Access Violation (0xc0000005) - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne) +---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra) +---- Wątek: Access Violation (0xc0000005) (/temat-Access-Violation-0xc0000005) |
Access Violation (0xc0000005) - adrianoos966 - 17-03-2016 Czy miał ktoś problem z czymś takim??? Mi wyskakuje tylko w czasie zapisywania. RE: Access Violation (0xc0000005) - Pawel - 17-03-2016 Możliwe, że masz jakiś problem z pamięciom ram, a raczej z samym podzespołem. Przeskanuj sobie ramięć ram jakimś diagnostycznym programem. RE: Access Violation (0xc0000005) - adrianoos966 - 17-03-2016 Tylko że posiadam ok. 15 modów i 248 obiektów. Wywaliłem najbardziej awaryjne obiekty i gra mi nie crashowała przy zapisie. Problem nie dotyczy każdego zapisu a co kilka zapisów. Raczej nie wydaje mi się że to wina braku RAM. Gra Cities Skylines Snowfall wersja 1.3.2 F1 Procesor mam: intel core i5 2400 cpu 3.10ghz- 4 rdzeniowy. Posiadam 4GB Ram (wiem, nie dużo dla CS) ale gra chodzi płynnie, gra się komfortowo. Gra crashowała zapis gdy zajętość RAM była na poziomie 68% jak i 85% (gra szła płynnie), ale i nie crashowała nawet gdy było 90% RAMU. Nigdy nie miałem 100% zajętości RAM. Wszystkie obiekty i mody popsute wyrzuciłem od razu (gdy gra pokazywała błędy) Jeśli jeszcze zostały jakieś zepsute to ja nie wiem jak je lokalizować. Może jakieś pomysły macie?? Bo jak wrzucam po jednym to wszystko działa, a potem się okazuje że w paczce obiektów które wcześniej działały, razem nie działają. Do tego wywala przy wychodzeniu do menu głównego, nie jest to dla mnie problem. Ale może to świadczy że jakaś modyfikacja nie działa. RE: Access Violation (0xc0000005) - Pawel - 17-03-2016 Ja nie mówię o braku pamięci Ram tylko o wadę samej kostki, dlatego przetestuj sobie, czy RAM działa dobrze. RE: Access Violation (0xc0000005) - adrianoos966 - 17-03-2016 Skorzystałem z "narzędzie diagnostyczne pamięci" w Windows 10 64x. Wynik- "Nie wykryto problemów pamięci" Ja również nie odczułem żadnych zmian na komputerze. Windows 10 podaje 4GB, czyli tyle ile ma być, więc na przykład nie wyłączyła się uszkodzona kość. A jeśli wszystkie kości są rejestrowane i nie wykryto problemów to muszą działać. Chyba że potrzebny dokładniejszy program diagnostyczny. RE: Access Violation (0xc0000005) - Pawel - 17-03-2016 Niestety grając na mody jesteśmy skazani na błędy. Czasem jeden obiekt nie powoduje błędów, ale jak go gra namnoży, to może się okazać, ze 20 obiektów może sprawić, że gra nie działa dobrze. możesz napisać listę wszystkich modów, których używasz? mam na myśli, mody, a nie obiekty. Jeśli chcesz usunąć wszystkie pozostałości po modach, to chyba najlepiej jest to zrobić ręcznie. Też nie wiem, czy narzędzie diagnostyczne pod windowsem jest dobre.... RE: Access Violation (0xc0000005) - adrianoos966 - 17-03-2016 405791507_Chirpy_Exterminator 406132323_Automatic_Bulldoze 406723376_Tree_Brush 407873631_Automatic_Emptying 410344523_PopBalanceMod 445589127_Precision_Engineering 500131810_Directional_Traffic_Report_Tool 502750307_Extra_Landscaping_Tools 523824395_Clouds___Fog_Toggler 576327847_81_Tiles__Fixed_for_CS_1.2_____Snowfall_Compatible__ 583429740_Traffic_Manager_President_Edition 598151121_Roads_United RE: Access Violation (0xc0000005) - Pawel - 17-03-2016 To już może znaleźliśmy, 598151121_Roads_United "‣ Compatibility NOT tested with RoadColorChanger, SomeRoads, Traffic++ Roads " Możliwe, że w zakresie dróg nie jest także kompatybilny z 583429740_Traffic_Manager_President_Edition A dodatkowo "WARNING ‣ This mod uses RAM. On my small testing savegame, the following mods took x GB RAM - Vanilla 5.5 GB - Roads United 6.6 GB - 86 images - update: 5.9 after tweaks by boformer - American Roads 6 GB - 69 images - UK Roads 7,7 GB - 40 images (png) - update new version 5.7 GB Considering the amount of images and some multiple placed, I can't do anything about the RAM usage right now with my knowledge. Any help appreciated. " RE: Access Violation (0xc0000005) - adrianoos966 - 17-03-2016 Grałem kilka godzin z wszystkimi modami, ale teraz z częściowo odchudzonymi modami i jak wcześniej crashowało przy zapisie co półgodziny (a zapisuje b. często) tak teraz, przez kilka godzin nic, a zapisuje tyle samo, i pod jednakowym obciążeniem. Choć nie wykluczone że gdzieś może być zgrzyt w pracy jakiegoś moda lub modów lub moda i obiektu. Szkoda że gra nie wyświetla dokładnych informacji w raporcie błędu, gdzie leży problem (z np. modem/obiektem) tak jak w HOI 3 Na razie chodzi, nie wiem jak długo. Na razie mam malutkie miasto. Będę wklejał małe paczki obiektów i grał, jak zacznie znów crashować to się wywali paczkę i da się następną. Bo prócz crashów w czasie zapisu, inne problemy nie występują. A, i jeszcze próbowałem tak, że waliłem wszystkie mody i włączyłem same obiekty i crashowało. RE: Access Violation (0xc0000005) - Pawel - 17-03-2016 Mod mógł zostać gdzieś w systemie, nawet jak jest wyłączony. Musiałbyś wyczyścić ręcznie pozostałości po modach. Ten plik może podpowiedzieć o błędzie, tylko musisz go otworzyć w momencie wystąpienia błędu, <SteamFolder>\SteamApps\common\Cities_Skylines\Cities_Data\output_log.txt Czyli jak błąd wystąpi, nie akceptujesz, tylko klikasz alt+tab i otwierasz powyższy plik |