Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Który z tych modów najbardziej obciąża RAM?
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Mam przeciązona pamięć RAM (16GB) i spadek FPSów do 15-20 przy małym miasteczku.
Teoretycznie zostawiłem wszystko co niezbędne dla mnie do gry.
Problem pojawił się po zakupie dwóch najnowszych minidodatków.

[Obrazek: 4r9rdCQ.jpg]
Mody same w sobie raczej nie obciążają znacząco RAMu, no chyba że jest to jakaś paczka dróg czy obiektów, jak np. Network Extensions 2 (chociaż czy rzeczywiście ma znaczący wpływ na RAM to i tego nie jestem pewien). Jeżeli chodzi o tą kwestię to bardziej obeznany w temacie będzie zapewne

Natomiast jeżeli chodzi już o samo w sobie "zasyfienie" pamięci, no to nic dziwnego, że po dodatkach skoczyło zużycie RAMu - w końcu to kilkanaście nowych obiektów wprowadzonych do gry. Ja bym zaczął od zmniejszenia jakości tekstur na średnie, zwolni ci to sporo zasobów, a jeżeli i to będzie za mało, no to pozostaje powywalać niepotrzebne obiekty - rzeczy z których dawno nie korzystałeś, bądź takie, które wiesz, że nijak nie pasują do aktualnego stylu miasta. Nie ma co na siłę trzymać takich "zapychaczy", możesz ewentualnie zrobić kolekcję na Steam, żeby mieć możliwość szybkiego powrotu do nich w razie np. nowego projektu.
Hmm, z tej listy to jedynie Network Extensions 2 ma wpływ na RAM (z różnych źródeł, może to być nawet kilka GB), bo generuje drogi, tekstury i wszystkie ustawienia w locie zamiast ładować normalne assety. Poza tym reszta ma niewielki wpływ na zużycie pamięci, prawdopodobnie wszystkie razem wzięte zabierają mniej niż jeden DLC czy kilkanaście assetów z workshop'a.

Jeśli chodzi o FPS, to... nie widzę PatchLoader moda bez którego FPS Booster jest bezużyteczny (nie robi dosłownie nic), więc polecam zrewidować listę aktywnych modów.
o widzisz... musialem wylaczyc przez przypadek tego PatchLoadera XDD
wróce do domu to przetestuje na wlaczonym