Jak zrobić "wąski" kanał? - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady) +--- Wątek: Jak zrobić "wąski" kanał? (/temat-Jak-zrobic-waski-kana%C5%82) |
Jak zrobić "wąski" kanał? - SZyMeX - 06-10-2019 Mam pewne pytanie, usiłuje zrobić w citiskach kanał Raduni, który jest w niektórych miejscach cholernie wąski a jak wiadomo citiski nie lubią czegoś takiego (albo ja nie znam żadnego sposobu na to). Aktualnie "poradziłem" sobie z tym tak, że na dno kanału dałem droge. Dzięki temu ziemia nie wystaje z brzegów kanału. Jednak po zalaniu tego woda zaraz będzie mi krzyczeć że powódź albo droga się zniszczy... Więc jest to rozwiązanie raczej bardzo chwilowe. Tak więc, w jaki sposób zrobić wąski kanał tak, by nie wystawała ziemia oraz żeby ogólnie ładnie to wyglądało? Poniżej daje screeny, sorry że telefonem ale odpalenie chroma na kompie wraz z włączonymi citiskami groziłoby wybuchem xD Do tego dochodzi kolejne pytanie. Jak na widocznej na pierwszym screenie wyspie dodać roślinność? Teren jest oczywiście dużo niżej, "wyspa" ta to tylko ściany przykryte ploppable asphalt-em a rośliny zawsze zjeżdżają mi do poziomu terenu... Jak je "podnieść?" RE: Jak zrobić "wąski" kanał? - garfield - 06-10-2019 wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/myworkshopfiles/?appid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa) (06-10-2019, 17:04)garfield napisał(a): wiec tak - ja bym zastosowal zwykle kanaly z gry, nastepnie czesc mozna przykryc albo wszelkiego rodzaku scianami w formie propow, jeszcze lepsza metoda to sciany z PO, w ostatecznosci sa tez slope profiles w formie sieciowej https://steamcommunity.com/id/deeheks/myworkshopfiles/?appid=255710 . Wegetacja - albo bardzo wysokie drzewa ktore beda wystarczajaco wysokie aby siegnac dna i wystawac ponad powierzchnie, albo rosliny w formie propow (i np PO zeby je przeskalowac etc.) nastepna metoda to tree snapping (jesli nie masz moda na nielimitowane drzewa)generalnie w cities nigdy nic nie jest takie na jakie wyglada i najczesciej wszystko polega nie na tym ze cos jest takie jakie chcesz, tylko na zakryciu tego czego nie chcesz RE: Jak zrobić "wąski" kanał? - SZyMeX - 06-10-2019 Okej, drzewa wystarczająco długie by wystawały ponad powierzchnię tej "wyspy", ale co z ich "umieraniem" kiedy są pod wodą? Jest jakiś mod wyłączający ten efekt? (Chodzi o te "uschnięte" drzewa - zostają z nich tylko gałęzie) RE: Jak zrobić "wąski" kanał? - garfield - 06-10-2019 (06-10-2019, 17:44)SZyMeX napisał(a): Okej, drzewa wystarczająco długie by wystawały ponad powierzchnię tej "wyspy", ale co z ich "umieraniem" kiedy są pod wodą? Jest jakiś mod wyłączający ten efekt? (Chodzi o te "uschnięte" drzewa - zostają z nich tylko gałęzie)no radioactive desert (choc ja mam hide it ale niektorzy maja jakies problemy z hide it ktorych ja nie zaobserwowalem, tak czy inaczej no radioactive desert nie sprawia nikomu chyba problemow) RE: Jak zrobić "wąski" kanał? - Mario - 06-10-2019 np https://www.youtube.com/watch?v=lsJvJqm307Q |