Cities Skylines - Polskie forum gry
[oddzielony] Pauza po starcie gry i błąd Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceExcep - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Sprawy techniczne (https://citiesskylines.pl/dzial-Sprawy-techniczne)
+---- Dział: Problemy z grą (https://citiesskylines.pl/dzial-Problemy-z-gra)
+---- Wątek: [oddzielony] Pauza po starcie gry i błąd Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceExcep (/temat-oddzielony-Pauza-po-starcie)



[oddzielony] Pauza po starcie gry i błąd Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceExcep - CardinalPL - 29-03-2020

Niestety u mnie po załadowaniu jest pauza i okienko z info: Object reference not set to an instance of an object [System.NullReferenceException]
Podsyłam logi Smile
Dzięki za ew. pomoc.

PS. nie widzę mojego załącznika Frown


RE: Lista modów niedziałających po aktualizacji 1.13.0-f7 (Sunset Harbor)! - SZyMeX - 29-03-2020

My też go nie widzimy, musisz go dodać jeszcze raz Smile
Jak nie uda się przez forum to spróbuj przez jakiś hosting.


RE: Lista modów niedziałających po aktualizacji 1.13.0-f7 (Sunset Harbor)! - CardinalPL - 29-03-2020

(29-03-2020, 09:39)SZyMeX napisał(a): My też go nie widzimy, musisz go dodać jeszcze raz Smile
Jak nie uda się przez forum to spróbuj przez jakiś hosting.
Udało się Smile


RE: Lista modów niedziałających po aktualizacji 1.13.0-f7 (Sunset Harbor)! - SZyMeX - 29-03-2020

Wrzuć ten log normalnie, nie przez PDF-a bo go ucięło. Cały log masz zawalony błędami "Unknown prefab", zupełnie tak, jakbyś zaczął wczytywać miasto bez żadnych obiektów, które wcześniej wykorzystywałeś.

P.S Oddzieliłem temat by nie mieszać w tamtym wątku.


RE: Lista modów niedziałających po aktualizacji 1.13.0-f7 (Sunset Harbor)! - CardinalPL - 29-03-2020

(29-03-2020, 13:11)SZyMeX napisał(a): Wrzuć ten log normalnie, nie przez PDF-a bo go ucięło. Cały log masz zawalony błędami "Unknown prefab", zupełnie tak, jakbyś zaczął wczytywać miasto bez żadnych obiektów, które wcześniej wykorzystywałeś.

P.S Oddzieliłem temat by nie mieszać w tamtym wątku.



RE: [oddzielony] Pauza po starcie gry i błąd Object reference not set to an instance o... - SZyMeX - 29-03-2020

Masz jakieś uszkodzone obiekty albo mody, ciężko powiedzieć bo nie widziałem wcześniej takiego błędu a też zbyt wiele w necie nie ma.
Cały czas ten błąd:
Kod:
Simulation error: Object reference not set to an instance of an object
  at BuildingManager.SimulationStepImpl (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at SimulationManagerBase`2[Manager,Properties].SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at BuildingManager.ISimulationManager.SimulationStep (Int32 subStep) [0x00000] in <filename unknown>:0
  at SimulationManager.SimulationStep () [0x00000] in <filename unknown>:0
  at SimulationManager.SimulationThread () [0x00000] in <filename unknown>:0   [Core]

Word pokazuje 10 000 (!) stron tego log-a..

Porównaj najpierw swoje modyfikacje z tymi listami:
https://citiesskylines.pl/temat-Lista-modow-niedzia%C5%82ajacych--3624
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1mVFkj_7ij4FLzKs2QJaONNmb9Z-SRqUeG6xFGqEX1ew/edit#gid=0

Jeżeli masz coś nieaktualnego - odsubskrybuj.

Co możesz jeszcze spróbować to:
1. Odpalić nową grę, nie zapis, i zobaczyć czy się uruchomi.
2. Odpalić grę bez żadnych modyfikacji i obiektów (na 99% wtedy pójdzie bez problemu)
3. Dodać same modyfikacje, bez obiektów, zobaczyć czy się uruchomi.
4. Dodać obiekty i... zobaczyć czy się uruchomi.

Jeżeli wywali się już na modyfikacjach - musisz po kolei dodawać mody i sprawdzać który z nich powoduje ten błąd.
Jeżeli wywali się na obiektach no to... wszystko zależy od tego ile ich masz. Jeżeli bardzo dużo no to będzie trochę z tym zabawy, ale na początek możesz spróbować odsubskrybować te ostatnio dodane.