Rutenheim - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Moje miasto w grze (https://citiesskylines.pl/dzial-Moje-miasto-w-grze) +---- Dział: Moje miasto w formie pamiętnika (https://citiesskylines.pl/dzial-Moje-miasto-w-formie) +----- Dział: Nowe publikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Nowe-publikacje) +----- Wątek: Rutenheim (/temat-Rutenheim) Strony:
1
2
|
Rutenheim - ashley - 31-01-2016 Miasto Rutenheim (którego nazwę wymyśliłam dosłownie przed chwilą :P ) jest miastem położonym niedaleko morza, ma 40 tys. szczęśliwych mieszkańców i jest w ciągłej rozbudowie. Chciałam, by wyglądało jak najrealistyczniej i by nie było w nim większych problemów z korkami. To drugie o dziwo mi się udało, praktycznie nie ma korków (jak narazie). Z tym pierwszym nadal walczę i obecnie stanęłam w miejscu z rozbudową dróg. Spędzam wiele czasu oglądając plany prawdziwych europejskich miast, jednak niezbyt mi to pomaga i nie mam pomysłu na dalszy wygląd miasta. Przedstawię jego stan obecny. Widok z góry na całe miasto. Mam plan całkowicie wyburzyć autostradę po lewej i stworzyć zwykłe drogi dojazdowe w postaci "odnóg", jak to w typowym europejskim mieście. Osiedle brytyjskich domków jednorodzinnych bezpośrednio połączone z centrum. [img]blob:https%3A//mail.google.com/4d8fef99-0f52-47bc-b6c4-ab2fb9edab6a[/img]Rondo położone najbliżej Starego Miasta zapewniające płynny ruch pojazdów. [img]blob:https%3A//mail.google.com/4d8fef99-0f52-47bc-b6c4-ab2fb9edab6a[/img] Stare Miasto. Maszt z bliska z całym miastem w tle. W większości miasta korków właściwie nie ma. By uniknąć "przeciążenia" głównych dróg nie tworzę stref bezpośrednio na nich, lecz buduje wzdłuż nich wąskie uliczki, a drogi jedno i dwupasmowe stanowią połączenia z główną. Oddalam pierwsze skrzyżowanie z uliczką by samochody nie zatrzymywały się ustępując pierwszeństwa. Rutenheim nocą: Już nie zamierzam kontynuować rozbudowywanie w europejskiej zabudowie, będę tworzyła osiedla domków jednorodzinnych wokół miasta, także oddalone mniejsze miasteczka, a miejsce między nimi chcę zapełnić polami, farmami, budynkami rolniczymi. Jak na razie nie ma w mieście żadnych budynków przemysłowych, miejsca pracy zapewniają strefy biurowe, jednak jeśli już miałby być przemysł, to głównie drzewny i rolniczy właśnie. Zapraszam do komentowania! RE: Rutenheim - Shattered - 31-01-2016 WOW, wygląda świetnie. Dodanie farm z pewnością upiększy teren wokół miasta RE: Rutenheim - martinez76 - 31-01-2016 super !!!!! wygląda pieknie - moim zdanie bardzo realistycznie i to jest duuuuuzy + jak to robisz ze masz ladnie wypelnione przestrzenie miedzy domami - to zdjecie z rondem, ponizej i zdjecie pokazujace waskie uliczki jeszcze raz gratuluje pieknego miasta RE: Rutenheim - Brind - 31-01-2016 Miasto jest bardzo ładne, realistyczna siatka ulic jak w prawdziwych miastach Europy, nie mogę się doczekać aż zobaczę je otoczone przedmieściami Mam jedno pytanie, czy używasz komunikacji miejskiej, a jeśli tak to jak ona wygląda ? RE: Rutenheim - ashley - 31-01-2016 Dziękuję za miłe komentarze! By wypełnić przestrzenie używam połączenia modów Advanced road anarchy i kolekcji "wypełniaczy przestrzeni": http://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=416082909 Wystarczy aktywować ten pierwszy i wypełniacze można stawiać gdziekolwiek, wtapiają się w drogi i chodniki. Oto kilka dodatkowych screenów razem z komunikacją: Ten "prostokąt" po prawej stronie to spora zajezdnia autobusowa. Większość tras ustawiałam tak, by miały kształt pętli i na każdej pętli są dwie linie, każda biegnąca w przeciwnym kierunku. Jest także mała nitka metra łącząca główny dworzec z zajezdnią i dwie połączone ze sobą stacje kolejowe. W całym mieście transport jest bezpłatny Oto główny dworzec. Park z boiskiem na brytyjskim osiedlu. I reszta screenów RE: Rutenheim - Brind - 31-01-2016 miasto w nocy wygląda jeszcze lepiej niż za dnia. i jeszcze jedno pytanko jaki jest procent zaoszczędzonych przejazdów samochodem przez komunikację miejską ? RE: Rutenheim - Petro - 01-02-2016 Miasto wygląda dla mnie super. Duży plus za te wypełniacze :P Mam jeszcze pytanie co do komunikacji miejskiej. Nie do końca zrozumiałem jak robisz linie. Z punktu A do B i z powrotem tą samą ulicą aby przystanki były na przeciwko siebie ? Czy Jedna linia z punktu A do B i druga oddzielna linia z punktu B do A ? RE: Rutenheim - cmariusz - 01-02-2016 Widać w tym mieście kobiecy ład i estetykę. Gratulacje. Oglądając niektóre miasta zazdroszczę chwilami ciekawych pomysłów. Mnie stać wyłącznie na kopiowanie tych ciekawszych. Szkoda. Może przy nastym mieście w końcu będę z niego zadowolony. RE: Rutenheim - ashley - 01-02-2016 Zaoszczędzone przejazdy w mieście to średnio jakieś 22%, na liniach "od punktu A do B i z powrotem" jest najmniej: 18% a najwięcej na pętlach, które zaraz pokażę z bliska Oto jaki wynik wyszedł na jednej z pętli: 45%. Nieźle Co do pętli, wygląda to tak jak poniżej (u mnie w większej skali, na większym obszarze miasta) szczegółowo jest to opisane w poradniku o zarządzaniu ruchu drogowym- http://citiesskylines.pl/temat-PORADNIK-Zarządzanie-ruchem-drogowym Tutaj udało się komuś uzyskać 100% zaoszczędzonych przejazdów. Najlepiej jeśli taką pętlę przecina inna linia autobusowa lub/i linia metra. Wtedy pasażerowie przesiadają się swobodnie i mogą podróżować dalej. Dzisiaj postanowiłam wybudować pierwsze okoliczne miasteczko i zacząć zabawę z farmami/polami: Oto co wyszło. Miasteczko położone niedaleko małego wodospadu zaraz obok "drogi krajowej" Tak wygląda w porównaniu do miasta. Na głównej drodze znajduje się kilka sklepów, reszta to wyłącznie domki jednorodzinne i kilka budynków rolniczych. Miasteczku zapewniłam połączenie kolejowe. Ponad 100 pasażerów w pociągu w obie strony. Pola z bliska. Jest przy nich sporo zabawy i spędziłam przy nich trochę czasu, jednak nie wiem czy wyglądają odpowiednio. Jak uważacie? RE: Rutenheim - Petro - 03-02-2016 Zazdroszczę pomysłowości Bardzo ładnie wygląda wioska ! A pamiętasz może jak się nazywa mapa, na której grasz ? |