Ciekawe mody-linki opisy - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Dodatki i Modyfikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Dodatki-i-Modyfikacje) +---- Dział: Różne rozmowy na temat Modyfikacji (https://citiesskylines.pl/dzial-Rozne-rozmowy-na-temat) +---- Wątek: Ciekawe mody-linki opisy (/temat-Ciekawe-mody-linki-opisy) |
Ciekawe mody-linki opisy - Marcin65 - 17-03-2015 Zalozylem ten temat poniewaz modow do gry zaczyna byc juz spora ilosc i bedzie si emozna w nich pogubic lekko co do czego. Gracze testuja rozne mody wiedza ktory jest co warty,inni szukaja tego i owego a na forum linki i opisy modow pojawiaja sie w roznych tematach i znalezc cos zaczyna graniczyc z cudem a to dopiero poczatek istnienia forum. Sam ostatnio szukalem moda na kamere ze tak powiem "z chodnika" i okazalo sie ze sa dwa.Przegapilem temat i szukalem z godzine.Jednego znalazlem drugiego nie Proponuje zeby zamieszczac tutaj posty z linkiem do moda,moze nawet ze zdjeciem krotkim opisem co dany mod robi czy jak dziala i to tyle.Mysle ze oglibysmy tutaj tez wstawiac ciekawe budynki czy rozwiazania tzw intersection autostrad itd itp. Mysle ze moglibysmy sie ograniczyc do krrotkiego opisu jak pisalem zdjecia,omowienia. Nie wiem czy dyskusja tu jest wskazana aczkolwiek zawsze cos z niej wynika wiec zostawiam to wam. Mysle ze pojawia sie tutaj linki do dwoch modow dotyczacych kamery z chodnika ktorych szukam a zaczne od moda ktorego dzis przyuwazylem i moim zdaniem jest dosc ciekawy i raczej dobrze by bylo go rozwijac a linka daje po to zeby nie znikl w czelusciach informacji na forum. Zonable Pedestrian Paths: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= Mod dodaje pola strefy do sciezek dla pieszych oraz powolne poruszanie sie samochodow strazy,policji i karetek pogotowia. Tworca pracuje obecnie nad mozliwoscia dostarczania towaru do stref handlowych bo cos tam za dobrze nie dziala. Opis i wszystko inne do przeczytania na Steam Re: Ciekawe mody-linki opisy - ExE - 17-03-2015 http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406132323 Bulldożer który wyburza puste budynki. Re: Ciekawe mody-linki opisy - Marcin65 - 17-03-2015 McDonalds: Nie trzeba nic tlumaczyc http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... xt=donalds Santa Maria del Fiore http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406845910 One World Trade Center http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408312760 Re: Ciekawe mody-linki opisy - Galaxar7 - 17-03-2015 Rozszerzenia drogowe Upgrade - aktualizacja od drogi jedno- i dwukierunkowych! dzieki czemu możesz zmieniać drogi z jedno kierunkowych na zwykłe autostrady i na odwrót. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= Wayne Enterprises http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407889141 Ćwirek FIlter http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407871375 Less Garbage - mniej śmieci. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407563935 Podzielić przez 4 wydatki na śmieci do bardziej zrównoważonej rozgrywki Best Comics Ever http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406400260 Cathedral of Salzburg http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407094677 Bank Tower http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406625455 Mod Achievement Enabler http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407055819 można używać modów nie tracąc przy tym osiągnięć. Day/Night mod na zmiane dnia i nocy http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407264196 Disable Abandonment wyłącza opuszczanie budynków http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406233587 System Time Clock bardzo użyteczny zegar systemowy. pokazuje aktualną godzine. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406736046 Refund dzięki temu zaoszczędzicie majątek przy budowie jak i burzeniu dróg. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405931025 Dynamic Resolution Lepszy antyaliasing. Ekskluzywny / dół skali w dowolnej rozdzielczości. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406629464 Grand Library http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405946242 Urban FireControl http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406312201 Changes: firedepartmentradius from 1200 to 2400 firetruckcount 25 to 35 uneducated worker count from 10 to 15 educated worker count from 20 to 25 well educated worker count from 40 to 45 highly educated worker count from 30 to 35 Faith's Hospitalnajlepszy mod ze szpitalem Lot size 15x7. Ambulances 100, Curing Rate 400, Healthcare Accumulation 600, Healthcare Radius 5000 & 4000 łóżek. Mary Poppins Schoolnajlepsza podstawówka. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406254779 Lot size 7x4. Education accumulation 500, Education Radius 2000 & Student Count 1000. Observatory http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406298209 University of Bright Minds najlepszy uniwerek http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406253588 Lot size 6x9. Education Accumulation 2500, Education Radius 8000 & Student Count 10000. Annunciation Cathedral http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405695945 Family Park (Big) http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405734043 Size: 16x8 Construcion Cost: 500 Maintenance Cost: 100 Entertainment Accumulation: 200 Entertainment Radius: 1000 Electricity Consumption: 0 Water Consumption: 0 High Wealth Tourists: 200 Low Wealth Tourists: 200 Medium Wealth Tourists: 200 Spasm Electricitybudynek specjalny http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405973754 Custom Stadium http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405957118 Collosal order Offices http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405895138 Maastricht City Hall http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =405876854 Park Treeside Foutain http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406397025 Big park - Labyrinth style http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406288496 TO by było chyba na tyle. najlepsze budynki zmodyfikowane działają 2 razy lepiej od oryginałów. zmodyfikowaną podstawówke, uniwerek, szpital wystarczy mieć 1 sztukę jak nie ma korków to potrafią obsłużyć 50k miasto. można to postawić już mając 4200 mieszkańców. podałem to co najlepsze. sam tego używam. i chyba wyczerpałem temat dotyczący użytecznych budynków publicznych. parki dodałem te które mają największe pole oddziaływania. Re: Ciekawe mody-linki opisy - muchas - 17-03-2015 No to dołożę do tego parę modów poprawiających funkcjonalność. Commercial Demand Fix http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409068574 mod naprawia bug z zapotrzebowaniem na strefy handlowe (Colosal Order pracują już nad wyeliminowaniem buga) Transport Lines Manager http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408875519 wczesna wersja moda dodającego okno zarządzania liniami transportowymi Traffic Report Tool http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408092246 mod służy do wizualizacji trasy samochodów. Bardzo przydatne narzędzie w rozwiązywaniu problemów z korkami. Możemy sprawdzić każde auto- skąd i dokąd jedzie. Automatic Emptying http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =407873631 Automatycznie opróżnia cmentarze i wysypiska śmieci. AutoLineColor http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408760323 Automatycznie zmienia kolor nowej linii komunikacji miejskiej. Dynamic Resolution http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406629464 Wyłącza w grze antyaliasing i używa ssaa (renderuje obraz w wyższej rozdzielczości i skaluje do rozdzielczości ustawionej przez użytkownika. U mnie efekt rewelacyjny 5760x2899 do 1920x1080) Re: Ciekawe mody-linki opisy - Galaxar7 - 18-03-2015 translator mi coś nawalił. miałem poprawić następnego dnia. $500K Start Money http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= Daje 500k zamiast 70k przy zakładaniu nowego miasta. Infinite Oil And Ore http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= powoduje że ropa i ruda sie nigdy nie kończą. Unlock Basic Roads http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= odblokowywuje podstawowe drogi, niż to co mamy na początku. 1M Start money http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= daje 1M kasy początkowej Sim City 3000 Microwave Power Plant http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= SC3000 elektrownia mikrofalowa. całkowicie przebudowana i Nowa koncepcja. Cost: 200.000 Maintenance: 8.000 / week Provides: 640 MW Needs: 1920 m3 / wody i ścieków zaawansowane Krematorium http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= masz problem ze zbieraniem zwłok boisz sie inwazji zombie. ten budynek rozwiąże twoje problemy. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= z zaawansowanym krematorium dostajesz: Burial rate of 400 ! Corpse Storage of 500 ! Higher Deathcare radius of 1600 ! i wiecej hałasu o 20 ! Re: Ciekawe mody-linki opisy - Galaxar7 - 19-03-2015 NoPillars http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= osunięte słupy nośne przez co autostrada wygląda jak by sie unosiła w powietrzu. No More Purple Pollution http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= zmienia kolor zanieczyszczeń gruntu i wody z purpurowego na brązowy. Isometric Camera http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= zmień kamere na izometryczną jak w klasycznych builderach Slow Citizen Aging Configurable http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= pozwala modyfikować starzenie sie mieszkańców. Los Santos from GTA V Miasto http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =406684124 zarządzaj miastem z gta5 Re: Ciekawe mody-linki opisy - Vlang - 19-03-2015 Łał! Ta izometryczna kamera! Jakby Simcity 4 w HD. Re: Ciekawe mody-linki opisy - Galaxar7 - 21-03-2015 w końcu ktoś wymyślił futurystyczne budynki. Quad's Panorama budynek mieszkalny - Fix (v2) - Temperate - Residential, High - 4x4 - Level 5 - Entrance + 6 Car Parks - Custom Model - Tri: 4712, Diffuse, Spec, Normal Map Note - To nie zastąpi istniejącego budynku w grze. - będą zachowywać się jak jego odpowiedniki tego samego typu. - Użyj go na własne ryzyko.. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =411159395 Quad's Plasma Core fabryka - Temperate - Industry (Big) - 4x4 - Level 3 - 1 Entrances, 6 Car Parks - Custom Model - Tri: 3078, Diffuse, Spec, Normal Map http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410724764 Quad's Trance biurowiec - Fix (v2) - Temperate - Office - 4x4 - Level 3 - 4 Entrances - Custom Model - Tri: 5284, Diffuse, Spec, Normal Map http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410257557 Quad's Lance - Fix (v2) - Temperate - Office - 4x4 - Level 3 - 2 Entrances + 3 Car Parks - Custom Model - Tri: 5183, Diffuse, Spec, Normal Map http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409789795 Quad's Grace - Fix (v2) - Temperate - Office - 4x4 - Level 3 - 4 Entrances + 6 Car Parks - Custom Model - Tri: 4858, Diffuse, Spec, Normal Map http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =409373322 Quad's Midnight Gallery Temperate - Commercial, High - 4x4 - Level 3 - 2 Entrances + 4 Car Parks - Custom Model - Tri: 4270, Diffuse, Spec, Normal Map - Fix: Zone Size from 4x3 to 4x4. - Fix: Smooth the mesh. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408982464 Quad's Jade - Temperate - Residential, High - 4x4 - Level 5 - Entrance + 8 Car Parks - Custom Model - Tri: 3350, Diffuse, Spec, Normal Map http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =408288017 Re: Ciekawe mody-linki opisy - Swistak170 - 22-03-2015 Mod na wyłączanie świateł na skrzyżowaniach: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... earchtext= Jeszcze świeży mod umożliwiający usunięcie świateł z dowolnego skrzyżowania. |