Fokino :) - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Moje miasto w grze (https://citiesskylines.pl/dzial-Moje-miasto-w-grze) +---- Dział: Moje miasto w formie pamiętnika (https://citiesskylines.pl/dzial-Moje-miasto-w-formie) +----- Dział: Nowe publikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Nowe-publikacje) +----- Wątek: Fokino :) (/temat-Fokino--3068) Strony:
1
2
|
Fokino :) - buras_tft - 25-06-2018 Witajcie Mimo, że jestem nowym użytkownikiem to w Cities Skylines nie gram pierwszy dzień Budowałem już parę miast, jedne lepsze, drugie gorsze, ciągle się doskonale W dzisiejszym wątku chciałbym zaprezentować wam miasto, które obecnie rozwijam: Fokino (jestem wielkim miłośnikiem fok ). Z góry chciałbym przeprosić za bałagan w kolejności zdjęć - miałem drobne problemy z ich dodaniem. Będę wdzięczny zarówno za pochwały jak i krytykę P.S: Miasto cały czas się rozwija RE: Fokino :) - buras_tft - 25-06-2018 Kolejna porcja zdjęć z Fokina RE: Fokino :) - garfield - 25-06-2018 Ambitnie - port, tama ale strasznie chaotycznie (domyslam sie, ze wiekszosc budynkow to grow). Sprawdz sobie mody - Move it. Plop the growables i RICO super sprawa RE: Fokino :) - buras_tft - 25-06-2018 (25-06-2018, 20:42)garfield napisał(a): Ambitnie - port, tama ale strasznie chaotycznie (domyslam sie, ze wiekszosc budynkow to grow). Sprawdz sobie mody - Move it. Plop the growables i RICO super sprawa Tak, większość to grow-y Staram się najpierw robić jakiś zarys miasta, a po wybudowaniu budynków bawić się w detaling i prostowanie Korzystam z następujących modów: 25 spaces advanced stop selection extra landscaping tools fine road anarchy 1.3.1 fine road tool 1.3.4 more beautification move it! 1.7.6 network extensions 2 nieogranicozna ziemia, nieograniczona ropa oraz rudy precision engineering prop & tree anarchy propline tool surface painter trafic manager: president edition (coś szwankuje ostatnio) ultimate eye candy ultimate trees mode Najpierw skupiam się na budowie szkieletu, potem będziemy dopieszczać Część rzeczy dopieściłęm już move item, część jak np koleje przy zoo są zrobione tymczasowo, żeby jakoś to funkcjonowało (gdy przyjdzie pora i to wypieszcze :> ) Na poprzednich miastach miałem strasznie podopieszczane (np. na mapie Wladywostok) w małe parki, alejki, piaskownice, place zabaw, jakieś ogródki piwne itp itd (wszytsko z propów beautification) ale zachciało się parklife'a i zoo Dziękuję za opinie RE: Fokino :) - buras_tft - 26-06-2018 W dniu dzisiejszym Fokino doczekało się nowych terenów parkowych w okolicach dworca, miejsca na ognisko za zajezdnią tramwajową/basenem oraz roślinności przy alei między Starym Fokino a dzielnicą domków jednorodzinnych Tereny portowe również się rozwijają W miarę na bieżąco będę dodawał zdjęcia z postępów RE: Fokino :) - buras_tft - 27-06-2018 Kolejne parki w Fokino Mieszkańcy coraz bardziej zadowoleni Dodatkowo burmistrz wydał dekret zezwalający na nazywanie ulic RE: Fokino :) - garfield - 27-06-2018 Parki fajne zieleni nigdy nie jest za duzo ale zabudowa troszeczke chaotyczna, narozniki etc. Zainstaluj sobie plop the growables i stosujac move it mozesz zrobic plynna zabudowe RE: Fokino :) - buras_tft - 27-06-2018 (27-06-2018, 20:45)garfield napisał(a): Parki fajne zieleni nigdy nie jest za duzo ale zabudowa troszeczke chaotyczna, narozniki etc. Zainstaluj sobie plop the growables i stosujac move it mozesz zrobic plynna zabudowe Dzięki za radę Bardziej stawiam na zabudowę, które wygeneruje mi gra, chciałbym aby była jakaś różnorodność tak jak to bywa w polskich miastach, np tu jakieś podobne kamieniczki, tam gdzieś wciśnięty budynek w lukę powstałą bo nieodbudowanym po wojnie domu etc etc choć pomyśle o Twojej radzie Jak na razie staram się załatać wolne przestrzenie (choćby w rogach ulic porobić ławki, jakieś parki itp.) oraz poprawić "krzywulce" występujące szczególnie w akurat nieobrabianych częściach miasta Później w planach jest budowa terenu z elektrowniami, hydroforni (jej przykład z innego miasta poniżej) oraz strefy komunalnej. Możliwe, że również jakiegoś blokowiska. Będę dodawał na bieżąco Poniżej zaś przykład hydroforni z mojego poprzedniego miasta, który chciałbym wcielić w życie na obecnym (z powodu posiadania w tamtych czasach tylko 8Gb ram a nie 16 jak obecnie to jakość tekstur może pozostawiać wiele do życzenia ) RE: Fokino :) - kabexxx - 27-06-2018 Kurde, jak ja oglądam tak piękne screeny, to aż nie żałuję, że się nie urodziłem w bogatej rodzinie i nie mam wypasionego komputera... Bo to takie wzory i inspiracje są! RE: Fokino :) - buras_tft - 28-06-2018 (27-06-2018, 22:56)kabexxx napisał(a): Kurde, jak ja oglądam tak piękne screeny, to aż nie żałuję, że się nie urodziłem w bogatej rodzinie i nie mam wypasionego komputera... Bo to takie wzory i inspiracje są! Witaj Kabexxx Z bogatej rodziny nie pochodzę a raczej w drugą stronę, a że mam 28 lat już na karku to od dawna kupuje sobie rzeczy sam Obecnie gram na i3-3320 (zamówiony i5-3470), 2x8gb ram ddr3, gtx 750 2gb od asusa i gra jakoś działa płynnie mimo, że konfiguracja nie najnowsza i wcale taka nie droga Na upartego można grać i na core2quadzie, które to procki chodzą na allegro po ~30zl, więc myślę, że praktycznie na wszystkim byś zagrał na upartego, jedyne ograniczenie to dbanie o kompa i wyobraźnia w budowaniu (mam oprócz blaszaka starego lapka hp compaq 6720s, który ma już 10 lat, a że jest regularnie konserwowany i dbam o niego to chodzi lepiej niż lenovo z i5 4gen mojej dziewczyny ;> ) Dziękuję za miłe słowa uznania i cieszę się, że Ci się podoba Pozdrawiam serdecznie |