Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Patch 1.0.18f1
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam wszystkich. Nadszedł czas na ostatnią łatkę w tym roku i jak wspomniała Mariina w Słowie tygodnia CO, ta zawiera zarówno ulepszenia wydajności, jak i poprawki rozgrywki. Oczekujemy, że największą poprawę zauważycie w obszarach z dużą liczbą pieszych – tak, mają one teraz modele poziomu szczegółowości (LOD).

Dziękujemy za wszystkie wspaniałe opinie i raporty o błędach. Jesteśmy wdzięczni za poświęcenie czasu na podzielenie się nimi z nami. Jak zawsze, jeśli napotkasz jakieś nowe problemy, możesz je zgłosić tutaj.

Zimowa uczta – 2 nowe mapy:
  • Półwysep Słoneczny
  • Corral Riches
Wydajność:
  • Dodano LOD dla postaci i wybranych zasobów
  • Zoptymalizowany układ geometrii dla wszystkich zasobów
  • Zmniejszono presję na wirtualne teksturowanie zasobów, które nie korzystają z map emisyjnych
  • Wyłączono VSync dla ustawień domyślnych
  • Wyłączono obliczenia oświetlenia wolumetrycznego tam, gdzie było ono przeważnie niewidoczne
Rozgrywka:
  • Poprawione zachowanie pojazdów przy zmianie pasa ruchu
  • Naprawiono: Wypadki drogowe, które trwają wiecznie (i ulepszone rozwiązywanie wypadków)
  • Usprawniony transport lotniczy cargo poprzez:
    • Zwiększenie ładowności samolotu z 50t do 100t
    • Zwiększenie przepustowości lotniskowego terminalu cargo ze 100t do 720t
    • Dodawanie wszystkich typów zasobów do połączeń zewnętrznych samolotu
    • Nie zezwalanie terminalom cargo na składowanie śmieci

  • Poprawki dotyczące przechowywania:
    • Ulepszone budynki magazynowe uwzględniające zarówno bieżące, jak i przyszłe składowanie (w tym ładunek będący już w drodze do magazynu)
    • Naprawiono: Terminale cargo importują śmieci
    • Naprawiono: Firmy mogą kupować zasoby wejściowe od firm komercyjnych
    • Naprawiono: Eksport może nastąpić, gdy ilość zasobów wyjściowych jest niższa niż 0
    • Naprawiono: Ilość zasobów może stać się ujemna, gdy pojazd transportowy ładuje dużą ilość zasobów (w istniejących zapisach gry ujemne ilości są resetowane do 0)
    • Naprawiono: Lotnisko może importować towary z drogowego połączenia zewnętrznego, gdy nie ma trasy transportu lotniczego

  • Poprawki ekonomiczne & ulepszenia:
    • Zastąpiono system buforowania pieniędzy nowym systemem bezpośrednio potrącającym pieniądze (dochody miasta powinny być teraz bardziej przewidywalne)
    • Naprawiono: Dochód przyznawany dwukrotnie
    • Naprawiono: Nieznany zysk podczas transferu magazynu

  • Naprawiono: Problemy z nawigacją dla pieszych po modernizacji metra na stacji kolejowej (wymaga ponownego zbudowania budynku, aby zadziałało)
  • Naprawiono: Pieszy poruszający się w powietrzu pomiędzy podniesionymi/obniżonymi/podniesionymi/uniesionymi sieciami tuneli i budynkami
  • Naprawiono: Tekst wyszukiwania opcji może nakładać się na symbol usuwania
  • Naprawiono: Czasami wyszukiwanie ścieżki zasobów nie uwzględnia miejsc załadunku ładunku
  • Naprawiono: Zapisanie i ponowne uruchomienie gry daje dodatkowe XP w zależności od liczby budynków mieszkalnych w mieście
  • Naprawiono: Nie można zdobyć osiągnięć Cztery pory roku i Pajęcza sieć
  • Naprawiono: Naciśnięcie „M” w trybie fotograficznym trwale usuwa interfejs użytkownika dla tej sesji
  • Dodano brakującą lokalizację menu trybu fotograficznego i opcji

Grafika
  • Dodano kolor linii do statków pasażerskich, statków towarowych i lokomotyw pociągów towarowych
  • Poprawiona jakość odmian modeli postaci
  • Naprawiono: Błędy wizualne z mapami metalizacji/gładkości na ubraniach postaci
  • Naprawiono: Świetlne rekwizyty na Wielkim Moście unoszą się w powietrzu po połączeniu z drogą
  • Ulepszone oświetlenie maszyn leśnych
  • Ulepszone rekwizyty dla kilku budynków
  • Naprawiono: Punkt odradzania ciężarówek towarowych nie znajduje się w magazynie, zgodnie z oczekiwaniami
  • Naprawiono: Drogi na lotnisku międzynarodowym nie są odwracane w przypadku ruchu lewostronnego
  • Naprawiono: Przejście dla pieszych wygląda na zepsute, gdy most ścieżki dla pieszych jest połączony z naziemną ścieżką dla pieszych w drodze