Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Patch 1.0.15f1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
[Obrazek: lFzlkEo.jpg]

Cześć wszystkim. Mamy dzisiaj dla Was nową łatkę z mnóstwem poprawek i ulepszeń do gry. Dziękujemy za wszystkie raporty i opinie, są one bardzo cenne i dziękujemy za cierpliwość podczas pracy nad tymi poprawkami.

Będziemy nadal pracować zarówno nad poprawą wydajności, jak i problemami z rozgrywką, a jeśli po aktualizacji napotkasz jakiekolwiek problemy z grą, zgłoś je na naszym forum pomocy tutaj:
https://forum.paradoxplaza.com/forum/for...orts.1162/


Poprawki rozgrywki
  • Poprawki poczty:
    • Naprawiono: Podczas wysyłania poczty obywatele nie mają ustalonych miejsc docelowych w swoim panelu informacji
    • Naprawiono: Furgonetka pocztowa nie dostarczała/nie odbierała poczty z docelowego budynku, jeśli ścieżka prowadzi do działki w określony sposób.
    • Naprawiono: Furgonetka pocztowa nie odbiera poczty z budynku, jeśli jednocześnie dostarcza pocztę do tego samego budynku.
    • Naprawiono: Funkcja sortowania poczty nie może eksportować poczty globalnej

  • Poprawki dotyczące transferu towarów:
    • Dostosowano wydajność produkcji przedsiębiorstw przemysłowych, aby wyprodukować więcej produktów i zwiększyć eksport towarów.
    • Skorygowano liczbę firm zajmujących się magazynowaniem. Firmy zajmujące się magazynowaniem będą pojawiać się w mniejszej ilości niż zapotrzebowanie na pojemność magazynową, aby zwiększyć eksport towarów.
    • Naprawiono stan pojazdu, który aktualnie nie eksportuje, pokazywany jako stan pojazdu eksportującego
    • Stacje towarowe, takie jak porty i terminale kolejowe, będą miały niski poziom zapasów wynoszący 100 ton, terminal będzie importował około 30 ton za każdym razem, gdy aktualna ilość spadnie poniżej 100 ton.
    • Stacje towarowe, takie jak porty i terminale kolejowe, będą miały próg eksportu wynoszący 200 ton, terminal będzie eksportował około 30 ton za każdym razem, gdy obecna ilość przekroczy 200 ton.
    • Firmy zajmujące się magazynowaniem będą pojawiać się w mniejszej ilości niż obecne możliwości produkcyjne, aby zwiększyć eksport (nie ma to wpływu na istniejące firmy zajmujące się magazynowaniem w mieście)
    • Ulepszone wyszukiwanie ścieżek, aby uwzględnić stacje magazynowe i ładunkowe jako ważne potencjalne cele importu
  • Ulepszone poruszanie się w znajdowaniu ścieżki. Uniemożliwia to obywatelom rezerwowanie domów w odłączonych budynkach (lub w ogóle przeprowadzanie się do miasta, jeśli nie jest ono podłączone do połączenia zewnętrznego).
  • Zwiększona kara za znalezienie ścieżki z nielegalnym przejściem dla pieszych
  • Naprawiono: Kilka przypadków utknięcia pojazdów
  • Naprawiono: Drogi pokazane jako niedostępne w menu budowy mogą być używane, gdy gracz ma niski budżet
  • Naprawiono: Wydajność elektrowni wodnej wzrasta wraz z prędkością symulacji
  • Ulepszona aktualizacja przepływu wody podczas terraformowania
  • Naprawiono: PD postępu nie są przyznawane za budowę charakterystycznych budynków
  • Naprawiono: Elektrownia węglowa nie importuje surowców z pobliskiego portu
  • Naprawiono: Obywatele robią zakupy w strefach przemysłowych w fabrykach zamiast w strefach handlowych
  • Naprawiono: wiele problemów związanych z budową dróg wielopoziomowych, dróg podwyższonych nad wodą lub mostów
  • Ulepszona konstrukcja podwyższonych dróg (nie mostów), aby wymagać większej liczby filarów
Poprawki graficzne
  • Poprawione wygładzanie terenu dla sieci i dużych budynków
  • Naprawiono: Strzałki drogowe pasa do jazdy na wprost na działkach budynków nieprawidłowe dla ruchu lewostronnego.
  • Naprawiono: Drzewa wystające z rzeki na głównym obrazie tła
  • Naprawiono: Tama (tylko część sieciowa) skierowana w złym kierunku podczas korzystania z ruchu lewostronnego
  • Naprawiono: W budynkach brakowało strzałek drogowych i innych rekwizytów, w zależności od wybranego motywu
  • Naprawiono: Brakujące przystanki autobusowe na międzynarodowym lotnisku podczas korzystania z motywu Ameryki Północnej.

Poprawki interfejsu użytkownika
  • Ulepszono wybrane panele informacyjne i panele informacyjne w celu skalowania ze skalą tekstu
  • Ulepszone sortowanie gospodarstw domowych:
    • Obywatele posortowani według wieku w pasku bocznym panelu informacyjnego gospodarstwa domowego/domu jednorodzinnego
    • Gospodarstwa domowe posortowane według liczby członków w panelu bocznym wybranego panelu informacyjnego
  • Naprawiono: Naciśnięcie „M” w trybie fotograficznym trwale usuwa interfejs użytkownika dla tej sesji
  • Naprawiono: Widok informacji o kliencie dla niskich kolorów terenu klientów, niespójny z kolorem terenu w innych widokach informacji RCIO
  • Naprawiono: błąd UI forwardRef, który pojawiał się sporadycznie podczas ładowania zapisu

Inne poprawki
  • Naprawiono poszczególne osiągnięcia
  • Naprawiono: Prefabrykaty nie odblokowywały się poprawnie
  • Naprawiono: Dane kamery kinowej nie resetują się podczas ładowania zapisu lub rozpoczynania nowego
  • Naprawiono: Siatka bazowa obiektu nie jest widoczna, jeśli główny obiekt znajduje się poza rzutnią kamery
  • Naprawiono: Spedytor leśny obszaru leśnego nie odtwarzał dźwięku silnika
  • Zwiększono odległość dźwięku syren wszystkich pojazdów ratowniczych
  • Ulepszono buforowany postęp osiągnięć
  • Dodano 2 nowe kroki do samouczka edukacyjnego
  • Dodano brakujące tłumaczenia
  • Zoptymalizowane obliczenia XP
  • Ulepszone narzędzia do raportowania błędów i awarii
Dlaczego w zimę samochody mają zasnieżone przednie i boczne szyby? Jeżdżą jak widmo. Z daleka każdy samochód jest po prostu biały. W jedynce podczas gaszenia pożarów straż wychodzi z pojazdu. Tu tej animacji nie ma