Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. (/temat-Bezsensowne-wymogi-dla) Strony:
1
2
|
Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - 4lkor - 23-03-2015 Czy znacie jakiś sposób na ominięcie bezsensownych wymogów dla niektórych budynków unikatowych? Jakiś mod, nawet cheat? Chodzi konkretnie o: 1. Obserwatorium - 1000 opuszczonych budynków. Mam jak do tej pory 0. Przez cały czas żmudnie i konsekwentnie czyściłem miasto z pustostanów i nie po to, by je teraz syfić. 2. Sąd - wskaźnik przestępczości ponad 50% - to już jest totalny absurd. Wyłączyłem wszystkie posterunki, całe miasto narzeka na przestępczość, a i tak mam ledwo 25%. W innym wątku ktoś poruszył ten temat, widziałem porady, żeby zamykać szkoły. We łbie mi się to nie mieści... 3. Statua zakupów - fundusze w kwocie -1. Znowu nie po to dbam o budżet i planuję wydatki, bym się teraz zadłużał. Z resztą - mam mocno dodatni bilans i sporo gotówki, nawet nie wiem, co musiałbym zrobić, żeby zejść na minus. Każdy z tych 3 przypadków stoi według mnie w sprzeczności z rzeczywistymi funkcjami dobrze zarządzanego miasta, próby osiągnięcia tego zakrawają na sabotaż. Nie wyobrażam sobie, bym musiał zapuszczać miasto pustostanami, celowo zamykać budynki użyteczności publicznej i się jeszcze zadłużać, żebym mógł wybudować arcydzieła architektury. Przecież one są bardzo drogie... Jeśli ktoś zna jakiś sposób, albo nawet "cheat" (w takim przypadku nie miałbym bólu z tzw, oszukiwaniem), to prosiłbym o pomoc. Przy okazji - czy żeby wybudować arcydzieło architektury - trzeba wybudować każdy z wymaganych budynków unikatowych? Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - muchas - 23-03-2015 Całkowita racja. Możesz spróbować tego moda. Każde arcydzieło potrzebuje chyba 5 budynków unikatowych i chyba trzeba je wszystkie odblokować,żeby dostępne były wszystkie arcydzieła. http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... ext=unique Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - Swistak170 - 23-03-2015 4lkor napisał(a):Przy okazji - czy żeby wybudować arcydzieło architektury - trzeba wybudować każdy z wymaganych budynków unikatowych?w opisach budynków unikatowych jest podpis do którego dzieła architektury jest konieczny. Tak, trzeba zbudować je wszystkie. Fakt niektóre wymagania do budynków są przegięte. Ale no w końcu jakieś wyzwanie. Gra sama z siębie nie narzuca wysokiego poziomu trudności (chyba, że odpalimy Hard Mod). Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - sdasd8931 - 23-03-2015 http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... Grisslinge Mapa na której masz odblokowane unikatowe budynki i wystarczy je tylko postawić, bo odblokowują się na całe konto. Jednak polecam spróbowanie odblokowanie ich samemu, mi sprawiło to wiele zabawy. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - 4lkor - 23-03-2015 Mizdzon - znaczy, że jak odblokuję unikatowy budynek w jednym mieście, to będzie dostępny w każdym? Jeśli tak, to zupełnie zmienia postać rzeczy, bo rzeczywiście mogę sobie budować takie Detroit dla zabawy. Szkoda mi było jedynie tego, nad którym obecnie pracuję. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - gerth - 23-03-2015 Tradycyjnie już stanę w obronie rozwiązań developerów: budynki unikatowe są... unikatowe, nie dla każdego miasta do przyozdobienia, wymagają także pewnych umiejętności odnośnie pkt 1 i 3 to nie są one trudne w trybie hard mode, co do pkt 2 to doprowadzenie do takiego stanu trwa i musi tutaj być spełnione KILKA warunków podobnie jak z warunkiem dla powstania Lazaretu. Do przyozdabiania to są tysiące budynków w Warsztacie. Ale jak komuś to nie pasuje to może sobie wgrywać mody cash-no-limit i podobne. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - sdasd8931 - 23-03-2015 Dokładnie tak 4lkor. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - 4lkor - 23-03-2015 Dzięki Mizdzon. To w zasadzie zamyka temat. Zbudowanie takiego miasta - potworka rzeczywiście może być całkiem przyjemnym wyzwaniem. Gerth - żeby działanie na szkodę miasta nazwać umiejętnością, trzeba mieć coś wspólnego z polityką . Dobrze, że to jest wymóg jednorazowy, tak jak wyjaśnił mi to Mizdzon. W innym wypadku byłby to wielki minus tej (skądinąd wybitnej) gry. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - Galaxar7 - 23-03-2015 można postawić też wersje zmodowanych budynków unikatowych. obserwatorium, kościoły pomniki itp. te same właściwości co oryginały mają dodane tylko drzewka i parking. Re: Bezsensowne wymogi dla budynków unikatowych. - Vlang - 23-03-2015 Te unikaty to coś w stylu osiągnięć za pierwszy zgon w jakimś Dark Souls. Czyli może nawet nie masz się starać, żeby je zdobyć, po prostu gra się z ciebie śmieje w ten dość cyniczny sposób. Takie szczęście w nieszczęściu. |