Cities Skylines - Polskie forum gry
Blender Szarej Wydry - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Nasza twórczość (https://citiesskylines.pl/dzial-Nasza-tworczosc)
+--- Dział: Projekty w przygotowaniu (https://citiesskylines.pl/dzial-Projekty-w-przygotowaniu)
+--- Wątek: Blender Szarej Wydry (/temat-Blender-Szarej-Wydry)

Strony: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14


Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 10-05-2020

Hej, będę tu zamieszczał aktualizację dotyczące moich modeli.

Głównie to będą modele pojazdów ale co jakiś czas pojawią się propy i budynki.
Zachęcam również do przeglądania tagu #wroclawskylines na wykopie, gdyż tam zamieszczam wszystkie aktualizacje dotyczące moich modów, kanału na YT czy rozbudowy mapy Wrocka nad którą pracuje.

Assety które jeszcze nie wypuściłem na workshop  Wink

Pomnik Żołnierzy Polskich na Górce Oporowskiego we Wrocławiu 
Assety zrobione z potrzeby chwili. Nie było podobnych assetów na WS, a akurat robię ten fragment mapy. 
[Obrazek: DcRuM7R.png]
[Obrazek: nrvkv6n.png]

Pomniki są już gotowe, wypuszczę na WS jak będę miał dobre foty z gry. Kwestia kilku dni.

Moderus Beta 19 AC
Przedostatni z zaplanowanych na ten moment wagonów tramwajowych do mojej serii z Wrocławia.
Będzie wypuszczony w dwóch wersjach. Blue metallic w barwach MPK Wrocław oraz w wersji generycznej, zmieniającej kolor.
Aktualnie jestem na etapie zakończonego modelowania detali w członie A*, jeszcze optymalizacja i tekstury. Człon C jest prawie identyczny więc to będzie kwestia zrobienia odbicia członu A i zmiany drobnych detali. Człon B to też będzie nie dużo roboty. Strzelam, że będę potrzebował górę tygodnia na wydanie gotowego wagonu.

*prawie. Zapomniałem o wycieraczkach ale to jest chwila roboty.
[Obrazek: mVqENTF.png]
[Obrazek: ByccqOg.png]
[Obrazek: ZvkiB6b.png]
[Obrazek: 5yqpyPz.png]
[Obrazek: Vz2IEGs.png]
[Obrazek: comment_1589064181rl9By99XUOkYeCnRZj4oeE.jpg]


RE: Blender Szarej Wydry - Lichwiarz - 10-05-2020

Wrocław, tudzież Breslau zawsze na plus. Nie mogę się doczekać ewentualnych budyneczków i elementów architektury mniejszej, i większej z tegoż miasta. Sam czaiłem się, aby jakąś kolekcję Wrocławskich gmachów, czy kamieniczek uczynić, tylko jakoś nigdy nie było mi tam po drodze ;D Wyrazy uznania!


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 11-05-2020

Update 11.05.2020
Moderus Beta 19 AC
Optymalizacja skończyła się na ok. 2000 trójkątów, czyli to będzie jeden z najcięższych wagonów jakie do tej pory zrobiłem.
Rozpoczął się proces teksturowania.
[Obrazek: Nwk5941.png]
[Obrazek: ZRuwfjI.png]


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 15-05-2020

Update 11.05.2020
Moderus Beta 19 AC
Ja już tak mam, że wszystko robię powoli i ślamazarnie :P
Kolejne tekstury lądują w odpowiednich miejscach na modelu.
Zostały mi do dołożenia okna, drzwi, światła i drobne pierdoły w stylu przycisków, nalepek na drzwiach czy zamków.
[Obrazek: EwM7jJn.png]
[Obrazek: 3zhhiq6.png]
[Obrazek: yLYLqba.png]
[Obrazek: upsuutu.png]


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 16-05-2020

@PEWEX Mark Sharp działa w CSL

[Obrazek: r7IgyZh.png]
[Obrazek: 9SWNI5k.png]
[Obrazek: GLad9o7.png]
[Obrazek: ptYnLTL.png]

Wrzucam tak, żeby nie robić spamu


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 18-05-2020

Update: 18.05.2020
Moderus Beta 19 AC
Udało mi się trochę zoptymalizować model.
Zapomniałem, że blender podaję liczbę trójkątów przed triangulacją poligonów, po exporcie do fbx wygląda to gorzej niż myślałem.

[Obrazek: GnSNjeA.png]
[Obrazek: ff9CPEE.png]
Tak to wyglądało przed optymalizacją


[Obrazek: 8tSBcU8.png]
[Obrazek: glrUpBf.png]
A tak po optymalizacji.
Uprościłem trochę przód, wywaliłem zbędne poligony. Zmieniłem wsporniki lusterek, wcześniej to były tuby o przekroju heksagonalnym, teraz przekrój jest prostokątny.
Różnicy w zasadzie nie widać.

Udało mi się też skończyć teksturowanie członu A.

[Obrazek: 2UBgZhy.png]

[Obrazek: T5v009V.png]

[Obrazek: zCk3168.png]

W zasadzie człon A jest już skończony.
Mam nadzieję, że z członem B i C zejdzie mi mniej czasu.


RE: Blender Szarej Wydry - PEWEX - 18-05-2020

Hmm nieźle ale coś o tym przód wygląda trochę... uncanny? Nie wiem jak to powiedzieć po polsku, ale chodzi mi o to że jest od razu oczywiste że jest moderus ale coś wygląda dziwnie i nie wiem czego to może być.


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 18-05-2020

(18-05-2020, 21:23)PEWEX napisał(a): Hmm nieźle ale coś o tym przód wygląda trochę... uncanny? Nie wiem jak to powiedzieć po polsku, ale chodzi mi o to że jest od razu oczywiste że jest moderus ale coś wygląda dziwnie i nie wiem czego to może być.

Możliwe, że proporcja okien względem bryły jest zachwiana. Dodatkowo na przodzie kokpit może się zlewać z czarną maskownicą. 
Może po dodaniu speculara będzie to trochę lepiej wyglądało.


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 21-05-2020

Update: 18.05.2020
Moderus Beta 19 AC

Człon B ukończony
[Obrazek: MSHsMW9.png]
[Obrazek: IvIi2uJ.png]


RE: Blender Szarej Wydry - SzaraWydra - 22-05-2020

Update: 18.05.2020

Moderus Beta 19 AC

Człon C ukończony. 
Jeszcze muszę uszykować inne mapy oprócz diffuse'a i będziemy testowali w grze.
[Obrazek: X9vc1nf.png]
[Obrazek: 1Rp6Nho.png]
[Obrazek: DVe8kP3.png]
[Obrazek: 5RRYNho.png]
[Obrazek: KGEBBh8.png]