Cities Skylines - Polskie forum gry

Pełna wersja: Tworzenie własnych budynków
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Hej,

proszę o info, czy będzie można w grze stworzyć całkiem nowe, budowane od podstaw, budynki?

W każdym filmiku na YT wszystko skupione jest tylko na dodawaniu jakiś gotowych elementów do już istniejących budynków, natomiast nie ma żadnego, który by pokazał jak się buduje od zera.

Będę wdzięczny za info Smile)

Pozdro
Marcin
Będzie taka możliwość, ale do końca nie jest chyba jeszcze jasne, jak bardzo trzeba będzie się znać na tworzeniu grafiki 3d.
Ano właśnie. Najprostszym sposobem byłoby wznoszenie budynków z gotowych warstw, które można by było zmieniać i kolorować każdą oddzielnie. Hmm no ciekawe, zobaczymy Smile
Zrobiłem dzisiaj swój pierwszy model 3D wieżowca - za pomocą tutoriala oczywiście. Próbowałem go wrzucić do gry, jednak nic z tego. Mam plik .fbx ale dalej już nie ogarniam. To więc chyba koniec mojej przygody z 3D Smile Idę grać Smile
Ja się też pobawiłem, ale na SketchUp 3D i dalej już nie wiem jak wrzucić taki budynek do gry.
majusia10 napisał(a):Zrobiłem dzisiaj swój pierwszy model 3D wieżowca - za pomocą tutoriala oczywiście. Próbowałem go wrzucić do gry, jednak nic z tego. Mam plik .fbx ale dalej już nie ogarniam. To więc chyba koniec mojej przygody z 3D Smile Idę grać Smile
http://www.skylineswiki.com/Asset_Editor#Buildings
Dobrze nazwane tekstury? czy twój model jest w maxie jest typu poly? czy pliki są w imports? czy masz plik fbx na liście w grze?
Może spróbuj powiększyć model, u mnie np. mimo korzystania z prawidłowych jednostek, wszystko muszę 100 razy większe robić.
teksturę dałem tylko jedną, po to by sprawdzić czy w ogóle coś gra zobaczy... pliki (model fbx + jeden plik z tekstura)wkleiłem do folderu imports, gra je widzi, ale nic nie wyświetla po wskazaniu tego pliku....
W sumie to mogłem wcześniej napisać, daj model i teksturę, sprawdzę. Możesz dać .fbx i .max na wszelki wypadek.