Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Modyfikacje.
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8
To jest mapa wysokości. Ciemniej=niżej, jaśniej=wyżej. Gra będzie wiedziała co z tym zrobić Wink
Tak sobie myślę, ciekawe czy gra pod wpływem modów nie będzie traciła na płynności
Przy bardzo dużej ilości chyba nie da się tego uniknąć.
Moze was troche pociesze
Gralem w SimCity 4 i dawano informacje na poczatku ze do 2 giga dodatkow gra bedzie dzialala plynnie
Jak na tamte czasy spora ilosc
Gra na procesorze i7 i Nvidia 545 wcale nie najlepszej karcie chodzila z 6 giga dodatkow
Procesor nie ma znaczenia wielkiego bo SC 4 nie korzysta z rdzeni korzysta z jednego cokolwiek by sie nie zrobilo
Zmienilem kompa mam inny i7 karte GTX 770 i gra chodzi z 8 giga dodatkow
Tak wiec mysle ze sporo dodatkow w Skylines przed nami
Chyba raczej nie można porównywać 12 letniej gry z Skylines. To że SC4 działa z wieloma dodatkami wcale nie oznacza że tak będzie z Skylines. Aczkolwiek wieżę że gra jest dobrze zoptymalizowana i przystosowana do obsługi wielu modów, ale to wyjdzie dopiero podczas gry.
Odpowiednie mody mogą dobić każdą grę.
[Obrazek: Q2RX9dU.jpg]
Będzie się ktoś z was bawił w tworzenie budynków i innych modów do C:S? Pytam bo będę próbował swoich sił w tej sferze Wink
^^
Może ja, ale nie obiecuje.
Powstał już mod na usunięcie Ćwierkacza Wink Mi narazie jakoś nie przeszkadza Smile
Miałem okazję uruchomić mod odblokowujący wszystkie kwadraty. Działa bez zarzutu. Choć daleko u mnie żebym potrzebował więcej niż 9 kwadratów ale miło wiedzieć że przy lepszym sprzęcie można aż takie duże miasto zrobić Duży uśmiech
Mialem ochote sie pobawic i zamiast grac zrobilem mape.
Udostepnilem na Warsztacie Steama nazywa sie Jacksonville robiona z prawdziwego zdjecia satelitarnego Jacksonville.
Stron: 1 2 3 4 5 6 7 8