Cities Skylines - Polskie forum gry
Spadek wydajności po Mass Transit - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady)
+--- Wątek: Spadek wydajności po Mass Transit (/temat-Spadek-wydajnosci-po)



Spadek wydajności po Mass Transit - Egoista - 24-05-2017

Witam , tak jak w temacie zakupiłem nie dawno mass Transit i po tym odczułem znaczny spadek wydajności w grze, czy wy też tak macie ?
Podejrzewam że to może być winna za małej ilości RAM, bo obecnie mam 12Gb a sam warsztat podczas wczytywania savu bierze 10gb tyle że tego jest ponad 1500.


Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


RE: Spadek wydajności po Mass Transit - Jorogumo - 24-05-2017

Raczej nie sądzę. U mnie było prawie 2400 z DLC AfterDark i SnowFall. I mam 8 Gb RAM'u. Ale nie mogę mieć nic innego włączonego bo zaraz mi wyrzuca, że brakuje pamięci Wink Myślę, żebyś kombinował raczej z modami, coś odrzucił co jest w tym dodatku.


RE: Spadek wydajności po Mass Transit - Egoista - 24-05-2017

, tego co zauważyłem, to największe obciążenie robi RICO , bo reszta się trzyma . Ale jak tu żyć bez Rico , jak pół miasta na nim jest postawione . Co do sprzętu, to raczej też nie ich wina bo mam i5 4590 i AMD radeona 280x 3Gb

Wysłane z mojego Redmi Note 3 przy użyciu Tapatalka


RE: Spadek wydajności po Mass Transit - gerth - 28-05-2017

Nie zauważyłem, co więcej - po paru miesiącach przerwy (brak czasu) z nieskrywaną radością zauważyłem że poprawiono optymalizację (poprzednio gra się wczytywała dość długo, zdarzały się wykrzaczenia np po przełączeniu na j.polski) a teraz tego nie ma - gra się super. Zwłaszcza że dodatek Mass Transit to to na co czekałem od początku.
PS: i5 4690K, GTX960, 16gb RAM, SSD, CS z dodatkami w tym Mass Transit, około 500 modów.