Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Crashowanie gry
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
mam problem przez który w losowych momentach gra się wywala. Nie ważne czy chcę w danym momencie np. usunąć segment drogi czy dostawić jakąś strefę. Kliknięcie an dolny panel powoduje wyjście do pulpitu i natychmiastowe zakończenie procesu. Gra była już pobierana 3 lub 4 razy, instalowana na różnych dyskach, a pliki gry były weryfikowane. Nie posiadam żadnych DLC a jedyny mod jaki jest uruchomiony to Loading Screen Mod.
Specyfikacja:
Win 7 64bit, 16Gb RAM, GeForce GTX 1050

Poniżej dołączam ostatni output_log.
Cześć, niestety brak załącznika, ciężko powiedzieć cokolwiek bez logu z gry :/
Przepraszam w pośpiechu musiałem nie doczekać końca uploadu pliku.
Hmm, wygląda na to, że gra się crashuje przy zapisie gry. Polecam w ramach eksperymentu tymczasowo wyłączyć autozapis i zapisywać grę ręcznie co jakiś czas. Warto rzucić również okiem jaki jest stan wolnej pamięci RAM podczas zapisu.

Ogólnie autozapis jest znany z tego, że może powodować problemy, szczególnie jeśli wstrzeli się w moment jakiejś interakcji z interfejsem użytkownika, tak jak wspomnianym klikaniem, bądź po prostu najechaniem kursora na przycisk -> wyzwala to przebudowanie dynamicznych czcionek.
Autozapis wyłączony, problem dalej pozostał.
Wrzucam ostatnie logi.
Hmm, wygląda to dziwnie... Używasz jakiejś nakładki np.: do monitorowania fps czy innych podzespołów, steam overlay bądź innych?
Uruchamiasz grę w oknie czy full screen? Bardzo podobny error pojawia się w wynikach Google, ale brak jakichkolwiek wskazówek :/
Możesz jeszcze spróbować `--force-opengl` jako parametr uruchomienia gry.
Gra jest uruchamiana fullscreen, jedyna nakładka to ta steamowa, ale nawet jak ją wyłączę to nic nie daje. Próba uruchomienia w oknie tez nie dała zmiany rezultatu, dalej po nie określonym czasie wywala do pulpitu bez komunikatu że coś się stało. Dodałem parametr który podałeś, dalej nic.
Niestety tego się obawiałem. Generalnie błąd ma związek z renderowaniem. Coś w pewnym momencie przerywa ustawianie tekstury kursora i gra się wysypuje bo wyjątek jest nieoczekiwany i nie zaimplementowano żadnej obsługi dla niego. 
Pozostaje przerzucić internet w kontekście tego błędu, niekoniecznie tylko Cities Skylines, bo akurat ten błąd widzę pierwszy raz.
Dodałem parametr -force-d3d9 i wygląda że podziałało.
To może w takim razie sterowniki? Wydawało mi się że masz całkiem nową wersję, ale kto wie. Ta gra ma już swoje lata