Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Problem z odpaleniem gry i starych seWów pod ściągnięciu DLC
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej grałem normalnie miasto ok 90k, i nagle pojawił się problem z grą po kupieniu DLC snow. Nie mogłem odpalić juz starych zapisanych miast, a jak chciałem dać nową grę to nie chcę przechodzić i cały czas mieli. Odinstalowałem kilka razy grę, usunałem zalegające pliki gry i dalej to samo. Usunąłem DLC i dalej ten sam problem. Wszystkie aktualizacje grafiki itp mam, gra nie działa nawet jak nie mam modów.

Nie mogę dać logów bo mi wywala post
(07-12-2022, 23:44)libamax napisał(a): [ -> ]Hej grałem normalnie miasto ok 90k, i nagle pojawił się problem z grą po kupieniu DLC snow. Nie mogłem odpalić juz starych zapisanych miast, a jak chciałem dać nową grę to nie chcę przechodzić i cały czas mieli. Odinstalowałem kilka razy grę, usunałem zalegające pliki gry i dalej to samo. Usunąłem DLC i dalej ten sam problem. Wszystkie aktualizacje grafiki itp mam, gra nie działa nawet jak nie mam modów.

Nie mogę dać logów bo mi wywala post
The Mod C:\Program Files (x86)\Steam\steamapps\workshop\content\255710\502750307 [NaturalResourcesBrush.dll] has caused an error [ModException]

Details:
System.MissingMethodException: Method not found: 'GeneratedScrollPanel.SpawnEntry'.
  at (wrapper managed-to-native) System.RuntimeMethodHandle:GetFunctionPointer (intptr)
  at System.RuntimeMethodHandle.GetFunctionPointer () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.RedirectionHelper.RedirectCalls (System.Reflection.MethodInfo from, System.Reflection.MethodInfo to) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.RedirectionUtil.RedirectMethod (System.Type targetType, System.Reflection.MethodInfo detour, Boolean reverse) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.RedirectionUtil.RedirectMethod (System.Type targetType, System.Reflection.MethodInfo method, System.Collections.Generic.Dictionary`2 redirects, Boolean reverse) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.RedirectionUtil.RedirectMethods (System.Type type, System.Type targetType, System.Collections.Generic.Dictionary`2 redirects, Boolean onCreated) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.RedirectionUtil.RedirectType (System.Type type, Boolean onCreated) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.Extensions.TypeExtension.Redirect (System.Type type) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.RedirectionFramework.Redirector`1[NaturalResourcesBrush.Detours.LandscapingPanelDetour].Deploy () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at NaturalResourcesBrush.LoadingExtension.OnCreated (ILoading loading) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at LoadingWrapper.OnLoadingExtensionsCreated () [0x00000] in <filename unknown>:0
Odpowiedź jest praktycznie załączona w poprzednim poście, wystarczyło sprawdzić co to za modyfikacja: jest niekompatybilna z obecną wersją gry, a właściwie od 1.15.0, czyli mniej więcej od września, jedną z oznak jest właśnie problem z załadowaniem zapisu, ale również wystartowaniem nowej gry.

Link to działającej wersji: https://steamcommunity.com/sharedfiles/f...2862940316