Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: MOD - Dystans rysowania
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam,
Poszukuję moda lub opcji na regulowanie dystansu rysowania obiektów w grze. 
Chodzi o to, że przy widoku z pierwszej osoby gra renderuje rozległy obszar terenu i bardzo wiele obiektów, w tym te znajdujące się bardzo daleko, nieraz na drugim końcu mapy. W związku z tym występują okropne skoki FPS.
W starszych grach ten problem był rozwiązywany użyciem mgły, która zakrywała obiekty znajdujące się dalej niż zadana odległość od obserwatora.
Czy w Cities Skylines możemy sobie z tym poradzić?
Możesz użyć ModTools i zmniejszyć odległość farClipPlane od kamery (Ctrl+E -> MainCamera -> Camera Controller)
Dzięki, dokładnie o to chodziło! Oprócz tego znalazłem nową wersję moda FPS Booster i teraz mam tak płynną rozgrywkę, że czuję się jakbym kupił nowego kompa Duży uśmiech
(05-04-2021, 20:36)Kroper17 napisał(a): [ -> ]Dzięki, dokładnie o to chodziło! Oprócz tego znalazłem nową wersję moda FPS Booster i teraz mam tak płynną rozgrywkę, że czuję się jakbym kupił nowego kompa Duży uśmiech


daj link
(04-04-2021, 20:53)krzychu124 napisał(a): [ -> ]Możesz użyć ModTools i zmniejszyć odległość farClipPlane od kamery (Ctrl+E -> MainCamera -> Camera Controller)

Jeszcze pytanie do krzychu124 - da się na stałe zapisać te ustawienia Main Camera z Mod Tools? Żeby nie trzeba było za każdym razem po wczytaniu save'a szukać tych opcji i wpisywać ponownie. Zasadniczo miałbym to samo pytanie dotyczące ustawienia LUT correction. Również kasuje się z każdym wczytaniem gry i wraca do "brak", pomimo że w Menu Opcji jest zaznaczona domyślna korekcja LUT.
Bez moda się nie objedzie niestety. Mozna też napisać krótki skrypt i opalać sobie w konsoli ModTools, ale to nadal maualnie trzeba by było uruchamiać :/
(11-04-2021, 23:43)krzychu124 napisał(a): [ -> ]Bez moda się nie objedzie niestety. Mozna też napisać krótki skrypt i opalać sobie w konsoli ModTools, ale to nadal maualnie trzeba by było uruchamiać :/

Mam dwie lewe ręce w kwestii modowania, niemniej chętnie bym się skusił na takiego moda Duży uśmiech
Hmm, napisz, co potrzeba(co aktualnie zmieniasz i chciałbyć, żeby było automatycznie) to coś pokombinuję jak znajdę chwilę czasu Smile

Zastanawiam się jak to zrobić, żeby nie trzeba było tego przebudowywać jeśli zajdzie potrzeba np.: zmiany jakiejś wartości... Przydałoby się coś takiego co potrawi na przykład... automatycznie wstawić wartość w jakieś pole (z ModTools wyciągnąć "ścieżkę do pola") czytając (polecenia) z pliku.
(12-04-2021, 19:27)krzychu124 napisał(a): [ -> ]Hmm, napisz, co potrzeba(co aktualnie zmieniasz i chciałbyć, żeby było automatycznie) to coś pokombinuję jak znajdę chwilę czasu Smile

Zastanawiam się jak to zrobić, żeby nie trzeba było tego przebudowywać jeśli zajdzie potrzeba np.: zmiany jakiejś wartości... Przydałoby się coś takiego co potrawi na przykład... automatycznie wstawić wartość w jakieś pole (z ModTools wyciągnąć "ścieżkę do pola") czytając (polecenia) z pliku.
Mam tutaj na myśli moda, w którym tworzymy sobie jakiś wybrany preset (ustawienia Global i Ambient Light, Pogoda, dany color correction LUT). Zapisujemy, że dany preset ustawień wczytuje się po załadowaniu gry (lub też żeby był przypisany do danego miasta). Taka funkcja powinna chyba być w Ultimate Eyecandy, ale nie działa zbyt dobrze. Dokładnie o to samo chodzi w przypadku tej wartości FarClipPlane. Żeby można było ją raz ustawić i nie musieć zmieniać za każdym razem. W obecnej sytuacji, po wczytaniu save'a muszę zmieniać te wszystkie opcje ręcznie na takie jakich potrzebuję. I zapisanie gry z danymi ustawieniami nic nie daje, bo resetują się i tak za każdym razem. Czyli w sumie chodzi tu tylko o wygodę (żeby nie powiedzieć lenistwo) użytkownika Duży uśmiech