Cities Skylines - Polskie forum gry
Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Swobodna rozmowa (https://citiesskylines.pl/dzial-Swobodna-rozmowa)
+--- Wątek: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) (/temat-Cities-Skylines-Projekt)



Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Marov - 06-11-2014

Na forum firmy Paradox Interactive jeden z jego użytkowników "SimNation" postanowił wrzucić luźną koncepcję - jak mógłby wyglądać panel użytkownika w grze Cities: Skylines.
http://forum.paradoxplaza.com/forum/sho ... 47092d956d

Jak Wam się podoba? Sądzicie, że taki wygląd interfejsu przypadłby Wam do gustu? Jest czytelny? A może odpowiadałby Wam obecny wygląd, który oferuje Colossal Order?

Ten dosyć interesujący projekt można znaleźć poniżej:

Autor: SimNation
http://discuss.simnation.tv/t/slick-cit ... erface/122


Re: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Kamil_N - 06-11-2014

Pięknie, ładnie, choć mało czytelnie i podstawowe pytanie czemu to miałoby służyć? Wydaje mi się, że komuś nudziło się już na maxa Szczęśliwy .


Re: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Bartek - 06-11-2014

Graficznie jak najbardziej TAK, natomiast panel po kliknięciu na budynek kompletnie dla mnie nieczytelny. Interfejs musi być przede wszystkim jasny i czytelny w odbiorze a tutaj facet chyba odpłynął z tymi kuleczkami, kolorkami i paseczkami Wink Ten od Colossal dla mnie osobiście jest lepszy.


Re: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Marov - 06-11-2014

Kamil_N napisał(a):Pięknie, ładnie, choć mało czytelnie i podstawowe pytanie czemu to miałoby służyć? Wydaje mi się, że komuś nudziło się już na maxa Szczęśliwy .

Zgadza się mało czytelne. Zwłaszcza jeśli chodzi o informacje o budynku. Podoba mi się jedynie ten czarny panel. Z tego, co czytałem na forum ludzie są z tej koncepcji zadowoleni. TotalyMoo nawet czeka na więcej takich zdjęć z innymi informacjami. Ktoś tam rzucił nawet hasło, że warto tego chłopaka zatrudnić w Colossal. A czemu miałoby to służyć - myślę, że ten SimNation widziałby tak ten interfejs. Jest podobno grafikiem. Jestem zatem ciekaw jak to dalej się rozwinie. Choć czuję, że ma to małe szanse przebicia. Być może się mylę.


Re: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Marov - 06-11-2014

Bartek napisał(a):Graficznie jak najbardziej TAK, natomiast panel po kliknięciu na budynek kompletnie dla mnie nieczytelny. Interfejs musi być przede wszystkim jasny i czytelny w odbiorze a tutaj facet chyba kompletnie odpłynął z tymi kuleczkami, kolorkami i paseczkami Wink Ten od Colossal dla mnie osobiście jest lepszy.

Też bardziej podoba mi się interfejs od Colossal. Generalnie dla mnie akurat to jest najmniej istotne. Ważniejsza jest głębia gry. I to jak dużo będziemy mieli wpływu na samą rozgrywkę.


Re: Cities: Skylines- Projekt panelu (luźna koncepcja) - Bartek - 06-11-2014

Jeżeli gra będzie modowalna także pod tym względem to kto wie czy nie wymyśli on swojej koncepcji i kto będzie chciał, ten sobie zmieni.