![]() |
Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów (/temat-Dwa-miasta-dwie-rozne) |
Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - Adr3r - 04-09-2018 Witam. Jedna sprawa nie daje mi spokoju, a nie chce sam tego sprawdzać, żeby nie zepsuć rozbudowanego save'a. Otóż buduję miasto z użyciem dużej ilości modów i obiektów. Ostatnio zechciałem zbudować drugie miasto, ale z ograniczoną liczbą modów i obiektów, a nawet zupełnie bez nich (pod osiągnięcia na Steam ![]() RE: Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - matthew94s - 05-09-2018 Będziesz musiał je włączyć. Obiekty zniknął z modami. Przyznam szczerze nie wiem jak gra zareaguje, jak wyłączysz mody ![]() ![]() RE: Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - SZyMeX - 05-09-2018 Jeżeli chcesz tylko ograniczyć ilość ilość modów to niestety musisz je wyłączać i włączać. Jeżeli natomiast drugie miasto chcesz zrobić na totalnej podstawce to spróbuj użyć opcji uruchamiania "-noWorkshop" (ewentualnie coś w rodzaju "-noMod"/"-noMods" dla samych modyfikacji ale nie wiem czy to zadziała) RE: Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - kabexxx - 05-09-2018 -disableMods RE: Dwa miasta, dwie różne kolekcje modów - SZyMeX - 05-09-2018 O właśnie, dokładnie o to mi chodziło ![]() |