Parklife Cities: Skylines: Parklife - Pamiętniki Dev #4: Mapy i redukcja hałasu - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Cities Skylines - Aktualności i DLC (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-Aktualnosci) +--- Wątek: Parklife Cities: Skylines: Parklife - Pamiętniki Dev #4: Mapy i redukcja hałasu (/temat-Cities-Skylines-Parklife--3003) |
Cities: Skylines: Parklife - Pamiętniki Dev #4: Mapy i redukcja hałasu - SZyMeX - 15-05-2018 Wprowadzenie do nowych map, rekwizytów terenowych, redukcji hałasu przez drzewa oraz nowych zwierząt Dzisiejszy temat to ten, na który wszyscy czekaliśmy: nowe mapy. Zaprojektowaliśmy 5 nowych map, które pasują do motywu Parklife DLC, co oznacza, że mapy będą miały dużo lasów, nierówny teren, ruiny i inne elementy terenu, które oferują dobre możliwości budowania ciekawych parków i miast. Teraz opiszę wam jedną z moich ulubionych map: Pine Rivers, posiadającą motyw borealny. Pine Rivers idealnie nadaje się do tworzenia ścieżek przyrodniczych prowadzących przez lasy, tworząc ogromne obszary parkowe i specjalizując się w przemyśle wydobywczym. Ma wiele mniejszych rzek, co moim zdaniem stanowi ciekawą bazę dla miasta. Ale nie musisz mi wierzyć na słowo. Sprawdź to sam! Mnóstwo miejsca i wskazówek, jak rozszerzyć moje miasto w Pine River. Warto również wspomnieć, że nowe rekwizyty terenowe wraz z nowymi drzewami i roślinnością są uwzględnione w bezpłatnej aktualizacji, więc nawet bez Parklife możesz upiększyć swoje mapy w miejscach przypominających park! A ci, którzy będą posiadać Parklife, powinni pamiętać, że umieszczenie tych rekwizytów w terenie w obszarze parkowym również zwiększa całkowitą wartość rozrywkową parku! Miejmy nadzieję, że nikogo tam nie ma! Redukcja hałasu poprzez drzewa W ramach bezpłatnej aktualizacji przerobiliśmy działanie drzew, tak aby jak w prawdziwym życiu redukowały one hałas w okolicy! Aby to osiągnąć, system obliczy gęstość drzew w obszarze i utworzy mapę hałasu na podstawie tych danych. Miejsca o większej koncentracji drzewa będą miały bardziej wyraźny efekt. Wyobraźmy sobie taki scenariusz z gry. Zbudowałeś nowy fantastyczny dworzec kolejowy w pobliżu strefy mieszkalnej, aby Twoje simy miały łatwiejszy dostęp do pracy ze swoich domów, wydaje ci się że wszyscy będą bardzo szczęśliwi? I masz rację, ruch jest mniejszy, a wszyscy szybciej dojeżdżają do pracy. Ale ci niewdzięczni Simowie teraz narzekają na hałas pochodzący z dworca kolejowego. Podjąłeś więc decyzję o posadzeniu nowych drzew w strefach mieszkalnych, aby zmniejszyć natężenie hałasu. Teraz Twoje Simy mogą w pełni cieszyć się wygodą pobliskiego dworca kolejowego, bez bólu uszu przez cały dzień. Dla dalszych wskazówek dotyczących rozgrywki, chcielibyśmy przypomnieć, że samotne drzewo niewiele da. Ale mały las między autostradą a dzielnicą mieszkaniową pomoże utrzymać uszy twoich Simów w znacznie lepszym stanie. Ważna jest również odległość. Im dalej drzewa znajdują się od źródła zanieczyszczenia hałasem, tym słabsze jest działanie tłumiące. Przed i po inicjatywie Burmistrzów, drzewa przeciwko hałasowi. Nowe modele zwierząt Parklife DLC jest dostarczany z hordą nowych modeli zwierząt, które można wykorzystać na mapach, umieszczając egzotyczne punkty Wildlife Spawn Points w edytorze map. Markery te następnie odradzają zwierzęta dopasowane do motywu mapy. Punkty działają także w wodzie, dzięki czemu można teraz podziwiać delfiny, płaszczki i humbaki pływające po okolicy! W Edytorze obiektów możesz umieszczać znaczniki zwierząt określonego gatunku. Możesz wybrać na przykład Antylopy, szympansy, flamingi, żyrafy, goryle, lwy, renifery, łabędzie i nosorożce. Uwaga: znaczniki żubra i łosia są uwzględnione w bezpłatnej aktualizacji! Tworzenie własnych parków zwierząt nigdy nie było tak łatwe! Słodka harmonia. Pozdrawia, Cities: Skylines dev team Autor: co_emmi [[/url][url=https://forum.paradoxplaza.com/forum/index.php?threads/cities-skylines-parklife-dev-diary-4-maps-and-tree-noise-reduction.1098004/]źródło] Tłumaczenie by SZyMeX |