![]() |
Najlepsze modyfikacje miesiąca #6 - Wersja do druku +- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl) +-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I) +--- Dział: Swobodna rozmowa (https://citiesskylines.pl/dzial-Swobodna-rozmowa) +--- Wątek: Najlepsze modyfikacje miesiąca #6 (/temat-Najlepsze-modyfikacje--3783) |
Najlepsze modyfikacje miesiąca #6 - SZyMeX - 07-07-2020 ![]() Po krótkiej przerwie pora na kolejne podsumowanie najlepszych modyfikacji wydanych w ostatnim czasie. A tym razem myślę, że na prawdę warto zaznajomić się z tą listą, gdyż modyfikacje tutaj zaprezentowane mają aspiracje do bycia jednymi z lepszych jakie został do tej pory wydane, i na pewno wylądują na niejednej liście "Must Have"
![]() 1. Intersection Marking Tool 1.0
Zaczynamy "z grubej rury". Powyższa modyfikacja bez dwóch zdań odmieni nasze miasta, przede wszystkim dodając im więcej realizmu bez żadnego nakładu z naszej strony. O czym mowa? O znakach poziomych (czy też po prostu pasach ruchu) na skrzyżowaniach! Niby nic, ale nie oszukujmy się, takie detale w niesamowity sposób poprawiają odbiór naszych miast, a każdy kto sam kiedyś próbował "malować" pasy za pomocą propów itp. z pewnością doceni zaoszczędzony czas dzięki tej prostej modyfikacji ![]() ![]() ![]() ![]() 2. Shared Stop Enabler (Beta) Od razu podkreślę, że jest to dopiero wersja beta tej modyfikacji, ale z pewnością warto się nią zainteresować, i jeżeli nie będzie powodowała większych problemów, po prostu z niej korzystać ![]() Co konkretnie powoduje ten mod? Każdy kto próbował bardziej rozbudować swój transport publiczny w mieście, i robić to przy okazji w w miarę realny sposób wie, że dużą przeszkodą jest tutaj brak możliwości łączenia przystanków np. autobusowych i tramwajowych w jednym miejscu. Ta modyfikacja wpływa właśnie na tą część rozgrywki. Dzięki niej, można łączyć przystanki różnych środków transportu w jednym miejscu i dzięki temu tworzyć bardziej realne otoczenia. Zdecydowanie warto się jej przyjrzeć ![]() ![]() ![]() Ten mod przypadnie do gustu przede wszystkim osobom korzystającym z dodatku Mass Transit. Poprawia on fizykę kolejek linowych, dzięki czemu te zawsze będą zwrócone poziomo względem gruntu, a nie tak jak domyślnie, kołysać się niczym wahadło i zapewniając pasażerom dosyć ciekawe wrażenia
![]() ![]() ![]() Kolejna modyfikacja na naszej liście polepszy nieco graficzne doznania w Cities Skylines, jednocześnie nie wpływając (przynajmniej w teorii) znacząco na FPS-y. Nazwa mówi sama za siebie, dzięki temu modowi możemy mocno zwiększyć zasięg renderowania cieni, oraz przy okazji wybrać jeden z ich trzech wariantów - ostry, vanilla, czy też "rozmyty". Resztę pokażą screeny
![]() ![]() ![]() ![]() Ostatnia modyfikacja to w zasadzie update wcześniejszego, znanego moda, pozwalającego na dowolne przemalowywanie budynków według naszego uznania. Ta wersja współpracuje z Harmony 2.01, który wykorzystywany jest przy wielu innych pozycjach. Warto więc przesiąść się na tą wersję modyfikacji, jeżeli korzystaliśmy już wcześniej z "oryginału".
![]() ![]() ![]() I w ten sposób dotarliśmy do końca kolejnego podsumowania z naszej małej forumowej "serii"
![]() ![]() |