Obiekt Kiosk Ruchu - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Dodatki i Modyfikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Dodatki-i-Modyfikacje) +---- Dział: Drogi, Pojazdy, Obiekty i Mapy (https://citiesskylines.pl/dzial-Drogi-Pojazdy-Obiekty) +---- Wątek: Obiekt Kiosk Ruchu (/temat-Kiosk-Ruchu) |
Kiosk Ruchu - Ozi - 20-03-2015 Yo, że postanowiłem zmarnować czas na ogarnięcie importu budynku do gry, to możliwe że to nie jest ostatni. Na start coś małego, nowa buda kiosku ruchu. Budowany automatycznie, zona handlowa, najniższa, zajmuje jeden kwadrat. I mam tu pytanie też do osób co pracowały może w maxie, reszta może tą część pominąć. Mam problem ze skalą, na wiki jest napisane że 1m będzie równy metrowi w grze i kwadrat w grze ma 8x8m. W maxie (2012) mam jednostki ustawione na metr, w eksporterze fbx metr, a obiekt muszę robić 100m w maxie = 1m w grze. Dodatkowo przy tym kiosku model był wydłużony w górę, musiałem go nieźle spłaszczyć w maxie by się wczytał normalnie. Dobra, teraz screeny i download http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... =410468091 Re: Kiosk Ruchu - Marov - 20-03-2015 O jaki fajny obiekt Gratuluję Re: Kiosk Ruchu - dezmont - 20-03-2015 Fajne, aczkolwiek trochę dziwny ten zegar na dachu:P Czekam na następne budynki Re: Kiosk Ruchu - Ozi - 20-03-2015 dezmont napisał(a):Fajne, aczkolwiek trochę dziwny ten zegar na dachu:P Re: Kiosk Ruchu - dezmont - 21-03-2015 Ooo. pierwszy raz widzę taki kiosk z zegarem |