Cities Skylines - Polskie forum gry
długie trasy powrotu z miasta - Wersja do druku

+- Cities Skylines - Polskie forum gry (https://citiesskylines.pl)
+-- Dział: Cities Skylines I (https://citiesskylines.pl/dzial-Cities-Skylines-I)
+--- Dział: Pytania i Porady (https://citiesskylines.pl/dzial-Pytania-i-Porady)
+--- Wątek: długie trasy powrotu z miasta (/temat-d%C5%82ugie-trasy-powrotu)



długie trasy powrotu z miasta - Mag999 - 24-09-2021

cześć mam problem. cysterna ze strefy przemysłowej (na dole po lewej) jedzie mi przez cale miasto (na prawo na górę) żeby zawrócić i wyjechać z miasta. może przecież jechać z ronda. co może być nie tak? typ drogi jaki mam użyty w rondzie?[Obrazek: tAflUja.jpg]


RE: długie trasy powrotu z miasta - SZyMeX - 25-09-2021

Być może coś z ustawieniami pasów na rondzie - np. wjeżdżając na nie "od dołu" kierowcy nie mogą zrobić nic innego jak pojechać "w prawo". Ciężko powiedzieć bez szczegółów.


RE: długie trasy powrotu z miasta - Mag999 - 25-09-2021

pobawie sie tym. zobaczymy co z tego bedzie


RE: długie trasy powrotu z miasta - krzychu124 - 27-09-2021

Łącznik pasów w TMPE w przeciwieństwie do strzałek działa jak rozkaz. Jeśli nie połączysz pasa X z Y to pojazdy nigdy nie wybiorą takiego połączenia. Przy strzałkach jest tak, ze w odpowiednich okolicznościach pojazdy mogą je zignorować jeśli wyliczona trasa wraz ze wszystkimi karami za ścieżkę zawierającą skręty z pasów z nieprawidłowymi strzałkami jest korzystniejsza niż objechanie całego miasta.

W zależności od ustawień moda, różne są kary za zmianę pasa, a nawet całkowita ban na zmianę pasa przy przejeździe przez skrzyżowanie, więc to też może wpłynąć na finalną ścieżkę - może być "taniej" objechać pół miasta niż zmienić pas 5 razy, bo skrzyżowania są "źle" zbudowane.


RE: długie trasy powrotu z miasta - Mag999 - 27-09-2021

będę miał na uwadze. co prawda robiłem na rondzie szycie pasów do zmiany tam gdzie był węzeł ale spróbuje oznaczyć pasy odpowiednio.

dzieki


RE: długie trasy powrotu z miasta - kabexxx - 27-09-2021

Bo to tak wygląda, że jeśli danego pasa ruchu nie połączysz z żadnym, to gra wybierze standardowo, ale jeśli połączysz dany pas chociaż z jednym innym, to już innego połączenia nie wybiorą. Więc jeśli np. zrobisz tylko prawoskręt i dwóch pozostałych pasów z danego pasa ruchu nie połaczysz, to ruch z tych pozostałych 2 pasów pójdzie jak w podstawce. Ale jeśli każdy z pasów ruchu połaczysz z jakimikolwiek innymi pasami ruchu, to inne skręty będą niedozwolone.