Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników (/temat-Pytanie-zbugowane-mapy) |
Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Notzo - 04-12-2016 Cześć Pobrałem ostatnio kilka map ze Steam i mam z nimi pewne problemy. Mianowicie: - Czasem drogi znikają już z bardzo małej odległości i widać tylko takie błękitne wstęgi. Pojawiają się ponownie dopiero po dużym przybliżeniu. - Na dwóch mapach zauważyłem latające samochody. Normalnie jakby w powietrzu, wysoko nad mapą była autostrada i jeżdżą sobie po niej w najlepsze samochody. 1. I teraz pytanie pierwsze: czy spotkaliście się z czymś takim? Co może powodować te błędy? 2. Drugie pytanie: , czy istnieje narzędzie lub sposób, które pozwoli mi kłaść autostrady równolegle do siebie? Obecnie okropnie się z tym męczę kładąc w edytorze map drogi tak ,żeby równo przebiegały jedna przy drugiej. 3. Czy da się wyciągnąć tekstury z pobranych motywów map? Mam mapkę, która ma fajną teksturę chodnika i zastanawiam się czy da się ją wykorzystać w edytorze map, ale wgrywając ją do innego motywu. RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Egoista - 04-12-2016 1) są od tego opcje w menu gry, głębia ostrości i coś jeszcze. 2) polecam theme mixer możesz łączyć tekstury z wielu motywów w jednym, od trawy, wody piasku itd Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Notzo - 04-12-2016 Ale właśnie to zanikanie autostrad nie zależy od opcji bo to się dzieje tylko czasami. Na innych mapach mam wszystko w porządku ;< RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - dave - 04-12-2016 Musisz zburzyć drogę i postawić raz jeszcze lub podwyższyć/obniżyć delikatnie teren. Też takie anomalie już widywałem. A co do autostrad to podpisuję się także pod tym pytaniem bo prowadzenie jednej jezdni w jedną stronę, a potem drugiej jest strasznie niewygodne. Fajnie byłoby połączyć od razu dwie, równoległe do siebie jezdnie. RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - kompus - 27-12-2016 (04-12-2016, 20:57)dave napisał(a): Musisz zburzyć drogę i postawić raz jeszcze lub podwyższyć/obniżyć delikatnie teren. Też takie anomalie już widywałem. https://www.youtube.com/watch?v=svsGjEs0OwM - to do autostrad. Sam używam tego sposobu od bardzo dawna. Można stosować i do autostrad, i do zwykłych dróg, jak i do torów |