Cities Skylines - Polskie forum gry
Traffic Manager - President Edition - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady)
+--- Wątek: Traffic Manager - President Edition (/temat-Traffic-Manager-President--3031)



Traffic Manager - President Edition - szach - 30-05-2018

Czy jak ustawię, korzystając z modu Traffic Manager - President Edition, jakieś znaki/światła na skrzyżowaniu to czy ustawienia z panelu transportu (włączające/wyłączające światła i ustawiające znak STOP) mają jakikolwiek wpływ na działanie skrzyżowania?

No i dlaczego znaki ustawiane na skrzyżowaniu nie są widoczne w grze? Znaki STOP ustawiane w panelu transportu są widoczne, a te z modu nie. Czy to tak ma być, czy tylko u mnie coś jest nie tak?


RE: Traffic Manager - President Edition - vitalyzd - 30-05-2018

Jeśli dobrze rozumiem, to chcesz zacząć korzystać z TM:PE odpowiedz brzmi TAK .

Znaki i światła mają wpływ na działanie skrzyżowania.

W grze tak już jest że nie widać tych znaków w TM:PE.

Więc wszystko masz dobrze!.


RE: Traffic Manager - President Edition - szach - 30-05-2018

Czyli mogę w TM:PE ustawić pierwszeństwo przejazdu na danej drodze i jednocześnie w panelu transportu ustawić znak STOP?
Co wtedy będzie miało wyższy priorytet?


RE: Traffic Manager - President Edition - SZyMeX - 30-05-2018

Nigdy nie próbowałem łączyć tych dwóch funkcjonalności. Potestuj, może będzie działać może nie. Zresztą, kto dla drogi z pierwszeństwem przejazdu ustawia znak stop? :P W TM:PE jest do wyboru droga z pierwszeństwem, droga podporządkowana oraz STOP. Dlatego korzystam raczej tylko z tego moda bo wszystko co potrzebne tam jest a jak się połączy go z opcjami z gry to nie wiadomo co się może stać.


RE: Traffic Manager - President Edition - kabexxx - 31-05-2018

Zarówno gra, jak i TM:PE umożliwiają zrobienie drogi podporządkowanej, głównej i podporządkowaniem ze stopem.
TM:PE po prostu ustawia to znakami. Jeśli masz włączony path finding tego moda, to robiąc drogi priorytetowe niestandardowo, musisz się naklikać, na każdym skrzyżowaniu ustawiać znaki. I ustawiasz znakami po prostu każdy z 3 typów wlotów (pierwszeństwo, ustąp pierwszeństwa, stop).
Natomiast jeśli chodzi o mechanizm gry, samą relację "droga z pierwszeństwem/ustąp pierwszeństwa" ustawia się narzędziem "droga priorytetowa" w panelu transportu. Przeciągając tę zieloną linię KIEDY MASZ ZAZNACZONE POLE WYBORU "DROGA PRIORYTETOWA", cały ciąg czynisz drogą z pierwszeństwem, a poprzeczne z automatu dostają status "ustąp pierwszeństwa", dlatego z panelu transportu stawiasz tylko "znak STOP".
Ustawienie statusu drogi priorytetowej daje jeszcze jedną rzecz - mianowicie to, że status drogi priorytetowej zachęca kierowców z okolicy do używania WŁAŚNIE TEJ drogi.
Automatycznie, i w modzie, i w grze - przy skrzyżowaniu dróg pierwszeństwo ma ta z wyższej kategorii (w panelu budowy masz - mały ruch, średni, duży itd.). Jak jest przy tych samych
Uwaga, mechanizmy znaków gry i moda działają obok siebie, więc trudno przewidzieć, co i jak będzie, gdy skorzystasz z obu naraz.


RE: Traffic Manager - President Edition - szach - 31-05-2018

Rozumiem, a czym się różni znak STOP od znaku Ustąp pierwszeństwa? Czy ta różnica ma znaczenie w grze?


RE: Traffic Manager - President Edition - kabexxx - 31-05-2018

No dokładnie tak jak w prawdziwym życiu Duży uśmiech


RE: Traffic Manager - President Edition - szach - 31-05-2018

To po co stosować znak STOP, skoro to tylko spowalnia ruch, a i tak nie ma wypadków w grze? Czy tylko dla tego, żeby gra była bardziej realistyczna?


RE: Traffic Manager - President Edition - kabexxx - 31-05-2018

Widocznie tak. I to wcale nie jest głupie. Przecież ta gra to SYMULATOR, więc można sobie symulować prawdziwe miasto na tyle, na ile odpalający symulację chce.