Cities: Skylines - Prezentacja gry pierwszy livestream! - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Cities Skylines - Aktualności i DLC (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-Aktualnosci) +--- Wątek: Cities: Skylines - Prezentacja gry pierwszy livestream! (/temat-Cities-Skylines-Prezentacja) Strony:
1
2
|
Cities: Skylines - Prezentacja gry pierwszy livestream! - Pawel - 27-09-2014 SKRÓT FILMÓW CZĘŚĆ PIERWSZA Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Marov - 04-10-2014 CZĘŚĆ DRUGA CZĘŚĆ TRZECIA Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Bartek - 11-10-2014 Śledziłem na żywo livestream i muszę powiedzieć, że jeszcze bardziej utwierdziłem się w tym, że gra może być dobra, ludzie z Colossal chyba wiedzą co robią. Podoba mi się, że będzie można wyznaczać wodociągi i linie energetyczne, czego zabrakło w SC2013 ale najbardziej podoba mi się dotychczas fizyka wody. Bardzo realistycznie to wygląda no i elektrownie wodne, także mamy sporo nowości, którzych nie nie było w innych grach tego typu. Jak myslicie będzie kolejny livestream po miesiącu? To wypadałoby ok 25 października. Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Marov - 11-10-2014 Podzielam twoją opinię. Gra wygląda niesamowicie. Całkowity powiew świeżości. Nie mówiąc już o najzwyklejszych efektach jak silny podmuch wiatru, poruszające się w różnych kierunkach drzewa na wietrze, nawet trawka oddziałuje na wiatr. Fizyka wody to kunszt sam w sobie. Efektowne Realizm jest. Grunt żeby było tak ze wszystkim. Livestream jest interesujący, ale rzeczywiście przydałby się kolejny. Pani prezentująca grę troszkę skakała ekranem. Ja lubię sobie popatrzeć na szczegóły. Tutaj nie zawsze było to możliwe. Pożyjemy, zobaczymy Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Bartek - 11-10-2014 Mi też brakowało więcej zbliżeń na szczegóły ale rozumiem, że chcieli pokazać ogólną podstawową mechanikę gry, może w kolejnym będzie nieco więcej. No i czekam na kolej, zapowiedzieli, że będzie. Mam nadzieję, że tory będą z siecią trakcyjną i przynajmniej dwoma typami dworca, tak dla rozróżnienia głównego i zwykłego przystanku Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Marov - 12-10-2014 Wszystko to rozumiem. Wiadomo na specjalne efekty musimy poczekać. Generalnie nawiązując jeszcze do Pani Karoliiny zresztą sympatycznej osoby należy zauważyć, że sposób prezentacji przez nią gry odbywało się z racji ogromnej pasji do ich nowego produktu, a nie jak coś, co trzeba upchnąć, szybko sprzedać. Można było to wyczuć choćby po sposobie mówienia, głosu, czy samej fascynacji do gry. Bardzo pokrzepiające. Od razu widać, że nie chcą wydać bubla. Na system kolei również czekam z utęsknieniem. Właśnie masz rację. Tory z siecią trakcyjną muszą być już jako podstawa. W wielu grach jest to pomijane. Oby i tym razem ktoś o tym pomyślał. Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Bartek - 12-10-2014 Ta Pani to była Mariina ale Pani Karoliina też pewnie sympatyczna, choć wygląda groźnie Dokładnie o tym samym pomyślałem. Nie było tam nic nachalnego i mówiącego: trzeba kupić i koniec! Z przyjemnością oglądało sie livestream a P. Mariina sama była uradowana pokazując grę. Oni rzeczywiście się interesują urbanistyką i chcą wydać dobrą symulację budowy miasta, która sprawi nam wszystkim radość. W poniedziałek spytam na forum Paradoxu kiedy ew. następny pokaz Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Marov - 12-10-2014 Tak racja - mój błąd. Zmęczenie górą . Czy Pani Karoliina wygląda groźnie... nieeee Jak nie gryzie to ok. To wydaje mi się w porządku, że chcą wydać dobry produkt. O to chyba chodzi. Nie są tak nachalni jak EA. Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Bartek - 12-10-2014 No i przede wszystkim nie chcą się spieszyć z jej wydaniem, byle na siłę. Paradox pewnie woli ją wydać wcześniej niż później ale nie widać, żeby jakoś naciskał na ludzi z Colossal, w szczególności, że do tej pory nad Skylines pracowało 9 (!!!) osób. Re: Cities: Skylines - Prezentacja gry - Marov - 12-10-2014 Owszem i to się ceni. Tym bardziej jak mówisz, gra powstaje we współpracy 9 osób, gdzie EA miał tyle środków i ludzi, że mógł wydać na prawdę dobrą grę. Jak widać spory zespół i kasa nie są wyznacznikiem wydania dobrej gry. Nawet z taką ilością "wszystkiego" można zabić dobrze zapowiadający się produkt. Cóż ich winić. To tylko EA. Dlatego jestem pełen podziwu dla tak małego teamu i trzymam za nich kciuki. |