crashujący save - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne) +---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra) +---- Wątek: crashujący save (/temat-crashujacy-save) |
crashujący save - Geruch - 12-11-2019 Otóż podczas ładowania się save pasek ładowania dochodzi do pewnego momentu i zatrzymuje się. przy użyciu moda "loading screen mod" podczas ładowania save ekran w pewnym momencie staje się niebieski i też nie daje rady się zaczytać. Oczywiście wrzucam pliki niezbędne do analizy mojego problemu i liczę na pomoc. RE: crashujący save - SZyMeX - 12-11-2019 Połowa jak nie 3/4 logu to błędy związane z DirectX-em. Np: d3d11: failed to create 2D texture id=42202 width=1 height=1 mips=3 dxgifmt=29 [D3D error was 80070057] Na początek spróbuj użyć opcji uruchamiania -force-d3d9. RE: crashujący save - garfield - 12-11-2019 @SZyMeX problem w tym ze ja od jakichs 2 tyg mam ten s am blad, jedyny problem to znikajace holograficzne propy uzyte z PO, zadnych innych problemow to nie powoduje, choc nie wiem skad sie blad pojawil wczesniej bylo ok. @Geruch Zastanawia mnie bardziej NullReferenceException , zwykle zwiazane ze zlymiustawieniami rico ale tutaj odnosi sie to do panelu transportu.... wiec jakie mody masz TLM ? IPT ? sprawdz sobie liste modow ktore nie dzialaja i upewnij sie ze zadnego z nich nie uzywasz RE: crashujący save - SZyMeX - 12-11-2019 Czasem również błąd z DirectX potrafi nieźle napsuć. Niech najpierw naprawi to, a potem będziemy się martwić o resztę jeżeli nie zadziała RE: crashujący save - garfield - 12-11-2019 (12-11-2019, 21:36)SZyMeX napisał(a): Czasem również błąd z DirectX potrafi nieźle napsuć. Niech najpierw naprawi to, a potem będziemy się martwić o resztę jeżeli nie zadziała@SZyMeX w moim wypadku tego bledu sie nie da naprawic poprostu jest i tyle od 2 tyg. Simon Ryr od procedural objects to sprawdza ale jak narazie ani powodu anirozwiazania nie widac to jest zwiazane z additive shader mod w jakis sposob. RE: crashujący save - Geruch - 12-11-2019 niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ? RE: crashujący save - SZyMeX - 12-11-2019 Prześlij tutaj listę modyfikacji (nie obiektów). RE: crashujący save - garfield - 12-11-2019 (12-11-2019, 21:41)Geruch napisał(a): niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ?w loading screen mod jest nowa funkcja recover from simulation errors..... sprawdz tez ta liste https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mVFkj_7ij4FLzKs2QJaONNmb9Z-SRqUeG6xFGqEX1ew/edit#gid=0 RE: crashujący save - Geruch - 12-11-2019 (12-11-2019, 21:51)garfield napisał(a):właśnie zabrałem się za przeglądanie. a jak mogę udostępnić listę modów ? (chciałem abyście Panowie mieli wgląd)(12-11-2019, 21:41)Geruch napisał(a): niestety komenda startowa nie pomogła. co dalej mam robić ?w loading screen mod jest nowa funkcja recover from simulation errors..... sprawdz tez ta liste https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mVFkj_7ij4FLzKs2QJaONNmb9Z-SRqUeG6xFGqEX1ew/edit#gid=0 RE: crashujący save - SZyMeX - 12-11-2019 Jak nie masz ich dużo to "wystarczy" je przepisać, jak jednak trochę ich jest to porób screeny z zakładki "modyfikacji" w menedżerze treści. (chociaż w sumie nie wiem/nie zastanawiałem się czy jest jakiś szybszy sposób na to, może @garfield coś wie? :P) |