Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Wieczny problem po aktualizacjach!!!
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Czy was też to w kurw....??? Co sciągne jakieś mody z warsztatu i zaczne grać, mam juz spore miasto a tu nagle paradox wypusci aktualizacje, ok bardzo sie cieszymy, ale wiąże sie to z niedziałającymy później modami i te crashe czy nie ładujące się już savy. WKUR... mnie to!!!!
Dzięki za update 1.1.1b ale znow te same problemy Frown

Aha i jeszcze jedno, daje przykład: jeżeli jeden z modów przestanie działać, w tym przypadku przez nową aktualizacje gry, czy owego moda mam zostawić zasubskrybowanego i czekać aż autor z modyfikuje go do zgodności z wersją gry 1.1.1b? czy jak mam postąpić?
Albo czekać na aktualizacje albo tego moda wyłączyć na ten czas. Może ktoś jeszcze coś dopisze i podpowie.
No niestety znam ten problem doskonale z Europy Universalis IV. Każdy patch powoduje że mody są nie zgodne z podstawką, a w stare zapisy gry nie da się grać. Zazwyczaj w kilka lub kilkanaście dni twórcy modów dostosowują się do zmian i wszystko do kolejnego patcha śmiga dobrze.
Odświeżam temat  Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech Duży uśmiech

Taki żarcik, ale adekwatny do nowej aktualizacji.
Właśnie dlatego przy włączaniu jakiegokolwiek moda jest informacja, że twórcy nie ponoszą odpowiedzialności za działanie modów i ja to rozumiem. Nie da się stworzyć aktualizacji do gry przy prawie 600 modach dostępnych już na Steam. W szczególności, że część autorów tych modyfikacji już ich nie dopasowuje do patcha i jak sami deweloperzy z Colossal napisali na forum Paradoxu - kontaktowali się z niektórymi autorami przed wypuszczeniem aktualizacji, ale pozostali bez odzewu...
dlatego trzeba sie zdecydowac i wybrac sobie kilka najlepszych modow i tego sie trzymac