05-11-2015, 18:26
Tłumaczenie Patch Notes 1.2.2-F2 : https://forum.paradoxplaza.com/forum/in ... .890051%2F , część druga z feedbackiem jutro
Wydajemy patch już dzisiaj i podnieśliśmy kilka limitów w grze!
Pytaliście o to od premiery gry. Oryginalnie ta opcja nie była możliwa w związku z koniecznym podniesieniem jej wymagań. Od tamtej pory pracowaliśmy pilnie nad optymalizowaniem Cities: Skylines i teraz jesteśmy w stanie zwiększyć jej limity.
Dlaczego by nie oddać tego w ręce moderów?
Wymagałoby to dużej ilości czasu. Limity są powiązane z kilkoma skomplikowanymi zależnościami i manipulowanie nimi raczej by coś w grze zepsuło zamiast poprawiło.
Czy jest to produkt końcowy?
Nic nigdy nie jest produktem końcowym - lecz zostawimy to na razie w spokoju i skupimy się na innych ważnych aspektach gry.
Lista zmian w patchu 1.2.2-f2:
-limit stref podniesiony o 50%
-limit budynków podniesiony o 50%
-limit odcinków dróg podniesiony o 12,5%
-naprawiono problem z ładowaniem save'ów z brakującymi modami
-specjalizacje komercyjne dostępne dla moderów posiadających DLC w Edytorze Obiektów
-naprawiono problem z nieładującymi się pojazdami sprzed DLC
-dodano symbol AfterDark w górnej części miniaturek w wyborze szablonów, gdzie używane są tylko cechy z AfterDark
-Menadżer Obiektów wyłącza obiekty używające cech DLC, które nie działały by w podstawowej wersji gry i oferuje kupno DLC
-poprawiono tekstury pokazujące okropne pasy na klifach tropikalnych i europejskich
-poprawiono cienie wysokich drzew
-usunięto rowerzystów opuszczających samoloty na lotniskach
-poprawiono pozycję suwaka kontroli dnia i nocy w edytorze map i obiektów
Tłumaczenie: Konstancja N.
Część druga
Wydajemy patch już dzisiaj i podnieśliśmy kilka limitów w grze!
Pytaliście o to od premiery gry. Oryginalnie ta opcja nie była możliwa w związku z koniecznym podniesieniem jej wymagań. Od tamtej pory pracowaliśmy pilnie nad optymalizowaniem Cities: Skylines i teraz jesteśmy w stanie zwiększyć jej limity.
Dlaczego by nie oddać tego w ręce moderów?
Wymagałoby to dużej ilości czasu. Limity są powiązane z kilkoma skomplikowanymi zależnościami i manipulowanie nimi raczej by coś w grze zepsuło zamiast poprawiło.
Czy jest to produkt końcowy?
Nic nigdy nie jest produktem końcowym - lecz zostawimy to na razie w spokoju i skupimy się na innych ważnych aspektach gry.
Lista zmian w patchu 1.2.2-f2:
-limit stref podniesiony o 50%
-limit budynków podniesiony o 50%
-limit odcinków dróg podniesiony o 12,5%
-naprawiono problem z ładowaniem save'ów z brakującymi modami
-specjalizacje komercyjne dostępne dla moderów posiadających DLC w Edytorze Obiektów
-naprawiono problem z nieładującymi się pojazdami sprzed DLC
-dodano symbol AfterDark w górnej części miniaturek w wyborze szablonów, gdzie używane są tylko cechy z AfterDark
-Menadżer Obiektów wyłącza obiekty używające cech DLC, które nie działały by w podstawowej wersji gry i oferuje kupno DLC
-poprawiono tekstury pokazujące okropne pasy na klifach tropikalnych i europejskich
-poprawiono cienie wysokich drzew
-usunięto rowerzystów opuszczających samoloty na lotniskach
-poprawiono pozycję suwaka kontroli dnia i nocy w edytorze map i obiektów
Tłumaczenie: Konstancja N.
Część druga
05-11-2015, 19:39
Witam,
bardzo bym był wdzięczny za opisanie co daje podniesienie tych limitów
bardzo bym był wdzięczny za opisanie co daje podniesienie tych limitów
05-11-2015, 20:49
Sama tego do końca nie zrozumiałam, ale z tego co przeczytałam na reddit'cie to chodzi o limit zabudowanych kratek dla stref, o ogólny limit ilości wszystkich budynków i limit długości dróg.
Na przykład zaznaczysz strefę 2x2 kratki, gdzie wybuduje się jeden budynek, to zbliżysz się do limitu stref o 4 kratki, a do limitu budynków o 1. Nie wiem, jak wielkie musiały być miasta innych graczy, żeby na bardzo "mały" limit narzekali
Na przykład zaznaczysz strefę 2x2 kratki, gdzie wybuduje się jeden budynek, to zbliżysz się do limitu stref o 4 kratki, a do limitu budynków o 1. Nie wiem, jak wielkie musiały być miasta innych graczy, żeby na bardzo "mały" limit narzekali
05-11-2015, 21:23
Bardzo Ci dziękuję za odpowiedź chociaż to bardzo dziwne