Zrzuty z MoveIt! Co to jest i jak to działa? - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Dodatki i Modyfikacje (https://citiesskylines.pl/dzial-Dodatki-i-Modyfikacje) +---- Dział: Zrzuty z Move It! (https://citiesskylines.pl/dzial-Zrzuty-z-Move-It) +---- Wątek: Zrzuty z MoveIt! Co to jest i jak to działa? (/temat-Zrzuty-z-MoveIt-Co-to) |
Zrzuty z MoveIt! Co to jest i jak to działa? - SZyMeX - 09-11-2018 Część z was pewnie już zdążyła zauważyć nowy dział, w zamyśle ma on służyć do dzielenia się swoimi "zrzutami" z modyfikacji MoveIt! Jednak czym tak w zasadzie są te zrzuty oraz jak to wszystko działa? Postaram się to wyjaśnić poniżej Jakiś czas temu do MoveIt! doszła opcja eksportu oraz import zaznaczonego obszaru. Znajdziemy ją w prawym dolnym rogu oznaczoną takimi ikonkami: Jak łatwo się domyśleć, pierwsza służy do exportu a druga do importu obszaru. Po kliknięciu w export ukaże nam się takie okno: U góry wpisujemy nazwę a następnie klikamy export. Od teraz nasz zaznaczony obszar zapisany jest w folderze MoveItExports znajdującym się w dokumentach gry (AppDate -> Local -> Colossal Order -> Cities Skylines) W zasadzie mógłby to być już koniec, ponieważ tak zapisany obszar możemy już udostępnić innym graczom. Aby go zaimportować do gry należy umieścić go w w/w folderze a w samej grze kliknąć ikonkę importu. Jednak problemem pozostaje fakt, że duża większość graczy korzysta z customowych obiektów, propów itp. Aby więc rozpoznać co dokładnie zawarte jest w danym obszarze należy skorzystać z tej strony: http://www.extractor.site/ Po wejściu "upuszczamy" nasz plik w podane miejsce, a następnie jeżeli wszystko jest okej klikamy "extract". W tym miejscu ukaże nam się krótsza bądź dłuższa (wszystko zależy od obszaru jaki chcemy importować) lista wszystkich obiektów na nim użytych. Po kliknięciu w poszczególne pozycje zostaniemy przeniesieni do strony steam workshop skąd jednym kliknięciem możemy zasubksrybować dany obiekt. No i to byłoby w zasadzie na tyle, po pobraniu wszystkich wymaganych obiektów importujemy nasz plik xml w grze i gotowe. Zachęcam do udostępniania własnych zrzutów z ciekawych miejsc waszych miast |