Cities Skylines - Polskie forum gry
Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady)
+--- Wątek: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników (/temat-Pytanie-zbugowane-mapy)



Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Notzo - 04-12-2016

Cześć

Pobrałem ostatnio kilka map ze Steam i mam z nimi pewne problemy. Mianowicie:

- Czasem drogi znikają już z bardzo małej odległości i widać tylko takie błękitne wstęgi. Pojawiają się ponownie dopiero po dużym przybliżeniu.
- Na dwóch mapach zauważyłem latające samochody. Normalnie jakby w powietrzu, wysoko nad mapą była autostrada i jeżdżą sobie po niej w najlepsze samochody.


1. I teraz pytanie pierwsze: czy spotkaliście się z czymś takim? Co może powodować te błędy?

2. Drugie pytanie: , czy istnieje narzędzie lub sposób, które pozwoli mi kłaść autostrady równolegle do siebie? Obecnie okropnie się z tym męczę kładąc w edytorze map drogi tak ,żeby równo przebiegały jedna przy drugiej.

3. Czy da się wyciągnąć tekstury z pobranych motywów map? Mam mapkę, która ma fajną teksturę chodnika i zastanawiam się czy da się ją wykorzystać w edytorze map, ale wgrywając ją do innego motywu.


RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Egoista - 04-12-2016

1) są od tego opcje w menu gry, głębia ostrości i coś jeszcze.
2) polecam theme mixer możesz łączyć tekstury z wielu motywów w jednym, od trawy, wody piasku itd

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - Notzo - 04-12-2016

Ale właśnie to zanikanie autostrad nie zależy od opcji bo to się dzieje tylko czasami. Na innych mapach mam wszystko w porządku ;<


RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - dave - 04-12-2016

Musisz zburzyć drogę i postawić raz jeszcze lub podwyższyć/obniżyć delikatnie teren. Też takie anomalie już widywałem.

A co do autostrad to podpisuję się także pod tym pytaniem bo prowadzenie jednej jezdni w jedną stronę, a potem drugiej jest strasznie niewygodne. Fajnie byłoby połączyć od razu dwie, równoległe do siebie jezdnie.


RE: Pytanie: zbugowane mapy, układanie autostrad i tekstura chodników - kompus - 27-12-2016

(04-12-2016, 20:57)dave napisał(a): Musisz zburzyć drogę i postawić raz jeszcze lub podwyższyć/obniżyć delikatnie teren. Też takie anomalie już widywałem.

A co do autostrad to podpisuję się także pod tym pytaniem bo prowadzenie jednej jezdni w jedną stronę, a potem drugiej jest strasznie niewygodne. Fajnie byłoby połączyć od razu dwie, równoległe do siebie jezdnie.

https://www.youtube.com/watch?v=svsGjEs0OwM - to do autostrad. Sam używam tego sposobu od bardzo dawna. Można stosować i do autostrad, i do zwykłych dróg, jak i do torów Smile