Cities Skylines - Polskie forum gry
Motyw dróg - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Dodatki i Modyfikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Dodatki-i-Modyfikacje)
+---- Dział: Poszukiwania obiektów i modyfikacji (https://citiesskylines.pl/dzial-Poszukiwania-obiektow)
+---- Wątek: Motyw dróg (/temat-Motyw-drog)

Strony: 1 2


Motyw dróg - SZyMeX - 28-10-2018

Jak nazywa się motyw/mod czy jakkolwiek to nazwać powodujący "łagodne" łączenie się pasów? W zasadzie to nawet nie wiem jak to nazwać, najłatwiej będzie pokazać Wink
https://youtu.be/huaUch7GTC4?t=105


RE: Motyw dróg - garfield - 28-10-2018

(28-10-2018, 21:15)SZyMeX napisał(a): Jak nazywa się motyw/mod czy jakkolwiek to nazwać powodujący "łagodne" łączenie się pasów? W zasadzie to nawet nie wiem jak to nazwać, najłatwiej będzie pokazać Wink
https://youtu.be/huaUch7GTC4?t=105

ale o co Ci dokladnie chodzi bo ja tam nic niecodziennego nie widze :-o


RE: Motyw dróg - maciov - 28-10-2018

chodzi Ci o 'sharp junction angles'? to jest teraz elementem road anarchy.

chyba, że chodzi o coś innego? :P


RE: Motyw dróg - garfield - 28-10-2018

(28-10-2018, 22:24)maciov napisał(a): chodzi Ci o 'sharp junction angles'? to jest teraz elementem road anarchy.

chyba, że chodzi o coś innego? :P

wlasnie ja tez nie wiem o co chodzi fine road anarchy chyba kazdy ma a te "polaczenia" nie byly jakos wybitnie "smooth" dlatego ja sie przygladalem czy tam nie bylo jakichs znikajacych tekstur bo teraz jest taki nowy mod ktory pozwala uzupelnic te ubytki (https://steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=1516956630) ktore ja zwykle zakrywam ploppabe asphalt, ale tam nic takiego nie bylo. Generalnie jesli teren jest plaski to najlepiej robic krotkie odcinki a pozniej rozciagac i formowac wtedy i mniej nodow jest i wszystko przechodzi z jednej do nastepnej ulicy plynnie.


RE: Motyw dróg - maciov - 29-10-2018

ja mam fine road tool i road anarchy (nigdy nie wiem w sumie który jest do czego xd) i tam na 100% jest opcja, że można robić takie ostre/płynne (niepotrzebne skreślić) zjazdy. dlatego sharp junction już nie jest potrzebny


RE: Motyw dróg - SZyMeX - 29-10-2018

To spróbuję jeszcze raz wytłumaczyć Wink
Gdy sanctum gamer zbudował asymetryczną drogę (2 pasy w jedną, dwa w drugą) a potem jeden jej odcinek odwrócił by dwa pasy biegły w stronę skrzyżowań to na łączeniu tych odcinków z pasów automatycznie zrobił się ten.. no właśnie.. jak to się nazywa? xD "odcinek wyłączony z ruchu" powiedzmy. Chodzi o to że zrobiło to się automatycznie a nie trzeba stawiać tych linii ręcznie co jest bardzo żmudne i nie zawsze precyzyjne.

EDIT:
[Obrazek: UPlt1In.jpg]
Że screenem mam nadzieję że już będzie wiadomo co i jak :P


RE: Motyw dróg - maciov - 29-10-2018

są dwie rzeczy, które mi przychodzą do głowy: albo mass transit (którego nie mam, więc po prostu strzelam xd), albo może ma jakiś road+ theme czy jak to się tam zwie.


RE: Motyw dróg - garfield - 29-10-2018

Network Extension 2 i zaraz to udowodnie :P
Porosze pierwsze ktore znalazlem stare z Jozefowa https://i.imgur.com/bfWYaQ4.jpg
Ale jesli tego nie ma w Network Extensions 2 to jest to Mass Transit xD bo ja juz nie wiem ktora droga jest ktora sa dwie asymetryczne 2+1 i tylko jedna daje taki efekt xD (Mass Transit mam)


RE: Motyw dróg - kabexxx - 29-10-2018

Na tym z Imgura to widzę dodany asfalt w formie propów/decali.

Pewnie Mass Transit, bo to w tym DLC dodano logikę asymetrycznych dróg. Przecież same assety asymetrycznych dróg bez DLC w ogóle nie działają.


RE: Motyw dróg - garfield - 29-10-2018

(29-10-2018, 13:24)kabexxx napisał(a): Na tym z Imgura to widzę dodany asfalt w formie propów/decali.

Pewnie Mass Transit, bo to w tym DLC dodano logikę asymetrycznych dróg. Przecież same assety asymetrycznych dróg bez DLC w ogóle nie działają.

to z mojego miasta tam nie ma asfaltu Wink   tak sie robi na tych polaczeniach niestety bo te polaczenie nie rozpoznaja ustawien road options (kolor)