Sunset Harbor Cities Skylines: Sunset Harbor - Pamiętnik Dev #3 Transport publiczny - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Cities Skylines - Aktualności i DLC (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-Aktualnosci) +--- Wątek: Sunset Harbor Cities Skylines: Sunset Harbor - Pamiętnik Dev #3 Transport publiczny (/temat-Cities-Skylines-Sunset--3613) |
Cities Skylines: Sunset Harbor - Pamiętnik Dev #3 Transport publiczny - SZyMeX - 22-03-2020 Witajcie budowniczowie w kolejnej części pamiętników developerskich!
Ponieważ poprzedni dziennik developerski dedykowany był trolejbusom, uznaliśmy że dobrym pomysłem byłoby wspomnienie w dzisiejszym wydaniu o jeszcze większej ilości zmian dotykających transport publicznych nadchodzących wraz z DLC Sunset Harbor.
Autobusy międzymiastowe Autobusy międzymiastowe są usługą transportu publicznego otwierającą kolejne połączenia zewnętrzne. Oprócz transportu turystów, autokary sprawiają, że podróże twoich mieszkańców stają się dużo łatwiejsze, co ostatecznie znacząco obniża ruch uliczny, ponieważ zostawiają oni swoje pojazdy w domach. Jest w tym coś niezwykłego, gdy podróżujesz nocą a twój dom czeka w oddali. Usługa autobusów międzymiastowych odblokowywana jest na szóstym kamieniu milowym, ale już wcześniej możesz zobaczyć autokary przemierzające autostrady na mapie. Nowe stacje i terminale autobusów międzymiastowych są zlokalizowane w tym samym menu budowy, co usługa autobusów lokalnych. Nie ma tutaj potrzeby budowy żadnych przystanków czy linii, wystarczy zbudować stację lub terminal aby zauważyć autobusy regularnie zatrzymujące się w twoim mieście. Usługa ta przychodzi wraz z nowymi modelami autokarów oraz zmodyfikowanym panelem transportu. Dostosowanie starego suwaka budżetu autobusu zachęca również ludzi do częstszego korzystania z autobusów międzymiastowych. Stacja autobusów międzymiastowych o poranku. Helikoptery pasażerskie Kolejna nowość w transporcie publicznym wzniesie mieszkańców ponad miasto. Helikoptery pasażerskie całkowicie omijają ruch uliczny i ślizgają się po niebie, łącząc ludzi w zupełnie nowy sposób. Ta usługa odblokowywana jest na 11 kamieniu milowym, zaraz przed lotniskami, i używa dokładnie tego samego menu budowy co inne usługi transportu powietrznego. Nowe obiekty odblokowywane z tą usługą to nowe modele helikopterów, hangar helikopterów, oraz lądowisko dla helikopterów. Zaktualizowano również panel transportu publicznego oraz dodano helikoptery pasażerskie do już istniejącego suwaka budżetu transportu powietrznego. Aby stworzyć swoją pierwszą linię helikopterów najpierw musisz postawić hangar który wyśle twoje pojazdy w przestworza. Następnie możesz wybudować tyle lądowisk ile tylko chcesz oraz połączyć je za pomocą nowego narzędzia do tworzenia "Tras dla helikopterów". Nie zapomnij by połączyć hangar do jednego z przystanków ponieważ helikoptery nie mogą się poruszać bez odpowiedniej trasy! Na koniec, możesz stworzyć ostateczną linię poprzez połączenie lądowisk korzystając z narzędzia do "Wyznaczania linii helikopterów". Dodatkowo mamy dwa kolejne lądowiska na jednym z nowych hubów transportowych o których właśnie zamierzamy powiedzieć! Łączenie hangaru z lądowiskiem przy użyciu narzędzia do "Wyznaczania tras dla helikopterów" Huby transportowe Dobrze to przeczytaliście, dodajemy nowe huby transportowe do gry! Łącznie, pięć nowych hubów zostanie dodanych wraz z DLC Sunset Harbor. Huby transportowe łączą różne środki transportu publicznego, sprawiając, że przejście z jednego na drugi jest dużo łatwiejsze i szybsze. Wszystkie nowe huby zostaną dodane do zupełnie nowej zakładki w menu budowy, wraz z poprzednimi hubami. Huby transportowe funkcjonują w dokładnie ten sam sposób co zwykłe przystanki: jeżeli hub został wybudowany i jest połączony do drogi, torów kolejowych czy metra, może być użyty przy tworzeniu linii transportu publicznego. Hub Metro-Kolej już gotowy! Poniżej krótkie wprowadzenie do nowych obiektów:
Lotnisko Metropolitalne łączy ze sobą podróżnych z całego świata. Wraz z tymi hubami udało nam się przebrnąć przez wszystkie nowości transportu publicznego. Następny Dziennik Developerski skupi się na zupełnie odmiennych usługach miasta. Mamy nadzieję że polubiliście te nowości i ze zniecierpliwieniem czekacie na kolejne! Do zobaczenia następnym razem budowniczowie! Team Developerski Colossal Order Tłumaczenie dla Cities Skylines Polska: SZyMeX RE: Cities Skylines: Sunset Harbor - Pamiętnik Dev #3 Transport publiczny - marcin.jaw - 23-03-2020 Bardzo dobry pomysł z autokarami, do tego dwa huby, szkoda, że nie połączą też tramwajów w żadnym z hubów. Ogólnie kwestia hubów jest mało rozwinięta trochę przypomni polskie węzły przesiadkowe, niby są ale nic nie rozwiązują. Na szczęście jest kilka dobrych rozwiązań w warsztacie, które ułatwiają życie budowniczym i mieszkańcom ich miast |