze
9 10 11 12  12.5 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 27 28 28.5 29

Okej, to na dzisiaj przygotowałem realizację trasy na Oporów.
Jeszcze brakuje mi fragmentu parku Grabiszyńskiego ale już efektownie to wygląda więc pomyślałem, że już można się czymś pochwalić.

[Obrazek: AWhipcd.png]
Nocny widok na Górkę Oporowską


[Obrazek: 44X59aK.png]
[Obrazek: ipwQC9N.png]
[Obrazek: MuRiKAD.png]
Podejście pod górkę Oporowską. Popełniłem błąd, bo oś podejścia nie zgrywa się z pomnikami. Musiałbym poprawić to nachylenie ale już nie chce psuć górki, bo za dużo się z nią namęczyłem.

[Obrazek: wRnr98s.png]
Inny widok na parking

[Obrazek: rItgUyz.png]
[Obrazek: QtJhXBv.png]
Rzeka Ślęża

[Obrazek: CFKoT3O.png]
Inne ujęcie na pętlę Oporowską

[Obrazek: tLpKmJi.png]
[Obrazek: DLe4Kgp.png]
Cmentarz Żołnierzy Polskich

[Obrazek: 5EIkBfT.png]
Rzut z góry na pętle.

[Obrazek: pMTD0Ah.png]
[Obrazek: 3wiRbBk.png]
Cmentarz Żołnierzy Włoskich

[Obrazek: F9pSV1y.png]
[Obrazek: waRw9Rp.png]
Aleja prowadząca do pomnika Dawnych Cmentarzy. Pomnik jeszcze nie gotowy ale raczej zrobię coś z assetów dostępnych w grze. Nie jestem z Wrocławia, a w internecie jest mało materiałów na temat tego pomnika.

[Obrazek: wHdYMQC.png]
Psi park. Zwykłe palety i opony.

[Obrazek: miWwpFd.png]
Alejka w parku Grabiszyńskim.

[Obrazek: FLTmj38.png]
Grabiszyńska

[Obrazek: lDfxco8.png]
[Obrazek: ekCvUCw.png]
[Obrazek: HstDBP1.png]
Przy pętli Grabiszyńska Cmentarz

[Obrazek: GSlyx3V.png]
[Obrazek: 5Ifk3yB.png]
[Obrazek: RfsoaO0.png]
Hallera x Grabiszyńska

[Obrazek: T7UMLuY.png]
[Obrazek: Hz0Zmve.png]
FAT - Fabryka Automatów Tokarskich. TWY od PEWEX się przydało Duży uśmiech

[Obrazek: OHJz45l.png]
[Obrazek: If60hOt.png]
Jeszcze rzut z góry na całość
Ładnie ładnie Smile
Zupełnie inne podejście do tematu budowy miasta, przy niektórych screenach skrzyżowania są tak szczegółowo zrobione że aż znowu wspomnę tu o Omsi i o tamtejszych mapach Tounge Aż się nie chce wierzyć że to "tylko" Citieski Wink
Czekam na więcej Smile
Nowy odcinek już jest na kanale: https://youtu.be/-ebUT8zrL9A
Pierwszy etap tak zwanej TAT na Nowy Dwór, z przedłużką na Muchobór.
Plac Orląt Lwowskich.
Starałem się zrobić skrzyżowanie według projektu budowlanego z przetargu na TAT. Ze względu na ograniczenia gry, TAT się będzie urywał gdy przejdzie w aleje Strzegomską (słabo, że jeszcze nikt nie wpadł na to by zrobić BRT z linią tramwajową korzystającą z tych samym torów jazdy i przystanków, sam jeszcze nie umiem w ulicę :/ ).

Mam już 7h nagrania, a ledwo rozpocząłem budowę trasy.
Nie mam kompletnie pojęcia jak ja ten materiał zmieszczę w godzinie.
Dodatkowo przerzuciłem się z SV na DaVinci Resolve i muszę całego programu od nowa się uczyć ale przynajmniej flv z OBS bez problemu odczytuje.

[Obrazek: ht7ZqRy.png]
[Obrazek: rKr9RZl.png]
[Obrazek: M51YfhA.png]
[Obrazek: oyHk8Q0.png]
[Obrazek: fgI3xYa.png]
Idziemy bardzo powolutku na północ.
Okolice starego dworca Marchijskiego.

Nie wypełniałem zbytnio parkingów, bo zapomniałem po włączać propy autek, będę musiał tu jeszcze wrócić.
Duperela ale strasznie mi brakowało znaków z pierwszeństwem łamanym. Mam paczkę niemieckich znaków i tam to jest ale zapomniałem je po włączać :P
[Obrazek: oZGdOGi.png]
[Obrazek: WJHyAUc.png]
[Obrazek: II8Wquw.png]
[Obrazek: mvZD7jl.png]
[Obrazek: KaiZSW4.png]
[Obrazek: AMB644T.png]
[Obrazek: 0GVMJLc.png]
Jest mod na wspólne przystanki. Był bodajże w modach miesiąca.
Prace nad TAT idą dalej w kierunku pętli przy Parku Przemysłowym
Ujęcia między Smolecką, a Nabycińską.

Sama Nabycińska
[Obrazek: vlUbdm0.png]
[Obrazek: TLC2nhh.png]

Tutaj widać jak w kadr wpadł komin Kogeneracji , w realu jest to za duża odległość by ten komin był tak dobrze widoczny lecz ulica faktycznie zbiega się z teren elektrociepłowni. Czyli moje odwzorowanie siatki ulic wcale tak tragiczne nie jest :P

[Obrazek: 6faoQ00.png]

Magazyny wzdłuż Noworobotniczej (technicznej nazwy nowej ulicy z wspólnym ciągiem tramwajowo autobusowym)
[Obrazek: CDdckMZ.png]
[Obrazek: ekdFf2F.png]
[Obrazek: XCSQBUK.png]

Parking przy C.H. Domar. Punkty usługowe symbolicznie zaznaczyłem w przestrzeni. Nie miałem chęci ani  assetów by dobrze to odwzorować.
[Obrazek: ejrL0UT.png]

Jeszcze dodatkowe ujęcia
[Obrazek: qVE7aqa.png]
[Obrazek: DLcCDfw.png]
Zawitała pierwsza część epizodu 10.
Niestety zapis gry mi przepadł w wyniku awarii komputera więc na kolejną trzeba będzie trochę poczekać.
Słabo się ten rok kończy :/

https://youtu.be/gs8WRG6GnEI