Cities Skylines - Polskie forum gry
Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Dodatki i Modyfikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Dodatki-i-Modyfikacje)
+---- Dział: Poszukiwania obiektów i modyfikacji (https://citiesskylines.pl/dzial-Poszukiwania-obiektow)
+---- Wątek: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. (/temat-Poszukiwany-mod-budynki)



Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - RX4PL - 07-08-2018

Cześć.

Może niezbyt precyzyjnie określiłem temat ale już wyjaśniam o co mi chodzi...
W ostatniej odsłonie Sim City jest możliwość budowy fabryk/zakładów produkcyjnych np. komputery, telewizory itp. do których trzeba dostarczyć surowce/półprodukty. Wyprodukowane w takich zakładach przedmioty można sprzedać na rynku globalnym. To samo dotyczy wydobywanych surowców jak i półproduktów.
Czy znacie może jakiś mod lub mody, które można subskrybować ze Steam'a aby gra była bardziej realna, ekonomiczna.

Pozdrawiam.


RE: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - kabexxx - 07-08-2018

Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo CS jest realna i ekonomiczna Wink
Zakłady produkcyjne, usługowe, transport, mieszkania, biura, ROZLICZAJĄ się między sobą, CS jak najbardziej wszystkie te transakcje w tle rozlicza. Nawet od tych transakcji właśnie produkcja i handel płacą podatki, a pojazdy (ciężarówki i kolej) również wożą towary, półprodukty oraz surowce od konkretnego miejsca skupu do konkretnych odbiorców. Import i eksport są jeszcze bardziej jawne, bo menu gry Ci podaje wręcz ilościowe wskaźniki.

Po prostu Ty jesteś w grze zarządcą, a nie Jedyną Słuszną Partią, która zajmuje się sterowaniem rynkiem Wink Więc i to jest dużo bardziej realne niż w SimCity, a jeszcze tym bardziej, przecież działanie usług miejskich też jest sto razy bardziej realne: do zakładów produkcyjnych i usługowych miasta (elektrownie, szpitale i wszystko inne, co wymaga budowania przy ulicach) też trzeba dojechać i jeśli np. konkretne wozy wiozące konkretne zapasy do Twojej elektrowni nie dojadą, to produkcja prądu się wstrzyma. Ale jest mod na sprzedaż nadmiaru wody i prądu.


RE: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - SZyMeX - 07-08-2018

Ja tak się trochę wtrącę bo @kabexxx wszystko dokładnie opisał i nie ma co tu dopowiadać. Jak się nazywa ten mod o którym wspomniałeś pod koniec posta? Wygląda że może być całkiem ciekawy.


RE: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - RX4PL - 08-08-2018

(07-08-2018, 18:57)kabexxx napisał(a): Ty chyba nie zdajesz sobie sprawy, jak bardzo CS jest realna i ekonomiczna Wink
Zakłady produkcyjne, usługowe, transport, mieszkania, biura, ROZLICZAJĄ się między sobą, CS jak najbardziej wszystkie te transakcje w tle rozlicza. Nawet od tych transakcji właśnie produkcja i handel płacą podatki, a pojazdy (ciężarówki i kolej) również wożą towary, półprodukty oraz surowce od konkretnego miejsca skupu do konkretnych odbiorców. Import i eksport są jeszcze bardziej jawne, bo menu gry Ci podaje wręcz ilościowe wskaźniki.

Po prostu Ty jesteś w grze zarządcą, a nie Jedyną Słuszną Partią, która zajmuje się sterowaniem rynkiem Wink Więc i to jest dużo bardziej realne niż w SimCity, a jeszcze tym bardziej, przecież działanie usług miejskich też jest sto razy bardziej realne: do zakładów produkcyjnych i usługowych miasta (elektrownie, szpitale i wszystko inne, co wymaga budowania przy ulicach) też trzeba dojechać i jeśli np. konkretne wozy wiozące konkretne zapasy do Twojej elektrowni nie dojadą, to produkcja prądu się wstrzyma. Ale jest mod na sprzedaż nadmiaru wody i prądu.

Jest jak piszesz ale ekonomia w CS to jedynie podatki, wiem że Sim City daleko do CS ale mimo wszystko tego smaczku "ekonomi" i możliwości produkcji towarów trochę mi brakuje. W CS buduję port ale handel nie istnieje podpływają jedynie statki i jest sznurek ciężarówek do portu a handlu jako takiego nie ma.
A tak na marginesie przyłączam się do prośby o nazwę moda o którym mówisz.

Pozdrawiam.


RE: Poszukiwany mod - budynki produkcyjne. - kabexxx - 08-08-2018

Nieprawda! W C:S jest ta produkcja towarów! Przecież o tym pisałem. Wszystkie podmioty w grze rozliczają się między sobą. Jak najbardziej występuje kupno-sprzedaż między nimi oraz towary przejeżdżają wszystkimi możliwymi środkami transportu. I rozliczają się pieniężnie, po prostu to wszystko jest przeliczane w tle. Działa dokładnie tak samo turystyka. Mieszkańcy również dysponują określonym majątkiem ze swojej pracy i kupują określoną liczbę towarów za tyle, ile ich stać. Tak jak pisałem wcześniej, podatki są odprowadzane od sklepów i firm produkcyjnych właśnie od jednostki sprzedanego towaru/surowca .
Gra w ogóle ukrywa przed Tobą mnóstwo innych informacji. Choćby co do tych mieszkańców - na przykład każdy z nich ma indywidualną długość życia i mają określony wiek co do dnia;. różne typy zabudowy przyciągają różny procent rodzin; stawianie różnych budynków i usług zmienia rating popytu itd.
Po prostu to wszystko jest przeliczane w tle i nie widzisz tego w okienku bezpośrednio, natomiast pośrednio możesz śledzić choćby te pociągi i ciężarówki - wożą towary z punktu A do B, wożąc określoną ilość ładunku. Również do tych elektrowni twoich są zwożone surowce. Również karawany, śmieciarki, karetki, wozy policyjne itd. wożą konkretne "ładunki". Wszystko, wszystko to jest realnie symulowane w grze. Jeśli chodzi o moda, to http:// https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=702070768&searchtext=export, ale podobno już nieaktualny.